2012. június 15., péntek

Mivel szinte mindenki német drukker remélem örültök ennek a képnek


20 megjegyzés:

Petya írta...

Bocs srácok de annyira tetszett hogy nem tudtam kihagyni :)

János, Herr, Balázs, Csucs biztos örül, Csabikám tőled meg elnézést. :)

Hermann írta...

János a csülökös bejegyzés még várhat!

Szandi írta...

Majd én megszerettetem vele a németeket (is):)

Tsutsu írta...

Akkor a hollandokat is!:) Ha csak a német sikerül, az is ok, akkor is tudunk együtt szurkolni:)

Most jöttem meg a csapatépítőről. Szilvásváradon volt és elég jóra sikeredett volt, jókat ettünk, ittunk (ki mit)..csak kár ,hogy egy ilyen van egy évben.

Lacás írta...

Hat a nemeteknek mar nem kell tartani az oroszoktol.

Tsutsunal szerintem szep az, hogy nem szelkakas, hanem mar 24 eve ugyanannak a csapatnak szurkol.
A hollandok mindig varazslatosak voltak(Van Basten-Guulit,Kluivert-Bergkamp), sajnos az utobbi idoben viszont mar inkabb az erofoci, mintsem a latvanyossag a jellemzo. Durvabbak is es sok a jollakott sztar.
De MCsabi, azert ugye mindenki remeli, hogy ezt valoban poenbol irtad, mert ezt meg az ellensegenek se kivanja az ember.
Szerintem a holnapi nemet-portugal tovabbjutast hoz.

Tsutsu írta...

Sosem szerettem volna szélkakas lenni, köszi:):) És Csabi sem az, mert már korábban( pl. 2-4 éve) sem szerette a "narancsokat", így azt ír amit akar, úgyse haragszok meg rá:)

És igen, pont 24:)

Tsutsu írta...

Még valami: nagyon remélem nem jön össze megint a "görög csoda". Megint nagy mákkal mentek tovább, nem tudom mit bénáztak az oroszok. Németek nyerjék meg a csoportot és majd küldjék haza őket egy szép 4-0-val.

Tsutsu írta...

Ez bizony csúnya leszereplés volt. Affelay szerintem egyik válogatottba sem férne be az EB-n.

csabinnyó írta...

Legalabb lesz eselyunk ellenuk,ha ennyire jok lesznek osszel is. Egyedul Fart volt jo, szepeket lott. Ronaldo nagyot focizott, de nagyon unszimpi tovabbra is...

Tsutsu írta...

Egy csapat játéka függ attól ki az ellenfél, de ennyire ötlettelen focit talán csak az írektől lehetett látni. Van Persie-ből meg valami Varga Józsi lett, küzdött, hajtott, fél pályáig visszament egy labdáért, de talán neki mást kellett volna csinálni.

Ronaldoról meg sejtettem, hogy nem fog 3 meccsen át minden helyzetet kihagyni. Amilyen fejeket meg bevág minden gól után - ezért is fütyülik ki mindenhol, és Messit meg nem. Nem a játéktudásukban van különbség. De, hogy jót is mondjak : németek tényleg precízen lépkednek a céljuk felé:)

Tsutsu írta...

Miért van ennyi üres szék a stadionokban? Elméletileg 10e jegy nem kelt el összesen.

Hermann írta...

Gondolom az ukrán vendégvárás hatása...

Petya írta...

Srácok beszámolót!

János, Ti mikor mentek.

Dzsonasz írta...

holnap indulunk, a vasárnapi meccset tekintjük meg. majd beszámolunk ki mit visel, hogy könnyebben felismerhessetek.

Frank Klopas írta...

Hazajöttünk!
Nagyon király volt!
Begyűjtöm a képeket és mindjárt lövök egy beszámolót!

Tsutsu írta...

Beszéltem a tulajjal, és most már értem Diegó miért nem jelentkezett.

Hermann írta...

Ezt kicsit bővebben ha lehetne.

Tsutsu írta...

A tartozásunk még mindig megvan, mert nem lett legutóbb elintézve. Tehetnék még pár ironikus megjegyzést, mert ahhoz lenne kedvem, de nem akarom kelteni a feszültséget, mindenesetre nem örültem az új hírnek.

Tsutsu írta...

Balotelli és Ibra milyen gólt rúgott már?:) (Ezért léptem fel..:))

Petya írta...

Tsuts én szeretem amikor ironikus vagy, szerintem ne tartsd magadban. :)

Akkor jól érzem hogy a mostani egy kicsit többe fog kerülni mint terveztük?