2012. június 26., kedd

L'viv 2012.06.16-18. Part II.

Itt a képek másik fele, mielőtt Dzsoniék jönnek a saját bejegyzésükkel.
Még a szobrok is drukkoltak!

Voltak szép épületek, a monarchiabeli régi épületből állt a belváros.

Az újabb magyar szál, a Fornetti térhódítása

Bolhapiac

Az étteremben a menü olvashatatlan volt, nuku angol nyelvű étlap. Ez a híres borscs leves, amivel meglepett a pincérnő. Céklából volt..

A stadion a puszta közepén volt, infrastruktúra elég gyér. A taxi elakadt, inkább kiszálltunk és gyalog vágtunk neki az útnak.

A stadion kívülről


Belülről



Bill szerencsésnek érzi magát

7en a Ladában: a sofőr, mi 5en és az utolsó 2lityós sör, ami maradt

A jó öreg Breitner kinézetű szurkolókkal volt tele a disco

A szállásunk földszintjén volt a Holland konzulátus, amiből jött a "holland kemece" sok vicces perccel jutalmazva meg minket. (Aki nem tudja mit takar a definíció, a net segít:) )

Haza felé már rohadt éhesek voltunk, csak nem sikerült elmagyarázni hogy valami vad ételt akarunk. Pedig Gombi igazán próbálkozott szót érteni: "Puff, puff, nyam, nyam"


227 megjegyzés:

1 – 200 / 227   Újabbak›   Legújabbak»
Dzsonasz írta...

mi is a jó öreg Chernigivske-t toltuk.bár mi fél lityós kiszerelésben. még pár napot biztos várni kell a bejegyzéssel, de addig is ott van Imike faceblogja.
egyéként zsivány volt, csak pozitívan tudok beszélni Kievről.

Dzsonasz írta...

fiúk lányok, voltatok strandon? e hét végén megismételhetnétek, vagy bepótolhatnátok...

csabinnyó írta...

Jók a képek meg az aláírások.

Az előző bejegyzés végéről maradna még a kérdésem: vasárnap van-e vkinek túrázni kedve?

Frank Klopas írta...

Csabi, a túra nekem nem nyert.

Strand viszont gyühöt!

Tsutsu írta...

Újra Mo.-on.Strand mikor:szombat vagy vasárnap?Meccs nézés lesz ma tapw inkább holnap? A többit otthonról:-)

Dzsonasz írta...

merre jártál Tsuts? csak nem maláj földön? strand inkább szombat kék (strandfocival egybekötve :))

Hermann írta...

Ha vasárnap lenne a strand én is beneveznék de csak ha időben eldől. Szombaton nagymuteréknél lesz családi összeröffenés Újszászon.

Petya írta...

szia Csabi! Tudom ígértem hogy megpróbálom de sajnos nem tudok menni vasárnap túrázni, mert dolgozok szombaton éjszaka. Így strandra sem tudok menni szombaton, de valszeg vasárnap se. Jók a képek, örülök hogy jól éreztétek magatokat. :)

Petya írta...

Ja Tsuts Olaszországban volt, kiszurkolta a továbbjutást a taljánoknak :)

Andrea írta...

Nagyon jók a képek Csabi! :)
Lacik, naaaagyon boldog névnapot kívánunk!!!!! :)
Sok puszi!

Frank Klopas írta...

Köszi Andi!

Srácok, bocs, de én is a szombatot favorizálom strand ügyben!

Még valami: nem akartok Albániába menni?

Dzsonasz írta...

én amúgy pont gondoltam arra vmelyik nap, hogy meg kéne egyszer kerülni az adriát, és hogy valószínűleg a albánia lenne a legjobb része :)
de csak a meccs miatt én nem megyek az tutter.
Boldog névnapot László elvtársaknak.
pedig Herr meg Peti is kénének a strandfotball válogatottba.

Pitti írta...

Gombi is felvetette a szombati strandot és lehet én is mennék.

Egyébként vasárnap voltunk Csabival strandolni és valami fergeteges volt. :-D

Szombat strand reggel 9:00-től!!!

Gombi
Klopasz
Jonas
Pitti?
Tsutsu?

Frank Klopas írta...

Valahogy ez az EB meccs nem köt le..

Albániába én is úgy mennék, hogy nem csak a meccsre. Utána/előtte lehetne egy tiranai városnézés, egy tengerparti pihi..

csabinnyó írta...

Nagyon elkenyemesedett a tarsasag, kar...
PORTUGAL!!

Lacás írta...

Valoban nagyon jok a kepek Csabi!Bar nekem is lenne egy ilyen jo fenykepezogepem:)
Sajnos nem tudok most menni Albaniaba, pedig az olaszorszagi albanok alapjan biztos nagyon erdekes hely lehet!

Andi, nagyon rendes vagy!Koszi a koszontest!En is csak gratulalni tudok mindenfele sikerhez, amit Te es a Petya ertek el!

MCsabi,utolag boldog szuletesnapot kivanok! Eskuszom aznap eszemben volt, de kiment a fejembol irni!Bocsi..

