2012. november 11., vasárnap

12 - 11 - 10

Szasztok Skaccok!

Tudom most egy részeges - hányós - durvulós bejegyzésnek kellene lennie Csucsu tollából de vmi közbejött.

Az olvasók nagy része már tudja hogy tegnap 19:35-kor 3250 grammal és 49cm-el megszületett Kovács Patrik, gyönyörű vezetéknevem örököse. Nem nagyon szeretem a babaképeket mert egyik olyan mint a másik de azért csak felrakok egyet lássátok mennyire hasonlít rám. :)


Sokat sír, ilyenkor Andira hasonlít. Amúgy mindketten jól vannak, aki már átélte tudja milyen kemény dolog a szülés (még az apukáknak is) aki még nem annak csak ajánlani tudom hatalmas élmény!


85 megjegyzés:

Petya írta...

Tejfakasztó sajnos hétköznap kell, majd megszavazzuk melyik nap (persze ha vki nem ér rá azt is megértem).

SirNyű írta...

Grat Peti! Én péntek este lettem újból nagybácsi.

Dzsonasz írta...

itt is gratulálunk. második nevet is kapott Patrik?

Szandi írta...

Ismét szeretnénk gratulálni!! Tündéri szép baba!És melyikőtök volt szőke?:)
Puszi Nektek, gondolunk az anyukára is nagyon!

Szandi írta...

Ismét szeretnénk gratulálni!! Tündéri szép baba!És melyikőtök volt szőke?:)
Puszi Nektek, gondolunk az anyukára is nagyon!

Lacás írta...

Andi, Petya gratulacio a kobon! Nagyon szep baba!!
En ugy tudtam, hogy olyan 25-e fele erkezik a baba,meg szerettem volna egyet telefonalni elotte.
A Patrik amugy oriasi nev!!!

Sok boldogsagot!

u.i.: tudom ez majd meg boven kesobb derul ki, de kivancsi vagyok, hogy termeszetet az anyukatol vagy az apukatol orokolte-e?:)

Petya írta...

köszi srácok. érdekes hogy itt szőkének látszik a kis haja a fény miatt amúgy fekete mint az apjának meg az anyjának :) második neve Zakariás, de ez csak amolyan tiszteletbeli név. :D

Hermann írta...

Fain gyerkőc!

Tiszteletbeli név = sör nélküli :)

Azt hiszem jó páran sírnánk mi is ha több mint 10 évet kéne várni a következő sörig úgyhogy így érthető a dolog.

Tejfakasztónak hétfő, kedd, szerda maximális támogatottságot kap tőlem.

Frank Klopas írta...

Gratulálok én is mégegyszer!

A tejfakasztóra egy szimpla hétvége nem lesz jó? :) Hétközben elég necces lesz most nekem.. :(

Hermann írta...

Spitzmüller, Pölöskey ennél már nincs lejjebb...

csabinnyó írta...

Lehet a Patrik nev miatt Pali batol tobb rekeszt kapott Peti ;) Nekem a tejfakaszto mindegy mikor lesz, a Tevaban ugyis egesz heten szondaztatnak.

csabinnyó írta...

MozsaLaci meg atkuldte a ferget a gepunkre, vagy miert duplaz mar az asszony is?!? :)

Frank Klopas írta...

Nem tudom 11es volt-e, de megérdemeltük ezt a vereséget. Semmilyen játék nem volt.
Eddig nem volt nagy bajom Elemérrel, de most már a faszom kivan, hogy micsoda embereket erőltet.

csabinnyó írta...

Holnap este 7kor TEJFAKASZTO a Kurtben! A jelenlet es ivas kotelezo minden blogolvasonknak!!

Frank Klopas írta...

Sajna én nem tok menni.. :(

bajigál írta...

Andi, Peti! Nagyon gratulálok, jó egészséget! Remélem minden rendben, jól vagytok!

balu írta...

Gratulálunk Kovács Patrik érkezéséhez! Gyöngyörű baba, nagyon hasonlít az apukájára (főleg a kickbox fáslival a kezén:). Jó egészséget a babának és a mamának!

Frank Klopas írta...

Flavonosok!

Lehet, hogy össze fogunk tudni csapni a legendával, a nagy Ulveczkivel! Ugyanis az El-szállítók-ban ma játszott! Kapott is egy sárgát, hogy ne legyen nyomtalan a szereplése!
Készítsétek az autogramm-füzetetetket! :D

Hermann írta...

A meccsel sajnos egyet kell értenem.

A tejfakasztó alap.

Knorbi írta...

GRATULÁLUNK A KIS PATRIK ÉRKEZÉSÉHEZ!:)

Jó egészséget, sok örömöt kívánunk!

