2012. december 6., csütörtök

III. Haver-aranylabda promó


Kedves futballszerető és –értő barátaim. A mikrofocitársadalmunk  mikrokörnyezetének a nyomására ismertetem a jelölteket a 2012.-es III. Haver-aranylabda díjra. Tény, hogy az első helyre az objektív pontozásnak köszönhetően még bárki befuthat, de a legnagyobb esélyeseket, a jelenlegi első öt helyezettet ezúton megismerhetitek. A jelölteket névsor szerint mutatom be nektek. 
 
 
1. Dr. Kaskötő Péter


 



 


 A Kaskötő kocsma tulajdonosa. Saját bevallása szerint is felnőtt fejjel tanult meg focizni. Sajnos látszik is. Bárcsak elkezdte volna hamarabb ez az istenadta tehetség, aki jámbor tekintetével a focipályán és ugyanúgy a peres ügyek során is a bírók nagy kedvence!



2. Dr. Nagy-Herczeg Attila








 


























 
A Flavon Max örökös gólkirálya. A gólerős játék mellett a játékintelligenciája kiemelkedő, köszönhetően komoly sakkozó múltjának. Miként a sakkban, itt is látja az előtte lévő lépéseket, főleg, ha az az ellenfél játékosáé, akit nem ér utól.



3. Nagy Csaba






 A labda barátja. Ezért van az, hogy olyan nehezen kerül vissza, ha ő viszi haza a labdát. Aranylabdát még ugyan még nem vitt haza, de más szervezetek már megválasztották a legjobbnak, miután látták, amint egy disznóvágáson bakancsban kötényt adott az unokatestvérének a kutya labdájával.


 
 
 
4. Nyeste László

 



A skorpió stílus magyarországi nagykövete.Sebességét még a kamera is nehezen követi. (Bár a rossz nyelvek szerint csak ikertestvéreivel van lefényképezve. A történetnek van valóságalapja - lásd: Popyk) Csupaszív játékos, akit a szurkolók az előző csapatától is oly nehéz szívvel, de teljes tisztelettel és szeretettel engedték el.

 
5. Varga Ádám
















 A vargák Ádámja. A Flavon Max legnagyobb téli igazolása, aki méltán van versenyben a legjobb címéért. Erőssége a szogorú tekintet mellett a technikás játék. A kép épp egy tökéletesen sikerült labdaátvétel után örökíti meg.
 
 
 
 

Valószínűleg a fent megnevezettek közül kerül ki a végső győztes.

 
De ha nem ők akkor kicsoda? 
 
Folyóvíz törzsfőnök? Vagy Séf bácsi? Esetleg Mr. Garrison?

 
 
 Januárban megtudjuk..

 


153 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Gyerekek, azt hittem megőszülök, mire ezt a szart 1,5 óra alatt megszerkesztettem. Kurva szar ez a blogger. Már értem miért van ilyen kevés bejegyzés.. :P

Tsutsu írta...

Na tudtam, hogy csak kérni kell:) Remek felvezető - ráadásul még én is ott vagyok:D

Csaba, zseniális, hogy úgy is tudsz cselezni/kötényt adni, hogy mindkét lábad a levegőben van:)

Tsutsu írta...

Hátha ez a bejegyzés összehoz még 1-2 teremfocit idén:)Dec. 24-26 és 31-én biztos van üres terem.(Vagy lehet nem..?)

Popy írta...

Hát ez k*rva jó lett! :) Szavazatokat hol lehet leadni? Kenőpénzeket a szavazatokért hol lehet felvenni? :D

Pitti írta...

Hát ez valami zseniális, de egy valami mindenképpen látszik, hogy ha a Popyik és én nem játszunk csak akkor terem babér másoknak.:-P

Az aranylabda serleget ideje lenne már beszerezni.

http://www.serlegbolt.hu/katalog/pages/12_065.htm

5308-as serleg pl megfelelő lehet
vagy az RS039-es?

Tessenek szavazni!

http://www.serlegbolt.hu/katalog/pages/12_072.htm

Tsutsu írta...

Közöltem Ádámmal is a jó hírt!Már nézi a vetélytársakat.:)

Popy, ez komoly? Miféle szavazatok?:)

Gombi írta...

Srácok!

Sztem idén már ne legyen haverfoci! Biztos mindenkinek fáj valamelyik testrésze... meg hideg is van... meccseket játszunk a téli bajnokságban... hagyjuk a fenébe! Legyünk inkább a szeretteinkkel Karácsonykor, hiszen egész évben sokat dolgozunk, alig tudunk időt szakítani rájuk... ne foglalkozzunk most a haverfocival!

Mellesleg meg a trófea pont oda kerül ahova már évek óta vágyakozott! Jól van ez így ahogy most van! Ne bolygassuk a kialakult helyzetet! :)

Frank Klopas írta...

Ez a fiú már készpénznek veszi az 1. helyet... Innen lehet nagyot pofára esni..! :D

bajigál írta...