A meccset nem lattam, de a kritika annyira meggyozott, hogy meg se nezem...
Azert az utolso 2 meccset elcsipem!:)

Udv mindenkinek!

Petya írta...

Boldog Névnapot mindenkinek!

Halljátok, szídtuk a görögöket pár éve, most a spanyolok sokkal rosszabbak - akkor a görögök legalább erőn felül teljesítettek, most a spanyolok meg hiába tudnának játszani (mert a képességeik meglennének) egyszerűen ez a 4-6-0 szánalmas. SZÁNALMAS (remélem nincs spanyol szurkoló a blogon :)) )

jó strandot holnapra, majd gondolok rátok a mikor Ti a strandon a sörtől izzadtok mi meg a 22 fok kellemes temperálásban a munkától :)

Herr, vasárnap du. egy strand? :)

Petya írta...

ja bocs nem holnapra szombatra :)

Tsutsu írta...

Köszi a köszöntést! A strand nem jó a hétvégén.

Pitti írta...

Oké Peti majd gondolunk rád és a tudtodra is fogjuk adni. :-P

Akkor ki jön?

Gomb Klop Pitt Jon

Még vki?

én már korán reggel 9:00 kint akarok lenni.

Dzsonasz írta...

a jó öreg digót kéne hívni meg robit. felhívom majd őket, hogy van e kedvük :)

Dzsonasz írta...

Hermó meg Tsuts nagyon elférne még a strandon, kár hogy nem tudnak jönni, rohadt jó lenne egy homokfoci.
(aki dolgozik azt direkt nem írom, hogy ne fájdítsam a szívét)

csabinnyó írta...

Ajjaj, az osztonleny elintezi a fritzeket?!!

Hermann írta...

Hát ez eddig elég szarul alakul...

csabinnyó írta...

Ja es a Laciknak utolag boldog nevnapot! Mlacas: koszi szepen.

Hermann írta...

És a vége is szar lett...

csabinnyó írta...

Jo kis donto lesz...sok sor melle tomenyt is kell majd bekesziteni. ;) Gyatrak voltak a nemetek sajna, vagy a kondival, vagy az onbizalommal vagy mindkettovel baj volt.

Hermann írta...

Ja legalább szombaton lenne hogy belehessen alatta csergetni.

Pitti írta...

Vegyél ki hétfőre szabit és meg van oldva.

Hermann írta...

Ilyen hülyeségekre nem pazarlom azt a kevés szabdságomat.

csabinnyó írta...

Boldog napot a Peter nevu olvasoinknak! ;)

Pitti írta...

Igen igen sok puszi a Petiknek! :-D

P.Cs. írta...

valakinek nem kell hajrá utalvány 10% kedvezménnyel? Loki bérletre el lehet nyomni

Petya írta...

köszönöm srácok nagyon arik vagytok.

szerintem én nem fogom nézni a döntőt - minek? elég bekapcsolni 11-kor akkor fogják egy jó kis 0-0 után rúgni a tizenegyeseket. ott meg a spanyolok nyernek majd. de ne legyen igazam...

Dzsonasz írta...

most akkor lesz strand holnap?

csabinnyó írta...

Petya, az tény, hogy a spanyolok nem lőttek túl sok gólt, de ha végignéztél már pár görög meccset, vagy chelsea-barcat, akkor szerintem ezt is érdemes, mert míg a spanyolok legalább színvonalasan járatják a labdát, addig az eb-győztes görögök, vagy bl-győztes chelsea csak ahhoz értett, hogy romboljon, előrebikázza a lasztit.
Sajnálom amúgy, hogy kezd divat lenni az antibarca és antispanyol drukkerség...
Egyébként meg Balotelli 4 gólt ígért, ha jól olvastam :)

Jó strandolást/melózást holnapra!

Petya írta...

szerintem borzasztóan unalmasan játszanak a spanyolok, a focit én a gólok és a helyzetek miatt nézem nem a passzok miatt - a barca szerintem azért sokkal szebb focit játszik mint a spanyol válogatott.

csabinnyó írta...

Az teny, hiszen a barcanal senki se jatszik szebb focit :) Es ok mindig 2-3 csatarral alltak fel legalabb.

Tsutsu írta...

Pár témáról a véleményem:

Szuperkupa (Laci írta, hogy presztízs meccs lesz) : tiszta vicc az egész. Csak azért játszunk meccset, mert a Sport tv-nek szerződése van a meccsre. A Szuperkupát csak a korábbi kupagyőztes, vagy csak a bajnok kaphatja meg. Mindkettő esetben ez a Loki, így automatikusan ide kellene adni. Játszanak egy barátságos Loki-Vidit, vagy egy LOKI - liga válogatott meccset, ha van szerződés. Ha jól láttam Fehérváron lesz a meccs, ami hab a tortán.

EB: Ha Portugálokat lecserélnénk a Hollandokra a lehető legjobb 4-es lett volna a végén - számomra. Az Olaszok beelőzték nálam Angliát, mert tesóm már hivatalosan félig olasz (nem hivatalosan továbbra is magyar, aki jól tud olaszul). Egyébként ez az olasz csapat szerethetőbben játszik mint bármelyik az elmúlt 20 évben. Játék alapján talán a 4 legtöbbet felmutató csapat jutott a 4be.