Bogi&Era&Norbi

Pitti írta...

Gratulál Pitti bácsi is.
Az első gondolatom amikor megláttam a kis Patrikot, hogy tiszta apja. Ez csak akkor lenne baj ha lány lenne. :-)
Alig várom már hogy lássam élőben is.

Frank Klopas írta...

Hogy pörögnek a kommentek :D

Lacás írta...

MCsabi,kedden nem lesz szondazas, vagy mi??:)
Egy volt altalanos iskolai osztalytarsam pont azert rugtak ki onnan, mert neha egyenesen a Kikotobol ment oda:)

Valoban minden bejegyzesbe kene egy baba es teljesen pezsegne a blog!

Kellemes hetfot mindenkinek!

Lacás írta...

MCsabi,kedden nem lesz szondazas, vagy mi??:)
Egy volt altalanos iskolai osztalytarsam pont azert rugtak ki onnan, mert neha egyenesen a Kikotobol ment oda:)

Valoban minden bejegyzesbe kene egy baba es teljesen pezsegne a blog!

Kellemes hetfot mindenkinek!

Petya írta...

szasztok skaccok! nagyon messze van az a Kürt, és úgyis bezár 10-kor. nem lenne jobb a belvárosban mondjuk Jazz vagy Ibolya vagy ilyesmi? szavazás?

Hermann írta...

Mivel a Patrik tejfakasztó bulijáról van szó sztem apaként te döntesz a helyszínről úgyhogy önkényesen jelölj ki egy másikat.

Pitti írta...

Jazz.

Hermann írta...

Akkor a végső verzió: Ibolya 20:00

Petya írta...

Pisti Ibolya után irány a Jazz!

Tsutsu írta...

No: http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/dvsc-kondasnak-elege-van-kikerulnek-nehanyan-a-kezdobol-2190659

csabinnyó írta...

MLaci: bennt vagyok! ;)

De azert vicces, h mellettem Szandinak meg kellett fujnia :)

Dzsonasz írta...

hogy sikerült a tejfakasztó? mi újság az Ibolyában?

Hermann írta...

660 a minőségi Kálmán a hely semmit nem veszített a színvonalából. Szerintem rajtunk nem múlt hogy legyen elég tej.

Petya írta...

lett is! :) meg olyan fejfájás ami a régi szép időkre emlékeztetett :D

csabinnyó írta...

hát a 660 már a helyszínen is gyanús volt, de igazán csak másnap esett le, hogy miért annyi az annyi :P

nézi vki a magyar-norvégot? én nem merem :)

csabinnyó írta...

Ez az Ibrahimovic nem normaaaaalis. Beszarok.

Tsutsu írta...

Én is most láttam..nem semmi!!

Lacás írta...

Azt hittem mar megint letarolt valakit Zlatan:)
Nem egy ugyetlen futballista!

Orulok, hogy jo volt a buli otthon.Annak meg kulon orulok, hogy bar emelik a benzin, a szalami...arat, egy igen fontos fogyasztasi cikk ara orok!

Lacás írta...

Azt hittem mar megint letarolt valakit Zlatan:)
Nem egy ugyetlen futballista!

Orulok, hogy jo volt a buli otthon.Annak meg kulon orulok, hogy bar emelik a benzin, a szalami...arat, egy igen fontos fogyasztasi cikk ara orok!

Tsutsu írta...

Srácok, nézegettem a naptárat és a Kürt Karácsony nem lenne jó 22-én szombaton?

A real team kupára tervez valaki jönni? Dec 27-28-29-30.

Tsutsu írta...

MEgnéztük tegnap a skyfall-t. Nézhető, volt de továbbra is azt kell mondanom nem szeretem a Bond filmeket. Szerintem nem szólnak semmiről. Kiváncsi vagyok, hogy aki látott már vagy 5-öt, és szereti az meg tudja-e mondani melyiknek mi volt a története. (Én kb 4-5öt láttam, de nem tudnám megmondani). Az sem bűn persze ha nincsen story de akkor látványosságban kell többet mutatni. Ez azért volt nézhető, mert volt benne pár látványosabb jelenet is:)

Tsutsu írta...

Még valami munka előtt:

http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/pukas-dijas-jeloltek-2191171

Hatem Ben Arfa
Gaston Maella skorpió!!:)
Radamel Falcao

MEssinek volt több találata is. "Sima" bombagóllal itt nem lehet nyerni szerintem.

csabinnyó írta...

Egyertelmuen skorpio ;)

Hermann írta...

Zlatan mellett még a skorpió is elbújhat...

Lacás írta...