Szétestem, fasza! :-)

Mondjuk az első kép elég hülye egy kép Gombiról, amelyiken a narancssárga pólós sráccal küzd a labdáért.

Tsutsu írta...

Köszi Gombi, de nem tudom honnan veszed, hogy én nyertem:)

Szerintem Ádám nyeri, ő majdnem mindig nyertes csapatban volt, mikor jött.

Az elmúlt 3 évben messze most volt a legkevesebb meccs, igaz-e?

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Petya írta...

"szerintem se legyen több meccs. legyünk a szeretteinkkel." azt hittem Gombi részeg, aztán kapcsoltam csak azt hiszi ő fog nyerni :)

Csabikám, vicclapokba kéne írnod, nagy bejegyzés :D

Petya írta...

"szerintem se legyen több meccs. legyünk a szeretteinkkel." azt hittem Gombi részeg, aztán kapcsoltam csak azt hiszi ő fog nyerni :)

Csabikám, vicclapokba kéne írnod, nagy bejegyzés :D

Hermann írta...

A bejegyzés pöpec csak egy kérdésem van mennyit ittál hogy éjfélkor neki álltál ennek? :)

Szombat este valami lájtoshoz van valakinek affinitása? Vagy Klopas esetében durvához ahonnan jó magam időben lelépek.

Frank Klopas írta...

Kb 23.00kor álltam neki, mert felbiztattak. Nem is gondoltam volna, mennyi szar focis képet találtam a gépemen! :D Még Ádámról is volt :D
Kínomban kezdtem el sörözni, hogy megnyugodjak, miután a blog felidegesített.. De sajnos nem ittam eleget! :)

Frank Klopas írta...

péntek-szombat szimpatikus!

Hermann írta...

Hogy te nem tudsz betelni ezzel a péntek-szombat kombóval :)

csabinnyó írta...

muhaha, ez igazán jól sikerült barátom :)

irigylem, hogy ennyire ráértél :P

az utolsó képen Komár László van?

uff

Dzsonasz írta...

szombat játszhat nekünk is

Tsutsu írta...

Fatiékkal is találkoznék. Odainvitálhatom őket is? Pár "É"s..összekötve a két dolgot.

Pitti írta...

Szerintem meg mindenképpen még kellene legalább egy haverfocit szervezni, mert úgy érzem javítanom kell a helyezésemen.

Ki szokott termet szerezni?

Frank Klopas írta...

A péchyt az kedves Gombi úrfi, aki mint tudjuk már nem akar focizni :D

Frank Klopas írta...

ki szerezte ??Kazinczyt?? vagy azt a frizbisektől csórtuk?
Kingát megkérdezem hátha nem edzenek állandóan!

Tsutsu írta...

Igen, frizbisek bérelték. Holnap lehet elsétálok arra.

Lacás írta...

En se gondoltam, hogy reggel 4:20-kor ilyen rohogesben torok ki a blogot nezve, a WC-n.
Nagyon jol sikerult Adamrol a 2. kep, amely huen tukrozi megszallottsagat, alazatat a jatek irant.
Egyszoval tokeletes lett a megszelloztettes.

Lacás írta...

En se gondoltam, hogy reggel 4:20-kor ilyen rohogesben torok ki a blogot nezve, a WC-n.
Nagyon jol sikerult Adamrol a 2. kep, amely huen tukrozi megszallottsagat, alazatat a jatek irant.
Egyszoval tokeletes lett a megszelloztettes.

Hermann írta...

Mózsa elkapott a cifra azért voltál 4:20kor a budin vagy ekkor kelsz fel a melóhoz?!

Pitti írta...

Herr Laci magyar idő szerint írta. Ez lefekvés előtti akció volt a részéről.

Petya írta...

az okostelefon átka hogy az ember szarás közben netezik, ugye Laci?

Gombi írta...

Megkérdem majd Subbát vmelyik nap, hogy mehetünk-e a Péchybe, csak sanszos, hogy foglalt állandóan. Ha mond vmi időpontot akkor felírom ide.

Csabikám! Szövegértés 1-es! Üjjélle!
"Ez a fiú már készpénznek veszi az 1. helyet..."
Hát pont azért írtam, hogy ne legyen több haverfoci, mert féltem a becses pozíciómat Te! :)

amúgymeg most vérkomolyan... vigyázni kéne ezzel, mert a haverfoci el fogja szép lassan veszíteni a "haver" jellegét... mindenkinek elvakítja az elméjét az aranylabda... a múltkor is már olyan csontzene szólt a pályán, hogy csak na :) (Gondolok itt magamra elsősorban!) Jobb volt az amikor senki sem tudta, hogy hogy áll a verseny csak Csaba... :)

Frank Klopas írta...

Apja, nem értelek! :) Ez nem a valós sorrend, csak ábécé sorban van az első 5!

Tsutsu írta...