Spanyolország: Még azelőtt gondolkodtam a dolgon, hogy itt is felvetődött: Spanyolo. nagy taktikus és biztonsági focit játszik. "Biztonsági" szempontból olyat mint a Görög, csak másképp csinálják: ők ahelyett védekeznének 85 percig inkább maguknál tartják a labdát (lásd Csabi véleménye). A 60-65-70%-os labdabirtoklás és a passzolgatás nagyon unalmas tud lenni. Addig passzolgatnak, amíg nem adódik egy lehetőség, ha kell várnak 89 percet, ez az ellenféltől függ. Ha gyenge rúgnak 5-öt, ha jó akkor lehet nem rúgnak egyet sem. Én rengeteg Barca meccset láttam és aki nem csak az összefoglalókat nézi az láthatta, hogy sokszor nyert a Barca pl 3-0-ra úgy, hogy egyébként nagyon unalmas meccs volt, mert passzolgattak 90 percig. A két csapat közötti különbség kb 170 cm magas, és ő kell ahhoz az unalmas fociból látványos foci legyen. Messi nélkül kevesebb Xavi és Iniesta, és fordítva is igaz. A Barca csatársora meg sokszor Messi, Alexis, Pedro vagy Fabregas-ból állt..akiket éppen lehetne középpályásnak is sorolni..
Ja és még valami: a Spanyolok nem akarnak a világ legszebben játszó csapata lenni, ők eredményorientáltan meg akarják nyerni a tornákat, legutóbb is végig 1-0-val nyertek, csak ezt sokan elfelejtik.

Dzsonasz írta...

a győzelmet nem kell megmagyarázni szerintem. én sajnálom, hogy nem a németek jutottak be, de be kell látni mentálisan nagyon bénák. talán sok ember ezért kezdi kedvelni őket, mert életszerűbbek, mint egy gépszerű olasz, vagy spanyol csapat.

Pitti írta...

Na Peti, hogy végződött a 11-es párbaj? :-)

Tsutsu írta...

Jó kérdés Pisti..Az a durva, hogy a spanyol kispad is bárkivel felvenné a versenyt. Szerintem Xavi sokkal jobb volt, mint Iniesta.

Dzsonasz írta...

nem volt méltó a meccs egy EB döntőre. esetleg egy jobb csoportmeccs...

ki szerint volt kiváló a szombat :)

Petya írta...

szerintem kiváló volt! :)

szerencsére nem voltak tizik.
http://hvg.hu/napi_merites/20120702_balotelli_mem

Tsutsu írta...

Mi volt szombaton?

Hermann írta...

Ezek szerint voltatok strandon Dzsoni?!

bajigál írta...

Annyi biztos h Pistinek fáj a lába mert belerúgott valakinek a lábába...

Frank Klopas írta...

http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?ID=7229&source=/lapok/Default_hu.aspx

Ugye megünk?!

Valaki nem jár arra jegyet venni?

Dzsonasz írta...

strand volt. kár hogy nem jött még két ember, 2 vs 2 elég embertelen volt a foci, nem is nyomtuk sokáig.

Hermann írta...

Klopas messze van a Plaza a munkahelyedtől?

Pitti írta...

Nincs neki messze. Megtesz neked bármit. :)

Frank Klopas írta...

Hehe! Nem is néztem! :D

Jön valaki a tribünre? Kinek vegyek jegyet?

Dzsonasz írta...

hoz neked banánlevest. mondjuk azt nekem is hozhatna :)

Frank Klopas írta...

Ú, a banánleves!

Milyen király! :)

Tsutsu írta...

holnapig eldől..ha megyek csakis a főlelátóra, mint az urak

Petya írta...

igen igen! főlelátó! ahogy hallottam 600 a B-be 1000 máshova - persze ha a főlelátó 4000 mint a múltkor akkor nekem jó az 1000ft-os "máshova" hely :)

Tsutsu írta...

Srácok, tudom, hogy nagyon meleg van, de mit szólnátok egy focihoz csütörtök este? Mondjuk 7-től, vagy 8-tól? Még egy ideig nagyon meleg lesz, de én nem szeretnék 1 hónapot kihagyni.

Campus, 19.30 (legyen köztes)

1. Tsutsu

Tsutsu írta...

http://laligaloca.blog.nepsport.hu/archives/2012/07/03/Hogy_kerult_oda_Casillas_melle_az_a_figura/

Tsutsu írta...

1 nap alatt 0 ember..akkor ne focizzunk.

Hermann írta...

Tsutsu az a kellemes 30 fok ami még este 8kor is körbelengi a beton pályát a többséget elriasztja sztem 1 hét múlva térjünk vissza a témára.

Petya írta...

én mentem volna de csak most láttam meg... péntek délután egy strand munka után/helyett? :)

Tsutsu írta...

Ezt kérdezni is akartam: medig van nyitva a strand?

Frank Klopas írta...

Szombathoz mit szóltok inkább?

Tsutsu írta...

Mármint foci vagy strand?