Amugy a kis Patrik pont skorpio lett.
Ha mar a skorpional tartunk:)

Lacás írta...

Amugy a kis Patrik pont skorpio lett.
Ha mar a skorpional tartunk:)

Pitti írta...

A Bond filmek történetei nagyon egyszerűek. Jön Bond és megmenti a világot.

Tsutsu írta...

Ibra gólja talán az évszázad gólja eddig. Még jó hogy Van Basten az előzőbe rúgta:)

Hermann írta...

Tegnap mi is megnéztük a Skyfall-t tényleg nem volt nagy durranás bár sztem az pozitívum volt hogy nem volt benne annyi látvány effekt mint amilyen a hasonló filmekben lenni szokott. Bődületes baromság is csak 2-3 volt benne a szokásos tucat helyett.

Viszont Pisti ez egy olyan Bond film volt amiben nem kellett megmenteni a világot :)

Lacás írta...

Megszuletett Andi meg Petya kisfia, Ti meg a Bond filmekrol csacsogtok?:)

Lacás írta...

Megszuletett Andi meg Petya kisfia, Ti meg a Bond filmekrol csacsogtok?:)

Hermann írta...

Igen :) Te is Kálmánnal ünnepeltél Lacás?

Lacás írta...

Oszinten szolva nem, hanem egy par kupica Bushmills-t ittam a kicsi egeszsegere!
Attol nem nagyon lesz az embernek fejfajasa:)

Most viszont Pecaval olyan betegek vagyunk, mint a kutya..Itt, Floridaban, ez vicc:)
Teazunk,Kriszek hoztak valami gyogybogyot, gyumolcsoket.
A borond melyen talaltam vagy 10 NeoCitrant,emlekeztem is, hogy meg otthon, az ajton kilepesem elott meg belemarkoltam a NeoCitranos csomagba es megragadtam egy parat.
Tenyleg, Ti nem tudjatok, hogy mennyi ido alatt romlik meg a NeoCitran?? Nincs rajta semmi datum,ezek szerint lehet, hogy orokke jo??:)

Herceg, fain a stadionos kep!

Lacás írta...

Regen volt ilyen jo rajtja a Flavonnak!Ez igen sracok, csak igy tovabb!

Tsutsu írta...

http://www.dvklsz.hu/gollovolista.php?csoport=30

Petya írta...

szasztok skaccok! végre hazahoztuk a kis Patrikot, minden rendben vele - állandóan eszik, alszik és khm. Nagyon aranyos, nem nagyon sír (egyelőre). Jók legyetek.

Szandi írta...

Édes a kép, amit Andi küldött. :) Nagyon hasonlít Rád, Peti!
Egyébként szerintem nem nagyon fog többet sírni, mint most. Gréti egy hetesen már olyan volt mint utána két hónapig, állandóan sírt, főleg éjszaka.
Drukkolunk nagyon!

Pitti írta...

Én is szorítok az antisírásért. :-)

Tsutsu írta...

Csak a bejegyzés tartalma miatt nem kommentálom a kezdőt a kupameccsen:

Polekszics – Kuti, Ludánszki, Szűcs I., Engel – Lucas, Kiso, Spitzmüller , Yannick – Se. Bouadla, Szécsi.

Ez nem ligakupa, *******..Most küldeném el Kondást.

Lacás írta...

Ki a frasz az a Szecsi, meg Engel???

Holnaptol 4 napig itthon vagyok:):):)
Orulok, ha van melo, de a jobol is megart a sok:)

Andi,Petya, remelem minden okes otthon es a kicsi meg mindig nem sir ejszaka!
A legjobbakat kivanom!

Penteken van a Black Friday, ahol potom aron lehet dolgokat,pl. muszaki cikkeket, akar fenykepezogepet venni.Csak az a baj, hogy az amcsik ezeken szinte szo szerint agyontapossak egymast, en meg ebbol inkabb nem kerek:)




Lacás írta...

Ki a frasz az a Szecsi, meg Engel???

Holnaptol 4 napig itthon vagyok:):):)
Orulok, ha van melo, de a jobol is megart a sok:)

Andi,Petya, remelem minden okes otthon es a kicsi meg mindig nem sir ejszaka!
A legjobbakat kivanom!

Penteken van a Black Friday, ahol potom aron lehet dolgokat,pl. muszaki cikkeket, akar fenykepezogepet venni.Csak az a baj, hogy az amcsik ezeken szinte szo szerint agyontapossak egymast, en meg ebbol inkabb nem kerek:)




Pitti írta...

Én bepróbálkoztam egyszer a black friday-on. Fel is keltem 5-kor hogy ácsorogjak a hidegben, de megszívtam mert az ipod nem volt leértékelve.