Amúgy a legtisztább az, ha az első 5 egy csapatban lesz, ha lesz még haverfoci:) Amúgy ha ebbe Csaba belemegy, akkor tuti ő vezet:)

Gombi írta...

jáj bocsánat Csaba, ez a névsor szerinti bemutatás elkerülte a figyelmem, csak ez jutott el az agyamig: "a jelenlegi első öt helyezettet ezúton megismerhetitek"
szal inkább én ülök le szövegértés egyessel :D de legalább 1 napig azt hihettem, hogy én vezetek :D
Pitti! én támogatom, hogy a focikon kezdjünk el összedobni egy kis pénzt haverfoci vándorkupára :)

csabinnyó írta...

Mlaci: ha északabbra laknál, lehet élőben láthatnál hasonlókat:

http://www.youtube.com/watch?v=JJB37zMOblE

(lehet már láttátok, akkor sorry, én hasonlókból a részeg oroszt láttam csak, de azon szétkacagtam magam :))

Tsutsu írta...

Én tavaly is egyetértettem vele. Ha lesz holnap este valami, akkor már akkor össze lehetne dobni valamennyit:)

Tsutsu írta...

A DVSC délután Farkas II Balázs, Nenad Kiso és Birtalan Botond távozását jelentette be. Roguy Méyé is távozik a klubtól.


Hiányolok pár nevet a listából..:(

Lacás írta...

Hat ez igy van Herr, minden nap 4:30-kor kelek reggel, de mar egyaltalan nem olyan veszes.
Petyo viszont otthagyta a ceget es egy nagyon jo laboratoriumi melot intezett maganak egy kenocsos cegnel.
Eleg sokat panaszkodott mostanaban, de most mar nala is minden a helyen.

Amugy nem olyan nagy atok szaras kozben hasznalni az okostelefont, csak okosan kell csinalni.
Apropo telefon: a fonokom 400 dollaros telefonja kicsuszott a kezebol, aztan megpattant a sipcsontomon, utana meg beleesett egy olyan szuk lefolyoba, ahova 1000-bol egyszer, ha bele tudnam dobni szandekosan.
Szoval draga egy mulatsag volt...

Frank Klopas írta...

Skacok!

Aki este sörözni akar, azzal találkozunk 20.00kor a Csonkánál, utána megszüljük. Aki lényegesen később érkezne, az lőjön rám egy telefont és megmondom hol vagyunk!

Akkor este!

Sörre fel! :)

Hermann írta...

Ha 20:00kor nélküled fogok fagyoskodni a Csonka templom tövében nagyon morcos leszek.

Tsutsu írta...

Én is hasonlót írtam Csabának: jobb lenne melegben hezitálni:) Ha más nincs akkor én beülök a "Meki"be:)

Pitti írta...

Flavonosok! 7 kapott gól az sok. Mi történt?

Tsutsu írta...

2 dolog történt
1. szarok voltunk és mindent kihagytunk
2. a bíró nagyon szar volt. Sok téves ítélete volt, 2 gólt közvetlen ilyenből kaptunk, és nem adott meg legalább egy hetest.

Sajnos az őt teljesítménye nem lehet oka annak, hogy miért hagyunk ki ziccereket. Viszont szoros állásnál hibázott a kárunkra..utána meg rohantunk előre..ebből lett a sok kapott gól.

Lacás írta...

Azert azt is hozza kell tenni, hogy egy eleg eros ellenfellel jatszott a Flavon,legalabbbis a golszerzoket elnezve.
Fel a fejjel, legkozelebb jobb lesz!Mindig csak elore!

Viszont megneztem a Shame-et es tenyleg nem egy szokvanyos film volt!
Az biztos, hogy pokoli nyomaszto volt, de tetszett!
Dzson kezd megkomolyodni:)

Lacás írta...

Azert azt is hozza kell tenni, hogy egy eleg eros ellenfellel jatszott a Flavon,legalabbbis a golszerzoket elnezve.
Fel a fejjel, legkozelebb jobb lesz!Mindig csak elore!

Viszont megneztem a Shame-et es tenyleg nem egy szokvanyos film volt!
Az biztos, hogy pokoli nyomaszto volt, de tetszett!
Dzson kezd megkomolyodni:)

Petya írta...

volt valami a szombat esti fagyoskodásból?

Tsutsu írta...

Srácok, akkor a megbeszéltek szerint:

Dec.22-én lesz Kürt Karácsony. Jánosék aznap jönnek haza., és többen ezt preferálják 23.ával szemben. Mellesleg én 23-án lehet nem is vagyok:)

Vélemény?Ellenvélemény?

Frank Klopas írta...

22 jó
Jobb, mint a 23

Hermann írta...

Bár ellenkezik a Kürt Karácsony szellemével én is támogatom a dec. 22-t.

A fagyoskodás szombat este kb. 1 percig tartott mert páran pontosak voltunk és rögtön bevettük magunkat a Tébolydába. Szerintem jó volt.

Pitti írta...

22-ét részesítem előnyben én is.