Frank Klopas írta...

Strandfoci!! :)

Petya írta...

szombat strand nekem ok!

Hermann írta...

A szombat nekem is oké lehet a strandra. De majd holnap írok biztosabbat.

Tsutsu írta...

Nekem szerintem csak vasárnap du ok a strand (vagy esetleg foci), szombaton lehet nem leszünk itthon.

Andrea írta...

Nagyon boldog Csabi-napot a Csabiknak!!!!! :)
Puszi!!!!!

Frank Klopas írta...

Köszi, Andi! :)

Tsutsu írta...

Lehet tudok menni strandra én is. Peti azt mondtad, hogy 1-2 körül mennél, de nem lenne jobb délelőtt? Akkor is sokan vannak, de nem annyian mint délután.

Többiek?

Frank Klopas írta...

Én már reggeltől harcra kész vagyok!! :D

Petya írta...

mennék én egész nap, csak délelőtt még van dolog. engem nem zavar hányan vannak, csak sör legyen. :)

Tsutsu írta...

No nekem úgy alakult, hogy csak max délig jó a strand. Ha valaki reggel jönne, az szóljon vagy jelezzen nekem. Aki megteheti az jöjjön délelőtt és délután is, nem akarok Petinek ellenbulit szervezni.

csabinnyó írta...

Dolph Lundgren a film pluszon MOOOOST!!! Andi, koszi a koszontest.

Petya írta...

sajnálom Csucs, remélem Nagycsével már együtt izzasztjátok magatokat :)

Tsutsu írta...

Dél körül már indulunk el Db-ből, így lemondtam Csabánál, mert akkor egyedül marad volna. Majd legközelebb

Tsutsu írta...

Próbálkozok kitartóan:

Foci : Hétfő, Campus, 20.00

1. Tsutsu

Frank Klopas írta...

Itt a többetekkel beszélt videó:

http://www.efukt.com/20993_EPIC_ASS
_IS_EPIC.html

:D

Ja, az érzékeny lelkűek ne nézzék!!

18as karika!! :)))

Hermann írta...

Klopas ez tényleg nagyon kemnény... :)

Tsutsu írta...

Még 4 embert tudtam összeszedni, így akkor ma sem lesz foci. (Lehet kb 2000ft-ot eltelefonálva sikerülne még összehozni, de ahhoz most nincs kedvem)

Tsutsu írta...

Amúgy a meleg riaszt el mindenkit, vagy az időpont nem volt jó?

Hermann írta...

Tsutsu engem a meleg.

Pitti írta...

a meleg

Milyen volt a strand?

Petya írta...

engem Andi születésnapja :)

jó volt az strand, csak nagyon hiányoztál Pisti!

Dzsonasz írta...

isten éltessen Andi! hétvégén megünnepeljük.

Petya írta...

Andi sajnos nem jön Rakacára, és valszeg én se. Ha megyek, akkor is csak 1 napra megyek, péntek délután és jövök szombat délután.

Van bárki aki beszállna hozzám? Eddig Kinga kérdőjeles, de nyilván egyedül nem megyek le a Bömössel mert a gatyám rámegy :)

csabinnyó írta...

En most kihagyom:) Szerintem maradj otthon az asszonykaddal es nezz meg vele vmi tancos-romantikus filmet.

Petya írta...

ok Csabikám, jó ötlet, várom a filmcímeket :)

bajigál írta...

Kár h többen nem jöttök Skacok! :/

Közben megvan a végleges névsor. Debrecenből aki jön csütörtökön, az hányra jön? Csak mert este 7 órás érkezést jeleztem, ha vki hamarabb odaérne, szóljon lszi nekem.
Imi
PCS
János
Lilla
Szörnyű
Csaba
Herr
Balázs
Nóri
Andris
Kinga
Nagyzé
Péjé
Miki
Csilla

Tsutsu írta...

Remélem a Campus idején többen hazajöttök és egy kis stranddal, koncerttel lehet kicsit kárpótolni.

Tsutsu írta...

A fehérvári játékosok és edzőjük ismét nagyon szimpatikusak. Utána rúgás, reklamálás, színészkedés - ráadásul semmi alapja annak, hogy ők szuperkupát játszanak.

csabinnyó írta...

http://www.youtube.com/watch?v=gfawy6YvmLw&sns=em

Peti, hirtelen ezt tudnam ajanlani ;) Jo szorakozast, pusziljuk Andit

Pitti írta...

Ezek az indiaiak nagyon tudnak filmet készíteni. :-D

Hermann írta...

Mózsát vajon elkapta az idegenrendészet hogy már 2 hete nem írtr semmit? :)

Petya írta...

hát ez gyönyörű Csabikám - ha lesz fölös 4,5 óránk majd megnézzük :)

jól láttam hogy Tündikém végül nem megy? sosem fogja megismerni Rakaca szépségét? :)

u.i: ki az a Csilla? :)

Petya írta...

ja MO jól van, csak készül a születésnapjára!

Hermann írta...

Kösz Peti!

Tsutsu írta...

Nem sokan maradtunk itthon. Most 3 napig nincs komment? Bár lehet pár, ha magammal beszélgetek:)

Andrea írta...

