2008. február 23., szombat

Noverem szuletesnapjara

Sziasztok Kedveskeink!

Eleg regota jelentkeztunk, mondjuk annyira nem, mert csak nyolc napja, ami igazan sok lenne, az szerintem a ket-harom het, de ez alatt tul sok olvasot vesztenenk es ezt nem kockaztathatjuk meg. Tehat ami szerintem viszonylag ritka frissites, az a radnaibalu.blogspot.com :)
A mult het hetvege a rekreacio idoszaka volt. Meg persze egy kicsit a bulie is. Amit ujabb rekreacios idoszak kovetett.. Elhataroztam, hogy nem akarom testemet ugy kikesziteni mint mas magyarok itt a helyszinen (es itt nem Andira gondolok) ezert megigertem magamnak, hogy most mar egy heten csak ketszer iszok - ez nemkulonben jo hir a penztarcank szamara. (Andinak sem engedem, hogy egy heten kettonel tobbszor igyon! :)) Ezt eddig sikerult betartani. Mint ahogy azt is, hogy nem iszok annyit, bar nem nagyon ertem, tegnap megmertuk magunkat es en 88 kilogram voltam, Andrea pedig 54.. Pedig mind a ketten sokat sportolunk, Andi a legugyesebb a lanyok kozul, es persze a legszebb is, de ezt eddig is sejtettuk. Es mindig olyan aranyos es kedves, es ugy szeret mindenkit, csak nagyon hianyoztok neki! Persze nekem is..
A hetfoi sportot mar nagyjabol leirtam hozzaszolaskent, a keddi pedig nagyon vicces volt, egesz delelott fejenalltunk, kezenalltunk, bukfenceztunk, cirkuszi mutatvanyokat csinaltunk. A cel az, hogy negy honap mulva mindenkinek menjen a helybol szalto, olyan Gera modra tudjatok.. A lanyok neha eleg benak voltak, persze nekem se ment annyira mint annak idejen Szornyunek meg a dzsungelharcosnak, ugye Csabi? A dan ora nagyon jo volt, egyre tobbet tanulunk es tudunk danul, es raadasul most elinteztuk, hogy harom helyi srac is oktasson minket egy kicsit gyakorlatiasabb modon, remeljuk sikeres lesz. Szerdan angol irodalom ora kereteben Browning koltemenyeket elemeztunk az angol romantikus kriticizmus kereten belul. Gitar oran megtanultuk a G-durt, amit en azota sajat szorgalombol kiegeszitettem meg par masik akkorddal, hogy mire hazamegyek tenyleg tudjak olyan tabortuzrokkot, tehat Nagycse ha tudsz, kuldjel nekem Egeszseges Fejbor akkordokat, es akkor majd eljatszom ket kommunista indulo kozott, jo? :) A triatlonon 25 km-ert bicikliztunk egy to korul, nagyon kiraly volt, aztan usztunk egy csomot, az is jo volt. Csutortokon szokasos dan tortenelem-ujsagiras ora, a mohamed-karikaturakrol beszelgettunk meg az interneten kellett hozza keresni adatokat, erdekes volt, hihetetlen itt a danokat ez mennyire megviselte, mondjuk szerintem mi nem annyira tudjuk bele elni magunkat az arab fejekbe, de azert megprobaltuk. Delutan aludtunk, aztan botharc, megint fejbe csaptam magam nehanyszor, meg a lengyel srac, Maciek bordan utott egyszer, de mar annyira nem faj. Penteken Koppenhaga tortenetet mondta el egy epitesz ficko, a viking kortol kezdve, aztan virtualisan varost neztunk, ez is nagyon erdekes volt. Ja a sztorihoz hozza tartozik, hogy szegeny Andi szerdatol-pentekig nem jart iskolaba (de azert az iskolaban volt..) mert beteg volt. Tegnap mar jobban erezte magat, aztan bulizott is velem hajnal negyig, de mara sajnos egy kicsit visszaesett. Holnap megyunk az eszaki- es a balti-tenger talalkozasahoz, ami egy szirtfok, egy masik magyar sraccal, akivel tegnap egyutt buliztunk es aki a Grundfosnak dolgozik itt, de egy heten belul megy haza. Majd irok beszamolot arrol is, meg most mar megprobalok kepet felrakni, de most mar tenyleg.

Boldog Szuletesnapot Draga Noverkem, es Draga Sogorom, es Draga Nagypapam!