Eszembe jutott, hogy nem zártuk le a tavalyi mérlegelést. Esteleg most ezt megtehetnénk. :-)

Popy! Mérleg rendel.

Kinél vannak a mérési adatok?

Petya írta...

miért nem a Vencelbe? régen volt fizetés? :)

Hermann írta...

Jók azok a cseh sörök de egy hideg Kőbányaival nem vehetik fel a versenyt :-)

Frank Klopas írta...

pitti! Pont hétvégén találtam meg azt a papírt, amire fel van írva, hogy a legutóbbi Kürtkarácsonykor ki hány kiló volt, és hogy volt felöltözve :)
Már csak a Popy mérleg kell, és felírom, hogy ki hogy öltözzön fel :D

Pitti írta...

Rémlett nekem is mintha a ruházatot is feljegyeztük volna a mérési bizonytalanság csökkentése érdekében. :-)

popy L. te végül fizettél be a kupába?

Tsutsu írta...

Csabi, össze tudnál dobni egy olyan listát, hogy kik szokták elérni a 20%-ot haverfocin? Vagy kik érték el legutóbb? Ha átdobod, akkor én kiküldök egy levelet, hogy mindenki opcionálisan hozzájárulhat a kupához. 0-500 Ft között. Csak privátban küldöm, mert nem akarom hogy bárki is úgy érezze hogy kötelező/elvárt. Ami összejön pénz, abból meg megnézzük mit lehet venni..A kupa persze csak egyszeri befektetés, mert vándorkupáról van szó:)

Frank Klopas írta...

Csucsu: az a baj, hogy most olyan kevés foci volt, hogy a 20%-ot el lehet érni, ha valaki 5 árva meccset játszott, ami kb 2 alakalom..

Lőjem át ennek ellenére?

Tsutsu írta...

Igen, a többi nevet meg veszem tavalyról..az megvan a blogon.
Jövőre többet kellene focizni..mert tényleg nagyon kevés volt:(

Tsutsu írta...

Holnap lesz 2012.12.12. 12:12:12..Az utolsó ilyen alkalom

Petya írta...

miért nem ad be mindenki egy ötszázast? nem nagy összeg, a poénért megéri szerintem. Lacinak is 500-as, csak neki dollár. :)

Pitti írta...

Peti a szívemből szólt.

Petya írta...

köszi Pisti. arról nem is beszélve hogy a csapatösszetartás erősítené.

Frank Klopas írta...

Laci

Ezt hallottam ma a rádióban:
http://www.youtube.com/watch?v=mMrcYDrtjng&feature=fvst

Egyből te jjutottál az eszembe..
:)

Pitti írta...

Cotton eye Joe-ra tippelek.

Pitti írta...

Tévedtem. :-)

csabinnyó írta...

én is tévedtem (forever young) :)

Frank Klopas írta...

Hehe, azok is lehettek volna :D

De az mind-mind más korszak.. :)
Sőt, egy Lacis szám, bár sztem ezt csak így hárman Révész Ricsivel vettük elő állandóan 2004 fele: http://www.youtube.com/watch?v=_euDhMDDRq4

Frank Klopas írta...

Amúgy azon gondolkoztam most, hogy Kuemaha nem úgy néz ki a képen, mint a néger E.T.?

Lacás írta...

En se erre tippeltem volna, de oriasi szam Alice Coopertol a Poison.
Emlekszem arra is mikor Dzson es Digo enekelte a Kikotoben!:)

Peti,kuldom majd galambpostaval az 500 dodo-t Tsutsu-nak.Remelem odaer!

Tsutsu írta...

Kipróbálok már valamit

Tsutsu írta...

Hol lehet képet beállítani? A felső sorát az oldalnak nem látom az itthoni gépen, ott van profil szerkesztése?

Petya írta...

nekem a Poisonről János jut eszembe.

Laci meg vmi C.Cornixos számról, amire ugráltunk Szanazúgon a porban.

Petya írta...

I can't dance a könyvtárban? :)

Hermann írta...

Én az I can't dance-re tippeltem.

Frank Klopas írta...

Nekem az I cant danceről inkább Petke, vagy mink 3an jut az eszembe!
Az a könyvtáros vonulat az kurva jó volt! :D
Petke: nem vonulunk egyet az NI-ban a gyártósorok között?

bajigál írta...

Nekem valamiért a Denver, dinó jóbarát főcímzenéje villant be. Bár az kevésbé Lacira, inkább Ricsire emlékeztet :D

Petya írta...

Csabikám most volt nemrégen nyilt nap (amikor lehet hozni a rokonságot) akkor jöhettetek volna "vonulni" :)

Frank Klopas írta...

Nahát, irgum-burgum! Már nem emlékszem ki, de valaki azt ígérte nekem, hogyha nyílt lap lesz, szól, hogy én is had nézzem már meg kedves ismerőseimet, hogy töltik a napjaikat..

Petya írta...

én sejtem ki lehet.. na beszélek majd Csucsu fejével...! :)

Tsutsu írta...