Vagy velem :)))
Boldog szülinapot Lacinak!
Remélem isznak Meszesen a tisszteletére! ;)
Pussz

Tsutsu írta...

Mi újság a Vár utcán? A héten majdnem mentem oda pár napra a tesztelés miatt, de azt mondták maradjunk inkább csak a helyünkön.:(:)

Andrea írta...

Szabin voltam :) De nagyon szeretjük a belvárosi közeget - sokat lehet kijárkálni napközben ;)

Andrea írta...

visszatértem Csucsu! jelentem a hely még rosszabb mint volt :)) most már vizilabdakapu sincs, szal még egy okkal kevesebb hogy jövöre is odamenjünk - mindenesetre életre szóló élmény volt Nagycsével aludni, kiskifli-nagykifli :D

ja, P vagyok.

Pitti írta...

Én is itt vagyok ám!

Lacás írta...

Sot en is ittvagyok!:)

Herr, orulok, hogy aggodsz, ez nagyon jol esik!Jol vagyok, bar tegnap este otromban szetcsaptam magam egy hazibuliban!

Peti, miert az Andierol irsz?? Vagy csak ezzel akarod szinesiteni a blogot:)

Rakacan mi ujsag? Diego rendet rakott mar:)
Peti, Meszesnek nagy jelentosege van,hianyzo vizilabdakapuk sem tudjak elrontani a szepseget!

Tsutsu, Pitti, hogyhogy ez most kimaradt?

Lacás írta...

Sot en is ittvagyok!:)

Herr, orulok, hogy aggodsz, ez nagyon jol esik!Jol vagyok, bar tegnap este otromban szetcsaptam magam egy hazibuliban!

Peti, miert az Andierol irsz?? Vagy csak ezzel akarod szinesiteni a blogot:)

Rakacan mi ujsag? Diego rendet rakott mar:)
Peti, Meszesnek nagy jelentosege van,hianyzo vizilabdakapuk sem tudjak elrontani a szepseget!

Tsutsu, Pitti, hogyhogy ez most kimaradt?

Tsutsu írta...

A keresést már akár most is el lehet kezdeni. Nekem van ötletem, de az jóval drágább és szerintem szigorúbb szabályok vannak..szóval legyen az inkább c terv..vagy inkább Z.

Tsutsu írta...

A keresést már akár most is el lehet kezdeni. Nekem van ötletem, de az jóval drágább és szerintem szigorúbb szabályok vannak..szóval legyen az inkább c terv..vagy inkább Z.

Tsutsu írta...

Ja és Laci, írtam facebook-on.

Tsutsu írta...

Srácok, nincs már nagy forróság. Foci? Csütörtökön? Nekem mindegy mikortól.

Csütörtök, Foci, Campus. 18:30?

1. Tsutsu

Hermann írta...

Végül találtunk a kis házban Dzsonival kibontatlan kaput úgyhogy nem maradt el a vízi póló sem.

Amúgy a foglalkozás elérte célját.

Lacás boldog szülinapot megpróbáltunk felhívni pénteken de a technika kifogott rajtunk.

csabinnyó írta...

Hát akkor ezért kerestél volna engem hajnali fél 3-kor?!? Kabbe! ;)

Dzsonasz írta...

nekem továbbra sincs semmi bajom a hellyel, komplex szolgáltatást kapunk moderált áron. aki nem így látja, szerezzen jobbat.
azért az a pár ember aki nem volt, hiányzott ám Meszesről. egyéként kiválóra sikerült szerintem.

Frank Klopas írta...

Szerintem kurvajó volt ez a hétvége! :D

Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy milyen lehetett a hazaút Tomikával?

Amúgy annyira beleültette a fülembe, hogy rákerestem:
http://www.youtube.com/watch?v=YA49Fzes0Ek

Petya írta...

azért most sem múlt el rombolás és pusztítás nélkül a hétvége - de hogy pont az az ember kövesse el a rémségeket aki felesküdött a rend védelmére?!? hallatlan!

Csütörtök, Foci, Campus. 18:30

1. Tsutsu
2. Petya

Petya írta...

azért ez se rossz :)

http://www.youtube.com/watch?v=W1Qn6mdYqSU

Tsutsu írta...

Ki mennyi/melyik nap jön a campusra?

Andrea írta...

Sziasztok!

Mivel nem voltam Rakacán, de szívesen találkoznék én is Veletek, arra gondoltunk, hogy egy kis Rakaca after party-t tartanánk most pénteken nálunk. Természetesen az is jöhet, aki szintén nem volt Rakacán :)

Résztvevők:

1. Petya
2. Andi

Dzsonasz írta...

mi péntek szombat megyünk a campusra. most hétvégén viszont nem tudunk menni az ap-ra.

Frank Klopas írta...

Csütörtök, Foci, Campus. 18:30
1. Tsutsu
2. Petya
3. NCS
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Afterr
1. Petya
2. Andi
3. NCS

Campus
péntek este valszeg is
szombat végig

Hermann írta...