Sok puszi, hajra Loki!

Zsombi csak egy van, Kerekes Zsombi csak egy van...

Tegnap megunnepeltuk Koszovo fuggetlenseget. Jo kis buli volt, megjelent ket magyar akik a Grundfosnal dolgoznak, es egesz jo fejek. Az egyik srac Szarvasi kajakos, a masik Pesti biciklis.

9 megjegyzés:

Knorbi írta...

Halihó! Na MI'zújság? Tegnap megigértem Andinak, hogy én leszek az első hozzászóló és ígéret szép szó....Eddig a passzív olvasótágorotok tagja voltam,de most kilépek az árnyékvilágból és velős megállapításaimmal terhelem a blogotokat, mindaddig amíg le nem tiltatok róla. Szóval a botharchoz csak annyit, hogy figyelj oda hogy párosan üsd fejbe magad mert szakasztott azt hallottam, hogy minden második ütés blokkolja az elsőt és így a fájdalom alábbhagy:). Örülök, hogy Andinak sikerül tartani az italozgatás korlátozására bevezetett szabályt, sok kitartást hozzá:). Jó síelést és jó kirándulást és jó gitározás és jó bulizást és jó dánozást!:) üdv: knorbi

Dzsonasz írta...

én is inkább a sportot választanám ha ott lennék mint az ivást, de hát nem vagyok ott.
a foci tényleg jó volt, bár megint bunkó voltam mózsával :D
amúgy meg sinter, nem sintér, te sinter...
este elnéztünk féllájtba dyego, bajigál, ferike, bógyi, cseke, popi a., komonyi nem volt rossz, jól elvoltunk dumáltunk, ilyesmi, a szerdai buli is elment ahhoz képest hogy a lovardában voltunk, bár kis csapatunk létszámával akadtak gondok.
én kibaszott szarul állok a dipesszel, de van ezzel így más is, péntekre kitűztem 10oldalt, egyfajta teszt hogy milyen nehéz ennyit megírni :D
tesóm benne lesz a mc donald's reklámban, csak nem fogjátok felismerni mert majomálarc van rajta, csak hogy vmi. sikert is említsek környezetemből, ha már nekem nem sok jutott mostanában.
jövő héten médiahét lesz a tkban és ottlesz balázs is, hétfőn fél2től nem lenne kedve vkinek eljönni velem?

sielni mentek végül? mikor lesz?
na további kellemes időtöltést, én pihengetek ma szerintem, max tolok egy-két fifát tesómmal, 5től meg lesz Bayern-Hamburg, vagy fordítva, nem tudom, mindenesetre azt megnézem, bár a Bayern meccsek sem olyanok már mint régen, na és mi lesz majd kahn nélkül?

üdv mindkettőtöknek

ja a fotókat hol lehet megnézni?

Lacás írta...

Írok akkor már én is valamit.Ne aggódjatok a sportnak biztos meglesz az eredménye,és szerintem nem a mérlegen kell lemérni az eredményét.Én leginkább a bekómásodás ellen űzöm,mert egyszerűen jobban érzem magam a bőrömben.Az elhízástól meg sohase kellett titeket félteni.
Holnap könyvtár, nem is írom miért, gondolom kitaláljátok.
Aztán beiratok 1-2 jegyet Nagycsének,aki még be se iratkozott a suliba.
A heti 2 buli szerintem is elegendő kell legyen nektek,mert a sporttal együtt elég megterhelő.Ezt tapasztalatból írom.
Jánosnál és Nagycsénél jobban állok a dipesz terén,de még így is szarul állok:).
Jövőhéten csak 1 buli lesz,de most kell:csak az utolsó félév!!:)
Andi nekünk is hiányzik, meg te is Peti!!Szegény Andi már iszik is,annyira hiányzunk:).
Itt most megint vonatsztrájk lesz,ami Nagyzé hangulatára valszeg ki fog hatni.Ott is olyan jók a vonatok,mint itt??Netán még mennek is?
János amúgy nem volt gáz a focin,de még így se megyek a Balázs interjúra,mert ki nem állhatom azt a bájgúnárt..
Sziasztok!!U.I.:Peti,ne tiszteld annyira az ellenfelet,hogy egyfolytában magad ütöd a bottal,hanem sózz oda másnak is!!:)
Na jó,Andinak ne!!

Judy írta...

Szisztok!