Én is beszélek vele

Frank Klopas írta...

Csucsu! Nekem is te rémlesz! :)

Hermann írta...

Szerintem egyezzetek ki Részeges Norbiban.

Pitti írta...

Ha esetleg nem olvasta volna a társaság:

http://index.hu/tudomany/brittudosok/2012/12/12/a_sor_gyogyitja_a_megfazast/

Hermann írta...

A sör mindent gyógyít.

Lacás írta...

Dzsonasznal nalam egybol a Maniac ugrik be,amit a paraszt Pely vegul nem jatszott le!

Ugye akkor dobott ki minket a szakallas a konyvtarbol, amikor az I can t dance-t adtuk elo?
Sracok,igerjetek meg, hogy az NI-nal a kovetkezo nyiltnapon, egy paran eloadjatok az I can t dance-t!
Meg akar Varga Adam is csatlakozhat:)

Nalam igazabol csak annyi hir van, hogy a gyarban raszoktam a bagora, mert kvazi mindenki cigizik korulottem....Nagyon gaz tudom, de ez van!

Nagyzee írta...

Helló!

Ha valakinek van fölös pénze, és lenne kedve beszállni a vállalkozásomba egy kis tőkével, az keressen meg. Lenne mibe fektetni a pénzt, annyi jó lehetőség van, hogy nem bírom tartani a lépést.:)

Kezdek kifogyni a kartondobozokból is, szóval ha valaki esetleg Debrecenben tud a munkahelyéről vagy máshonnan kidobásra ítélt, de jó állapotú kartondobozokat szerezni, az szóljon, mert szívesen átvenném őket. A maximális méret, ami szóba jöhet az 70x60x60 cm kb., a másik végén nincs korlát, kifejeztten kicsi dobozkáknak is hasznát tudom venni.

Ja, és végül ha valaki legót venne rokonoknak vagy netán magának karácsonyra, az nyugodtan írjon vagy hívjon. Elég sokfajta készletet tudok adni bolti ár alatt.

Petya írta...

Laci most egy világ omlott bennem össze... De tényleg.. :(

Pitti írta...

Hát sok mindenre gondoltam, de hogy Laci cigizni fogsz arra nem...remélem csak passzív dohányos vagy és csak tesztelsz minket hogy reagáljuk le a kijelentésed. Poénnak nem jó.

NagyZ. nekem van dobozom és feltehetőleg lesz is. Valahol a felső méretkorlát környékén, de pontos méreteket nem tudok.

Tsutsu írta...

Nekem meg lehet pénzem van..majd kereslek:)

Én a struccpolitikát választom..nem láttam/olvastam semmit.

Hermann írta...

Lacás nagyon ajánlom hogy most csak szopass minket.

Hermann írta...

Dzsoniról nekem is a Maniac jut eszembe ahogy a Pely koncerten üvöltöttük az a köcsög meg nem adta le pedig megígérte.

Dzsonasz írta...

szerintem szopat minket. ha meg nem, az sem tragédia, egyi lyen erős jellem mint MO bármikor leteszi, most csak egy eszköz neki a boldoguláshoz.

Tsutsu írta...

Ja, fel akarja kavarni az állóvizet, bár nem tudom miért, mert volt most elég komment. Aki legközelebb beszél vele telefonon derítse ki, hogy mi az igazság, mert max a 3. rákérdezésnél úgyis kibukik belőle, hogy igaz-e vagy sem.

Tsutsu írta...

Senki nem akar segíteni, hogyan kell beállítani képet?

Hermann írta...

Tsutsu itt a kommentek között rákattintasz kétszer a nevedre utána bejön egy új oldal ott lesz olyan hogy profil szerkesztés a jobb oldalon azon belül pedig lesz kép csere.

Legalábbis nekem van ilyen :)

Tsutsu írta...

Köszi:)

Hermann írta...

Van arcod Tsutsu :D

Pitti írta...

A skorpiókirály! :-D

Frank Klopas írta...

Na, Csucsu! Király! :D

A Lacié sztem nem igaz, 20 éves kor felett csak az idióták szoknak rá a bagóra..

csabinnyó írta...

Higuita ott figyel a fiókom mélyén! :)

Ha már Lacás bevallotta, hogy bagózik, én meg beismerem, hogy néha eldurrantok egy spanglit, ha már nagyon felidegesít a drága kislyányom.

Ja, holnapután megyek Péli-koncertre a zasszonnyal :)

Aki nem menne, annak a roncsbárt ajánlanám pénteken és szombaton is. CopyCon meg Paddy&the Rats is lesz. Aki teheti, ki ne hagyja.

Lacás írta...

:)

Latom sracok, tovabbra sem konnyu Titeket megviccelni. Inkabb ezt a szot hasznalom a szopatas helyett, mert jobban illeszkedik a blog szellemehez.
Szoval koszonom jol vagyok!Ugy erzem jobb kondiban, mint valaha.
Napi szinten olyan 5 merfold korul setalok le melokozben.A partra, ha lemegyek futni,mar sokkal tobbet birok:)
Az en melom inkabb a kardiora megy:), de azert emelek is becsulettel.