Holnap délelőtt megyek a Loki meccsre jegyet venni kinek kell? Az afterparty erősen kérdéses sajnos. A campus pedig még inkább.

Pitti írta...

Én már megvettem a heti jegyet a campusra. Csütörtök péntekre szabira megyek.
Focit még nem tom.

Andrea írta...

Csabi végre Te is eljössz hozzánk :)
Pitti? Többiek?

Hermann írta...

Megvettem a jegyeket remélem mind a 4 feleslegesre lesz jelentkező.

Petya írta...

ha nekem van akkor én nem kérek a feleslegesből :)

Tsutsu írta...

Kezdem azt hinni, hogy megint nem lesz foci: Fallon, Varga Ádám, Bill és Ati is azt mondta, hogy nem tud jönni.

Úgy látszik nem jó előjel ha én kezdem el szervezni, mert akkor ( abban az időpontban )senki nem akar jönni. Valaki megtenné, hogy elkezd szervezni egy focit a közeljövőben? Addig meg lemegyek egyedül a Tóciba, mert már nem bírom a várakozást.

Petya írta...

Tsuts menjünk el futni vhova a környékünkön :)

Tsutsu írta...

Csütörtök, Foci, Campus. 18:30
1. Tsutsu
2. Petya
3. NCS
4. Ricsi
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Gombi sem jön. Azért várjunk hátha mondjuk Pisti, Nagyzéé, Balázs, Herr is jönne..és akkor valahogy összeszedünk még 2 embert.Tibi lehet jön.

Rezes BL meccsen - ne is csodálkozzunk, hogy ennyire gyengék vagyunk.

Pitti írta...

Hát ez a meccs valami siralmas volt. Ki fizeti meg nekem ezt az elvesztegetett másfél órát az életemből?
Úgy érzem ez a meccs volt a válasz arra miért nem nézek NB1-es meccset.

Dzsonasz írta...

kxxxx gyenge!

Popya írta...

Csütörtökön nem jó nekem a foci, még mindig pihentetem a lábam...
Herr, azok heti vagy napi jegyek?

Hermann írta...

Popy ezek egy napra szólnak általában egy foci meccs 90 percig tart ez esetben max. 120 percig :)

Másik a Loki-Győr a Campus szombatján lesz és Preki szólt hogy most hétvégén venne rá jegyet Hajrá utalványból kinek kell? A meccs 18:00tól fog kezdődni.

Tsutsu írta...

Jelentkezek a Győr meccsre.

Tsutsu írta...

Arra a 2 órára kiugrok.

Tsutsu írta...

Nem akarom mindig Rezest osztani, mert Kulcsárt is lehetne, de:

Pár perc kimaradt a meccsből és az utolsó fél órában azon gondolkodtam, hogy ki jöhetett be Rezes helyett csereként. Nem jöttem rá csak mikor láttam, hogy Máté az ő helyére jött a 91. percben. Csak én nem láttam a pályán a 2. félidőben?

Dzsonasz írta...

égetjük magunkat, szerintem simán kiesünk ez az albán csapat simán lekontráz majd minket Nyíregyházán...

Petya írta...

http://sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2012/07/18/ennyit_tud_a_veretlen_magyar_bajnok/

ez a hozzászólás a legjobb:
"Bundának tűnt. 7 gólhelyzetet adott ajádékba a Debrecen! Gondolom a Loki is szeretett volna gólt lőni, de ezek a béna albánok csak egyet tudtak belőni. Teljesen egyértelmű volt, hogy szándékosan hagyják helyzetbe kerülni az ellenfelet, a legszebb az volt, amikor egy testcselnek sem nevezhető mozdulatot "evett meg" a védő, de sorolhatnánk végtelenségig. Jobb csapatok - ha már ki van adva, hogy veszíteni kell - ilyenkor legalább alibiből rúgnak egy-két kapufát"

bajigál írta...

Nagyon gyengék voltunk, mintha ólómlábakon futottak volna.

Campus: szintén hetijegy, csütörtöktől kint leszek.

Meszes: nagyon faxa volt, jó h össze tud jönni a csapat 3-4 napra ilyen töményen. Ezek nagyon kellenek mert egyre kevesebb hasonló alkalom van.
A hely még rosszabb mint volt megjegyzéssel nagyon nem értek egyet - szerintem ugyanolyan jó a hely mint volt, algás volt a víz, ez tény. Ez persze semmiben nem gátolt minket, ettől még 10ből 10pont volt a hétvége, részben a hely, de dönően a résztvevők miatt. Ha van alternatíva akkor meg kell beszélni, amíg nincs addig egy kérdés van, h menjünk vagy ne.

Petya írta...

algás volt a víz - rosszabb a hely. én így gondoltam. nem akarok máshova menni, mert nem lehet máshova menni. amúgymeg ne kezdjük el megint, mert nincs értelme :)

Tsutsu írta...

Akkor foci nem lesz..jelzem vasárnap este lehet ráérnék..ha pótolnánk.

Frank Klopas írta...

Ki csinált képet?
Az tőccse fel!!

Petya írta...

szörnyű hogy egy focira nem gyűlik össze elég ember.. látjátok, mégiscsak Pistinek kellene szerveznie :)

Hermann írta...