Peti nem cseréled a kis Zaki képét, hogy lássuk hogyan fejlődik?

Dzsonasz írta...

Zaki :)

bajigál írta...

Hola Amigos!

Megjártuk Barcelonát, egy hosszúhétvégi kirándulásra kiugrottunk, szombat hajnalban indultunk, kedd este haza is jöttünk. Hatalmas élmény, tudom ajánlani mindenkinek akinek van módja rá.
Szombat este megnéztük a Zaragoza meccset (Pintér Ádámmal:-), a stadion nagyon komoly, meg a Barca is, viszont 0 meccshngulat volt. Konkrétan egy 300fős Loki B közép leszurkolta volna a helyieket (egy 5ezres Liverpool táborról nem is beszélve pl.:)).
Láttuk a szokásos helyeket La Sagrada (most fejezték be a belsejét 2 éve, és még 20-25 évig tervezik építeni, bár spanyolok...), Güel Park, Gaudi házak, csomót mászkáltunk, tengerparton verettük pólóban a SanMiguelt (20 fok, napsütés), aztán rá egy kis paella meg pár tapas a sörök/borok mellé...
Elviselhető volt, no :-))
(Aztán leszállt a gép, 7 fok, ködszitálás fogadot:-)
Jók legyetek!

Tsutsu írta...

Erről is lehetne egy bejegyzés

bajigál írta...

Jaja, hétvégén lesz érkezésem, megnézegetem a képeket aztán tolok egy bejegyzést...

Petya írta...

facebookra raktam fel egy képet Andi helyett ami ma készült. srácok, nyugodtan írjatok egy új bejegyzést, ahol lehet rendesen káromkodni :)

Tsutsu írta...

Amíg megtehetjük..pár év és a gyerekek is olvasni fogják:)

Hermann írta...

Szerintem jobban járunk ha nem... :)

Frank Klopas írta...

Imi: qrva jó lehetett!
Küldjed a bejegyzést! :)

Tsutsu írta...

Szombat 10.30-11.30, Jégcsarnok mellett. Mindenki érkezzen időben!

1. Klopasz
2. Gombi
3. Tsutsu
4. Ricsi
5. Pisti
6.
7.
8.
9.
10. Herr???
11. ??
12. ??

Tsutsu írta...

6ig várok választ Fallon, Tibi,Ádám, Mátyus Csabi 4-estől.

Tsutsu írta...

Fallon, Tibi nem jön

Pitti írta...

Ádám se.

Tsutsu írta...

Csöszi, Balázs jön

Tsutsu írta...

1. Klopasz
2. Gombi
3. Tsutsu
4. Ricsi
5. Pisti
6. Csöszi
7. Balázs
8.
9.
10. Herr???
11. ??
12. ??

Tsutsu írta...

1. Klopasz
2. Gombi
3. Tsutsu
4. Ricsi
5. Pisti
6. Csöszi
7. Balázs
8. Farkas A(ndris?)
9.
10. Herr???
11. ??
12. ??

Tsutsu írta...

Írtam Varga Zolinak és még egy NI-os srácnak, meg Vidának. Optimista vagyok, hogy megleszünk:)

Tsutsu írta...

1. Klopasz
2. Gombi
3. Tsutsu
4. Ricsi
5. Pisti
6. Csöszi
7. Balázs
8. Farkas A.
9. NagyZéé
10. Herr???
11. ??
12. ??

Tsutsu írta...

1. Klopasz
2. Gombi
3. Tsutsu
4. Ricsi
5. Pisti
6. Rab Tibi
7. Balázs
8. Farkas A.
9. NagyZéé
10. Herr???
11. ??
12. ??

Tsutsu írta...

Pisti, Csaba legközelebb legyetek elszántabbak és mondjátok, hogy kérdezzem meg: lett volna elég ebéd mindkettőtöknek..:):(

Pitti írta...

Oké észben tartom. :-)

Petya írta...

azt hittem négytől van a meccs.. még a sört is bekészítettem... amúgy látta valaki, tényleg olyan jók voltunk?

Hermann írta...

Én az 1. félidő 2. felét nem láttam addig teljesen kiegyenlített volt a játék, a 2. félidőben viszont sztem egyértelműen jobbak voltunk bár ehhez kellett a Pintér féle bunker taktika is bár így is lehetett volna fordítani. Úgyhogy most végre nem haragudok a srácokra bár ez nem vigasztal :(

Tsutsu írta...

Igen, a Győr elleni vereség idegenben ilyen játékkal belefért volna, csak ugye az előző 4 meccs. (Azért végre normális kezdőnk volt.)