De Klopasz, azert a noveremnek meguzenem, hogy egy idiota, mert o 26 evesen szokott ra:)

Lacás írta...

:)

Latom sracok, tovabbra sem konnyu Titeket megviccelni. Inkabb ezt a szot hasznalom a szopatas helyett, mert jobban illeszkedik a blog szellemehez.
Szoval koszonom jol vagyok!Ugy erzem jobb kondiban, mint valaha.
Napi szinten olyan 5 merfold korul setalok le melokozben.A partra, ha lemegyek futni,mar sokkal tobbet birok:)
Az en melom inkabb a kardiora megy:), de azert emelek is becsulettel.

De Klopasz, azert a noveremnek meguzenem, hogy egy idiota, mert o 26 evesen szokott ra:)

Tsutsu írta...

A neten történő kommunikáció legnagyobb "előnye", hogy az érzelmek nem jönnek át, mint az ilyen viccek sem. Nem bánnám, ha a jövőben senki sem csinálna ilyet, mert ami szóban jó poén, itt szerintem nem az, és nem szeretnék minden mondat után azon gondolkodni hogy igaz-e, vagy sem.
Ráadásul ebből nem jöhettél ki jól: vagy hülye vagy, hogy rászoktál, vagy azért mert ilyennel poénkodsz. No mindegy, lehet a többieket ez nem zavarja.

Egyébként nem mondtam, hogy most hétvégén sikerült leúszni a 3.8 km-t egyben, és futásnál is megvolt a 14-15 km, márciusban elég rágyúrni még a kerékpárra és mehet a 1/2 ironman!

Pitti írta...

Ú Tsutsu te most ott tartasz ahol nekem kellene, de jövőre minden más lesz és keményen elkezdem nyomni.

Laci küldhetnél magadról egy képet, hogy megnézzük mennyit változtál 2011. júniusa óta.

Petya írta...

Csucs Te mikor futottál 14-15 km-ert?

Szerintem viccelődjünk a blogon továbbra is, csak ez nagyon érzékeny terület (mármint a cigaretta). Mindenesetre így visszatekintve jó poén, látom magam előtt hogy Laci mennyire röhögsz mikor írod. :) Amúgy meg mi vagyunk a hibásak hogy egyáltalán elhittük (én elhittem). Még Andi is. :)

Dzsonasz írta...

szerintem is jobb az egyenes beszéd.
Tsuts, gratula mindkét teljesítményhez. Én 1800-at szoktam úszni és már azt is unom a végén, belegondolok, hogy még több mint a fele hátralenne az nem lenne jó érzés :)
a 15km futás az is durva. gondolom úgy van hogy az úszás mentálisan a futás meg fizikálisan fáraszt le, nem? jövőre egy Balatonátúszásban amúgy én is benne vagyok.
Csabika hol lesz a P(r)ély? kár hogy nem lehetek ott.

Tik amúgy dolgoztok szombaton? nekünk kell sajnos :(

Petya írta...

én otthonról :) Csabi szombaton Paddy and the Rats? Hazaviszel utána? :)))))

Nagyzee írta...

Tsutsu, welcome to the internet.:)

Én továbbra is szívesen olvasok ilyen kis trollkodásokat, szóval felőlem jöhet.

Hermann írta...

Peti a Paddy ma este lesz.

Lacás írta...

Elnezest sracok, nagyon sajnalom, hogy ennyire rosszul sult el a megjegyzesem.
Ezentul teljes mertekig tiszteletben tartom az Alapito Ur kivansagat, azaz lehet viccelodni es az iras szabadsaga se serulhet!:)

Pitti írta...

"elhittük (én elhittem). Még Andi is." :-DDDD

Lehet amúgy minket jellemez az, hogy ezt el tudtuk képzelni Laciról.

Én is melózok, bár kivehettem volna szabinak.

Csabi hazavitted Petit a koncertről?

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Petya írta...

Nem mertem menni. Nem akarok rossz példával lenni a gyerek előtt. :)

Tsutsu írta...

Hehe, srácok:):) Egyrészt köszönöm a bizalmat, másrészt nem gondoltam, hogy ennyien, talán még azt sem, hogy bárki elhiszi amit írtam:) A két bekezdés amit kommenteltem legutóbb, rendkívül szoros összefüggésben volt és egy demonstráció volt, hogy bármit el lehet hitetni bárkivel.