Foci vasárnap 18:00 Campus (időpont módosítható)

1. Herr

Petya írta...

Foci vasárnap 18:00 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety

Pitti írta...

Foci vasárnap 18:00 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti

Pénteken én is elnézek Petiékhez.

Tsutsu írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. Tsutsu

Petya írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. Tsutsu




Afterparty péntek 1900

1. Petya
2. Andi
3. NCS

Akkor ennyi? Legalább egy szalonna is elég lesz :)

Hermann írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Ricsi
6. Zsombi

Frank Klopas írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Ricsi
6. Zsombi
7. NCS

Hermann írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. PopyL
5. Ricsi
6. Zsombi
7. NCS

Hermann írta...

Akkor módosítom az időpontot: Foci vasárnap 18:30 Campus (időpont módosítható)

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. PopyL
5. Ricsi
6. Zsombi
7. NCS
8. Nagyzé

Peti úgy néz ki hogy szomszéd Tamás is jönne meccsre így meg vagyunk 4en a kocsiban, bár ez csak holnap lesz biztos. Már csak kocsi kell :)

Nagyzee írta...

Lesz akkor végül foci? 8 ember elég kevésnek tűnik...

Pitti írta...

Én Gombival mindenképpen számolok bár még nem szólt. Így már 9-en vagyunk.
1 ember kell még.

Pitti írta...

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. PopyL
5. Ricsi
6. Zsombi
7. NCS
8. Nagyzé
9. Balu
10. Remélem Gombi jön zaklassátok!

Popy írta...

Lesz ma foci? A lehetséges 10 szerintem kevés...

Nagyzee írta...

Ha lesz fix 10. ember, akkor szerintem érdemes megtartani a focit, ha nem akkor passz...

Hermann írta...

Egyetértek Zével.

Pitti írta...

Végleges Lista:

1. Herr
2. Pety
3. Pitti
4. PopyL
5. Ricsi
6. Zsombi
7. NCS
8. Nagyzé
9. Balu
10. Gombi

Tehát lesz foci!

Petya írta...

ez életem egyik legjobb focija volt :)

Hermann írta...

Most hívott haver hogy a Nyugati szektorba elfogyott minden jegy.

Tsutsu írta...

Várja valaki az olimpiát? (Rajtam kívül) Szerintem az aranyból nem igen lesz több mint 4 éve (de legyen mondjuk 4 a 3 helyett), de bronzból és ezüstből most többet várok. Sajnos attól tartok, most ki fog jönni, hogy a vizilabda erősen függ a bíró tevékenységétől - ha mi lennénk a legjobbak (ami korántsem biztos) nem hiszem, hogy engednek még egyet nyerni..:(

Popya írta...

Már páran kérdezték, de még mindig nem töltöttem fel a meszesi képeket. Pénteken kötik be a gyors netet hozzánk, utána szállítom őket.

Hermann írta...

Érdekel az olimpia de azért az NB1et jobban várom! Végre újra magyar futball ezután a silány EB után. :)

Pitti írta...

Elkezdtem szörnyűlködni a Herr kommentjét olvasva de végig olvastam és megnyugodtam.

Hermann írta...

Lehet mazochista vagyok de én tényleg várom az NB1et. Mindig ez jut róla az eszembe:
http://www.youtube.com/watch?v=h4wjQrV5A1c

Petya írta...

Pontosan űgy érzek mint Herr. Lehet szeretni a Barcát meg a Münchent meg a ManU-t, de sajnos nekünk ez jutott. Cserébe világszinvonalú a kajak-kenunk :))

Tsutsu írta...

Ha nem tudnám mit gondolsz pl erről a sporttól talán másképp is értelmezném ezt a gondolatod, de pl úszásban jók vagyunk, pdig azt a világ minden országában űzik, mint a focit:)

Petya írta...

srácok! ez valami fantasztikus. most nézem a műsort. csütörtökön 2250-kor fellép a Dreher sátorban a The Real McKenzies!

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Real_McKenzies

http://www.youtube.com/watch?v=dRcurOYc0r0

Ugyanazt csinálják mint a Paddy and the Rats csak már 20 éve! Halljátok, a legnagyobb koncert ez lesz az tuti!

Andrea írta...

Póló nélkül??? :)

Petya írta...

azt majd meglátjuk :)

Petya írta...

- szar Nyíregyháza, utálunk szar Nyíregyháza!!

- Na de uraim, mi itt vendégek vagyunk!

- Igaz, elnézést. Szar Nyíregyháza, KÖSZÖNJÜK szar Nyíregyháza!!!

Pitti írta...

Na csak megnéztem és végigizgultam a meccset.

Lacás írta...

En sajnos nem lattam a meccset, de online hebehoba raneztem az eredmenyre.
Nagyon orulok, hogy a Loki tovabbjutott,mondjuk oszinten az albanokat azert illik is legyilkolni.
Szerencsere dzsoni joslata nem jott be:)
Kerdes???:Hany atkozott kort kell a Lokinak jatszania a fotablara keruleshez?Meg egy, vagy meg ketto??