Találtam egy jó linket:
http://desszert.eu/

Zsombi csak egy van!

csabinnyó írta...

Szevasztok, én ma bejöttem a suliba, sőt délután még órára is fogok menni!! Biztos fura lesz, de csak kibírom. Addig meg úgy volt, h keresgetek anyagokat, csak kb. 15 perc mire ezek a remek gépek betöltenek egy oldalt. :( Ha mi lennénk itt a rendszergazdák, mi Peti? :)
Zsombi tényleg jó volt, már ami a góljait illeti, egyébként meg még mindig fogalmatlan és béna, mondjuk az egész meccs nagyon ratyi volt, remélem nem néztétek kint a dánokkal a Dunán :) Mi az A-ban voltunk Szandival, a diósgyőriek mellett, akik sokan voltak, és parasztok...
A foci tényleg nagyon jó volt szombaton, (szép időnk van most is amúgy) csak kár, h Nyeste Laci nem hozta el a beígért sört :) Nagyzé akkora gólt vert az első percben, h csak lestünk, szal megalapozta a hangulatot. A fociról jut eszembe, annak, aki szereti az angol focit, ajánlom figyelmébe Eduardo nyílt lábszárcsonttörését szombatról (én órákig szarul voltam utána, úgyh úgy nézzétek meg). Na nem is idegesítem magam az ilyen gyökerek miatt, jók legyetek és ne focizzatok nagypályán! Üdv

öreg írta...

NA szaiszton fiatalok! megjött az öreg a nagy szezskiállításról. Gyerkekek ki volt rakva vagy 300 féle bor és annyit ittal belőle, amennyit akartál. Az érdekesség csak annyi, hogy a két nap alatt nem láttam egy belőtt csávót sem, igaz nem is kerestem.
Szóval nagyon sok szép bort kóstoltam Nürnbergben , két nap alatt kb. 100-t, el is fáradtam és most meg kezdek bepörögni a csütörtök miatt. Zsiga bá' nagy seretettel vár.
Legyetek jók.

Ami mami írta...

Sziasztok!!!!

Nagyon szépen köszönjük a köszöntést! Igazán jól esik... :)!!!

Visszaolvasta ám szorgalmasan minden bejegyzést!!! :)
Igazán jók lehetnek a bulik, irigykedem, mert nekünk csak a meló van... :(
Bár szombaton volt nálunk egy kis összejövetel, és pizzát sütöttem, meg madártejet is csináltam... Mire hazajöttök szertintem már csak nálunk fogtok akarni majd enni... ;)!!!

Egyébként semmi különös újság nincs, jól vagyunk. Nagyon szép az idő, itt a tavasz!!!

Írjatok minél többet!!!
Nagyon-nagyon sok puszi!!!
Ti is nagyon hiányoztok!!!!!

Lacás írta...

Én biztos nem nézem meg Eduardo sérülését,mert Csabi elég részletesen elmesélte és én már attól rosszul voltam.Állítólag csak 1 szalag meg a sportszár tartotta össze a lábát...
Láttam néhány éve Henrik Larsson sérülését, azt a látványt soha nem fogom elfelejteni:(.Horror már ez a sport!!!Jó lesz az irodai meló:).

Tsutsu írta...

Én láttam - bár elég nehéz volt megtalálni: a youtube-ról folyamatosan törlik le, amit igazán nem értek, mert elég sok hasonló dolog fenn van..persze jobb lenne ha nem is lehetne ilyeneket felrakni, mert nem is történnek meg:(

A tegnapi nap után ma is sokat röhögtünk a suliban. Egy részét neked köszönhetjük(Peti) : elolvastuk a "dipesz"-ed bevezetését:):)Tetszett mindenkinek(Imi,János,Fati,Én). Diego dogáját is meg lehetett mosolyogni - bár más okból:)

A sört sajnos tényleg nem vittem,pedig megigértem, de elfelejtettem pénzt vinni magammal - és 142 ft-ból nem tudtam volna megvenni a söröket..szánom-bánom is bűnömet.De majd pótolom.

Legközelebb jövő hét elején megyek Tibibához, de akkor már tartalom jegyzékkel meg mindennel- és felteszem a kérdést: ha így adnám le, milyen jegyet kapnék? Remélem úgy megijed hogy 5-öst mond:)

Tsutsu

ui:Laci csak 1 jegyet iratott be Csabának, én meg 2-t:)