Lehet azt gondoljátok, hogy az enyém azért hihetőbb volt mint a Lacié, de aki látott az elmúlt 2 hónapban, annak egyértelműnek kellett volna lenni, hogy említett távok tizede is nehezen menne:(:)

Az első bekezdést is csak félig komolyan írtam, megágyazva a másodiknak, mert összeségében vicces volt, hogy mennyire pánikba esett a blogolvasó társadalom:)

Egyedül a gratulációkat bánom, mert ti bíztatok bennem, és nem érdemeltem volna meg őket, ilyen lusta és akaratgyenge hozzáállással: szeptemberben úsztam legutóbb, futni kedden, de akkor is csak a busz után:(

Éni s dolgozok, de hétfőn, kedden nem:):)

Tsutsu írta...

Srácok Tibival azt beszéltük, hogy nagyon jó idő van. Holnap 4 fok lesz!

Egy ucsó műfüves foci vasárnap du?:)

Petya írta...

nekem sajnos nemjó :)

Pitti írta...

Benne vagyok a fociban, de Gomb és NagyCs sztem nem lesznek.

Hát Tsutsu pedig annyira fellelkesültem, hogy lesz kivel átúszni a Balcsit. Pont a te hozzászólásod okán fogadtam egy kollégámmal, hogy jövőre átúszom.

Tsutsu írta...

Meg szerintem Ati sem lesz..:(
Hófociban amúgy gondolkodik valaki? Ha jövő héten esik egy kis hó és nem lesz minusz 10/20fok?

Dzsonasz írta...

Pitti én átúszom veled. de csak mellben, mert gyorsban nem bírnám.

Tsutsu írta...

Bocsi Pisti..tervben nekem is benne van/volt..de sztem nem jövőre.

Pitti írta...

Oké János, januárban kezdem a felkészülést.
Tsutsu ezt igennek veszem.
10/20 fokban a tudomány mai állása szerint matematikai egyszerűsítéseket és átalakításokat követően 0,5 foknak felel meg. Az azért nem olyan vészes. :-P

Lacás írta...

Tsutsu, nekem a 15 km futas santitott nagyon, igy diplomatikusan nem is reagaltam semmit:)

Knorbi írta...

sziasztok,

én nem szoktam ilyeneket megosztani, de ez nekem is tetszett

http://www.youtube.com/watch?v=_JNTXbsOR3o

szép napot mindenkinek
knorbi

UI: kitartást már nincs sok az évből

Dzsonasz írta...

látom még mindig korán kelsz Norbi.

Andrea írta...

már hogy a viharba ne kelne korán egy felelősségteljes Apuka. :)

Petya írta...

srácok ezen röhögök már 10 perce nézzétek meg fantasztikus. a sok rasszista kommenttől tekintsetek el. nem semmi amit a srácok bemutatnak.

https://www.youtube.com/watch?v=EW-_e8LsT28

Tsutsu írta...

Mindenki dolgozik a héten? Szerencsére én csak szerdán és csütörtökön. (Így tudok Pizzázni és Petiékkel is ebédelni:))

Dzsonasz írta...

végig :(
cserébe jan 1. hete szabad :)

Tsutsu írta...

Mi meg cserébe a hosszú pihenésért január 5-én, szombaton is dolgozunk..ráadásul késő estig.. Sok energiát fel kell szívni, hogy legyen mit leadni azon a héten.:(:) Kezdem is..:)

Petya írta...

hehe

ha kell a csapategység a flavonba, javaslom kedvencem Kabát f@sszopó Péter által dícsért technikát:

http://www.origo.hu/sport/magyarfoci/20121217-honvedos-orgiarol-mesel-kabat-peter.html

Hermann írta...

"tudod, én nem vagyok olyan lány" :D

Remélem erre a cikkre munka közben bukkantál rá.

Tsutsu írta...

Senkinek nincs kedve holnap napközben úszni? Nyilván dolgozó barátaim kilőve..bár korán reggel is szívesen megyek.

Lacás írta...

Pitti, igaz, hogy a Tigazos vacsoran valaki komolyan osszerokazta magat??
Ki volt a fellepo?

Az uszast ne is ird Tsutsu, az meg mindig az egyik fajo,gyenge pontom.
Egyszeruen itt nem ertik meg az emberek, hogy lehet nem tudni uszni.

Valoban az volt az egyik legdurvabb, hogy a viccelodest meg Andi is elhitte:)
De az nagyon jo dolog, hogy a pozitiv poent jobban elhitte a tarsasag, mint a negativat.Ebbol is latszik, hogy milyen pozitiv a mi tarsasagunk:)

Pitti írta...

Nem tudom Laci, én éjfélkor lelpétem, lehet utána következett be az incidens, vagy ez is csak egy pletyka.
Én is melózok végig, esetleg pénteken megyek szabira majd meglátom.

Petya írta...

Laci ne felejtsd el hogy Te "épp-hogy" nem tudsz úszni. :)

csabinnyó írta...

János: Péli-buli a TEVA-s karácsonyi ünnepségen volt, de olyan szar volt, hogy még talán az előzenész, szintén ultragyenge Szulák is jobb volt. Mondjuk mindketten jobbak voltak a lemezlovasnak kikiáltott gyereknél...