Hallottatok a szornyu tragediat Coloradoban? A Batman film alatt sajnos valaki gonosz szuperhosnek kepzelte magat es lelott egy rakas embert.Eszmeletlen...De a vicc, hogy 3 kulonbozo fegyver is volt nala es csak ugy besetalt a moziba.
Bar az is igaz, hogy itt azt se vennek eszre, ha valaki tankkal menne be...
Ezek utan lehet en is inkabb letoltom a filmet, pedig tervben volt.

Otthon mi ujsag? Hallom Nagyzee a legozas rejtelmeiben merult el.
Jatszod is Zotyo vagy csak biznisz?
Sajnos nekem kiskoromban kimaradt a lego, dehat ez van...

Hermann írta...

Lacás még 2 kört kell menni a BL csoport körig, de ha a következőn továbbjutnak akkor az EL csoportkör már garantált.

Tsutsu Rezes passzáról mi a véleményed? :)

Tsutsu írta...

Besírtam rajta.:) Minden mccsen nyomna egy ilyet mást nem is kellene csinálni. A tv-n keresztük is átjött, de fasza hangulat lehetett:)

Petya írta...

Srácok ez fantasztikus meccs volt, sokáig fogunk még róla beszélni!

Vasárnap foci 1830:

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó

Petya írta...

Vasárnap foci 1830:

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi

Tsutsu írta...

NI bajnokságban ma igazi rangadó volt - mindkét csapat tele volt sztár játékosokkal. Elég annyi mondanom, hogy ott volt Peti, Reszegi Norbi illetve Tibi, Fallon és Én. A 3 pontot szoros csatában Petiék gyűjtötték be:)

Dzsonasz írta...

ha hamarabb lenne a foci én is tudnék menni. 4 mondjuk?

Pitti írta...

Vasárnap foci 1830:

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi
6. Pítí

csabinnyó írta...

ha műfüvön lenne talán én is tudnék menni :)

Szakály volt a legjobb ;)

Hermann írta...

Mi lenne ha műfüvön lenne 4től és akkor ha meg van a létszám akkor már lehetne is foglalni a pályát?!

Tsutsu írta...

Nem rakjuk korábbra? Akkor Dzsoni is tudna jönni. Ha lehet valahol foglalni legyen műfű - csak akkor legyen fix az időpont. A vasárnap 4 óra megfelelne az eddigi jelentkezőknek?

Tsutsu írta...

Szerintem megleszünk - foglaljuk 4-re:) Peti, Pitti?

Pitti írta...

Én nem merem biztosra mondani a 4 órát, de attól függetlenül lehet műfüvön.

Petya írta...

nekem János részvétele megér egy kis kényelmetlenséget, szal nekem is jó a 4 - a műfű meg még jobb, akkor Csabika is jönne :D

Dzsonasz írta...

srácok, köszi hogy ilyen rendesek vagytok. közben kiderült, hogy tesóm kocsival megy haza így lehet tőlem akár kicsit később is, pl. 5.
bocs a kavarásért, most derült ki.

bajigál írta...

Skacok, ma este ki jön ki a Campusra? Elméletileg ma megyek haza és ha minden jó megy, ki is megyek crampuszkodni...

Petya írta...

mi Csucsuval meg Prekiékkel meg Gombiékkal megyünk. Jön még Részeges meg Pallagi Sanyika. egyebet nem tudok.

Hermann írta...

Vasárnap foci 1700:

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi
6. Pítí
7. Ricsi

Popya írta...

sziasztok! Még két hétig nem tudok hétvégi focikra menni, után a ott vagyok ;)

Hermann írta...

Vasárnap foci 1700:

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi
6. Pítí
7. Ricsi
8. Zsombi

csabinnyó írta...

ha műfű, akkor megyek én is ;)

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi
6. Pítí
7. Ricsi
8. Zsombi
9. Csabii

és melyik műfű amúgy? lefoglalta vki?

Tsutsu írta...

Pisti tegnap lehet hívta Mikit, meg Ádám is ott volt - majd utána kell járni.

Andrea írta...

Nem kell valakinek egy mai Campus jegy? 4000 ft.
Pusssz!

Andrea írta...

Már nem aktuális a jegy, de szép napot Mindenkinek!

Dzsonasz írta...

1. Herr
2. Gombi
3. Petyó
4. Csúcs
5. Kovács Tibi
6. Pítí
7. Ricsi
8. Zsombi
9. Csabii
10. Dzson

ha Klopason kívül mára nem ígértem jegyet másnak akkor még én is tudok venni 2dbot 3.000 ért/db áron.

Andrea írta...

Sajnos Petyó tuti nem fog menni - kiment a térde tegnap, most van a Kenézyben...

Dzsonasz írta...

szegény, jobbulást! akkor a campira sem jön?

Petya írta...

szasztok! nem tudok sajnos menni, részleges oldalszalag szakadást szenvedtem jobb térdemben. 1 hét fekvés, 6 hét kímélet, semmi sport. jó szórakozást nektek, Lord-ra menjetek mindenképp. :)

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 227   Újabbak› Legújabbak»