Norbi: titokban ilyen videókon tökéletesre csiszolod a technikádat? :)

Peti: szerintem a kommentek viccesebbek voltak, mint a HKCS-k. :) Nem igazán tudtam eldönteni, hogy poénnak szánták, vagy tényleg ennyire szánalmasak.

Lacás: igazán megtaníttathatnád magad vkivel. Egyébként az is járhat előnyökkel, ha vki nem tud úszni. Pl. előfordulhat, hogy Erika vagy Pamela ment ki téged a vízből :P Vagy ha nagyon nagy szerencséd van, Mitch, aki még szájon át is lélegeztet. :)

csabinnyó írta...

(Peti, a gépemet bármelyik délután visszahozhatod, amikor ráérsz, csak előtte csörgess meg)

Tsutsu írta...

Falcao válasza a "magyar" gólra:

http://www.youtube.com/watch?v=sR-N_oDAz3M

Tsutsu írta...

Ibra: "Én Iniestára szavaznék, mert megyerte csapatával a 2012-es Európa-bajnokságot, és hihetetlen munkát végez a Barcelonában - mondta a svédek csapatkapitánya. - Messi nem egyedül csinálja azt, amit csinál. Fantasztikus játékosok vannak körülötte, akik olyan labdákkal szolgálják ki, amiket már csak be kell lőni."

"Az egyik ilyen Iniesta. Nagyon remélem, hogy idén végre megkapja az Aranylabdát, mert Messi még fiatal, ő még annyiszor megnyerheti. Egyénileg valóban Messi a legjobb játékos a világon. Úgy játszik, mintha PlayStation-ön tenné. Egyszerűen hihetetlen."

Akkor most kinek jár az aranylabda?:)"Egyénileg valóban Messi a legjobb játékos a világon."

Frank Klopas írta...

Szerintem az aranylabda nekem jár! :D

Mi az a HKCS?
Amúgy azt megnézném, amikor Miccs kimenti a mi cigiző Lacinkat! :)

Ja, akkor a Kürt-Kálmán-Karácsonyra vevő mindenki?
Szombat 19.00, jó lesz? Én ott leszek! Petke, Te elmersz jönni?

Popyk! Mérleg lesz? Mert akkor megkeresem, hogy voltunk tavaly felöltözve! :D

Ja, még 2 dolog:
Szilveszter?
De, ami még fontosabb: nem passzírozunk be egy futballt 29 szombatra valahogy? Lenne rá jelentkező? Hátha tudunk valami helyet fogni, akár délelőtt is..

Hermann írta...

"akkor a Kürt-Kálmán-Karácsonyra vevő mindenki? Szombat 19.00, jó lesz? Én ott leszek!"

Akkor már 2en leszünk ott, pont most akartam felírni egy emlékeztetőt. De Klopas ha 19:00kor nélküled fogunk állni a bárpultnál akkor nem fog meglepődni senki :)

Pitti írta...

megyek

Tsutsu írta...

Péntek - szabi. Úszás valaki?:)
Kürt Karácsony - OK
Foci - Szerintem OK
Szilveszter - Passz

Dzsonasz írta...

ott leszünk a kürtben, de lehet később érünk, meddig van nyitva, 10ig?
ugye lányok jöhetnek a kürtkarácsonyra?

Hermann írta...

A Kürt hivatalosan 22ig van nyitva nem hivatalosan max. 22:30ig, szerintem nincs olyan az alaptörvényben hogy nem jöhetnek lányok.

Petya írta...

a hagyomány szerint nem jönnek lágyok de a hagyományok azért vannak hogy felrúgjuk őket és Lilla előtt amúgy sem kell visszafogni magunkat. :))

én elmegyek, próbálok 7-re ott lenni, de aznap dolgozom + ugye a gyerek osztja a menetrendet, szóval lehet hogy kések de legalább nem kell éjfélre hazamennem :)

Pitti írta...

Ha emlékeim nem csalnak Kovácsné Era is részt vett már Kürtkarácsonyi bulin.

A foci is ok nekem.

Holnap nem dolgozom, mikor akarsz úszni Tsutsu?

Tsutsu írta...

Valamikor délelőtt mennék, de a kora du is ok de még át gondolom, mert még pár ajándékot kellene venni. Még ma megírom a választ:)

Tsutsu írta...

Nekem fél 10, 10 lenne a legjobb..sőt du inkább maradnék itthon.

Pitti írta...

nekem meg inkább késő délután pont a vásárlás miatt
mindegy akkor majd legközelebb

Popyk mérleg?

Popya írta...

bocsi, eddig tartott míg elolvastam a lemaradásomat a blogon...
Naná, hogy lesz mérleg! Csabi, szedd elő a listát (ne a feketét :))

Popya írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Petya írta...

mindenki készüljön az estére!

http://slagermuzeum.network.hu/video/lajcsi/lajcsi_harang_szol_a_kis_falumban

Tsutsu írta...

Van új bejegyzés:)

Tsutsu írta...

Van új bejegyzés:)