2008. február 15., péntek

Silkeborg

Na sziasztok ujra!

Az elozo bejegyzes neve - mivel semmi frappans nem jutott eszunkbe - egyszeruen uj bejegyzes lett. Ezt most at kellene neveznunk regi bejegyzesre, ugyanis most mar itt az ujabb! Tadam! :)
Az elmult 3 napot Silkeborgban toltottuk. Ez egy helyi mertekben oriasi, 36 ezer lakosu varos, pezsgo ejszakai elettel, sok bolttal, a vilag legjobb kebabosaval, szoval eleg nagy, de meg mindig nem akkora, hogy akar egy koldus is legyen benne. Odafele egy kb 15-20 eves Ford Transittal mentunk, amivel - ha addig nem esik meg szet - Norvegiaba is menni fogunk sielni. Hat nem is tudom, rossz erzeseim vannak a Norvegiai uttal kapcsolatban, eddig csak remeltem hogy nem a tesi tanar fog vezetni, most mar sajnos biztos, es az is hogy ezzel az autoval megyunk (probalunk menni?). Szerencsere az ut nagy resze kompolas lesz, es csak viszonylag keveset kell majd kozuton menni. Szoval ezzel a kivalo jargannyal egybol Dania masodik legmagasabb "hegyehez", a 147 meter "magas" Himmelbjerghez (ezt nem forditom le a nemetesek miatt:) mentunk. 7 kilometeres tura alt elottunk, kicsit megijedtem, mert utoljara ennyit sik terepen akkor mentunk, amikor Mozsa Lacival meg Vereb Tomival voltunk a Hajdu teljesitmenyturan. Felkeszitettek minket, hogy a lapos resz utan felelmetes emelkedo kovetkezik: nemtudom, emlekeztek-e a szankodombra a Nagyerdon? Hat korulbelul akkora ha nem kisebb egy kicsit. Majd kuldunk kepet Laci ne aggodj, csak most egyelore Andi szamitogepe rossz, ezert most nem tudjuk a kepeket atrakni. Mindegy, az ido jo volt, jol ereztuk magunkat, mert szep erdokben jartunk. Utana bementunk a varosba, kerestunk egy igazi dan pubot, amit meg is talaltunk az Admiral nevu kocsma szemelyeben. Itt egy 70 eves oregur volt az elso, aki hallott mar Puskasrol (hat persze, az o korosztalya..), sajnos ellentetben az eszak-irekkel annyira azert nem baratsagosak a helyiek, hogy sorokre hivjanak meg bennunket. Ja az iskolarol, ahol laktunk, idecsempeszem Andrea nehany kedves gondolatat: - A suli egy muveszeti iskola, de nagyon modern, ha lattatok mar ocsmany epiteszeti muvet, hat azt szorozzatok meg 100-zal, es kb olyan. Le sem volt vakolva, minden szurke es fekete, a plafonbol logtak a csovek, osszetakolt extravagans, formatervezett, undorito, depressziv epulet volt :) Igy foglalnam ossze, de a lenyeg, hogy az ottaniak rendkivul buszkek voltak ra, mert ez muveszeti kincs szerintuk... Amugy kivulrol olyan lyukacsos volt, mintha lovesek nyomait orizne, pedig direkt csinaltak olyanra :) - Szoval este aztan buliztunk, legalabbis megprobaltunk, de a muveszeti iskola tanuloi nem nagyon voltak partnerek. Voltak ott magyarok is, akikhez odamentem beszelgetni (bar ne tettem volna), es rajottem, hogy a budapesti magyarokat egyszeruen lehetetlen nem megismerni. Kedvesseguk, nyiltsaguk, segitokeszseguk tanulnivalo. A sztori lenyege, hogy ezek a "muveszek" eloadtak egy kis performanszt, melyet senki nem ertett. Az este folyaman odamentem az egyik csajhoz baratkozni, es megkerdeztem tole, hogy mirol szolt? Azt mondta, hogyha nem ertettem, akkor ez az eloadas nem nekem szolt. Mondtam, hogy az emberek 95%-a nem ertette (marmint a danok se), erre pofakat vagott, es megkerdezte, hogy van meg kerdesed? En meg szo nelkul otthagytam. Na mindegy, csak azert irom le, mert meg nyilvan mindig idegesit, hogy ilyenek vannak Csupi, bunko pestiek! Na azert probaltuk jol erezni magunkat, tobbnyire sikerult is, de en annak a tudataban mulattam, hogy masnapra megigertem, hogy lefutom az orientetion running-ot (tajfutas:), ami kb 7 kilometert jelentett, ezert tudtam, hogy lajtosra kell vennem a figurat, es ugy is tettem. Szoval a masnap szerencsere nem masnappal kezdodott, hanem a futassal Dania legszebb erdejeben. Komolyan mondom, nagyon jol ereztuk magunkat. Andi sajnos nem futos csoportban volt, de azert o is sokat gyalogolt. En egy felhibbant litvan gyerekkel, Karolissal meg egy teljesen hibbant litvan gyerekkel, Viktorassal voltam egy csoportba beosztva. Viktoras kb 200 metert futott velunk, aztan gondolta, hogy ez felejtos, es atallt a gyaloglos csoporthoz akiket pont akkor ertunk be. Lenyeg a lenyeg, hogy 22 allomast (amibol 4 nem volt ott..) kellett erintenunk, a gyoztes csapat 57 perc alatt csinalta meg a tavot, mi a litvan fene gyerekkel 1 ora 55 perc alatt, de biztosak vagyunk benne, hogy a dan csapat csalt :). Megint idezem Andit: Masnap meg az erdoben nehany fos csapatokban terkeppel kellett 18 allamast megtalalni, mindenhonnan kodokat begyujteni, es mi a setalos csoportban voltunk Zizivel, Petya meg a futos csoportban. Nagyon szep volt az az erdo, kb 7 km-t kellett menni osszesen, de elveztuk, meg csaltunk is, mert Petyaek elmondtak nekunk par kodot, es igy azokat az allomasokat nem is kerestuk fel, es azt hittuk, h igy tok hamar beerunk a celba, ezert elkezdtunk lassan menni, meg leultunk az erdoben, aztan beertunk, gondoltuk, h nyerunk, vegul kiderult, hogy utolso elottiek lettunk ;) Valami folytan Petyaek mogottunk ertek be, de nem ok lettek az utolsok, hanem a lett par, akik allitasuk szerint nem tevedtek el, csak mindenki mas szerint ;) Szoval nagyon jol ereztuk magunkat, sajnos kepet errol nem tudtunk csinalni, mert furcsa lett volna fenykepezogeppel futni. Utana eleg faradtak voltunk, de azert elmentunk vasarolni a belvarosba, aztan 4tol kotelezo tanc volt, eleg igenytelen, es eroltetett, eletem legfeleslegesebb ket oraja volt a vacsoraig, de azert tuleltuk. Kulon a fiuknak es kulon a lanyoknak be kellett tanulni egy kitalalt idiota koreografiat februar 14-e tiszteletere. Kepzeljetek el, milyen lehetett, ha meg Andi is utalta.. Utana mentunk koncertre. Na ez is jo volt: megkerdeztek a tanarok, hogy kik akarnak Level 42 koncertre menni. Senki nem jelentkezett. Mondjak hogy ingyen van. Az osszes kelet-europai felteszi a kezet.. Annyira tipikus csoro ingyenelok vagyunk, hogy az valami csodas.. :)Szoval Level 42 koncertre mentunk! (Annyira vicces, ahogy most elkepzelem, hogy Mozsa Lacin kivul mindenki azt gondolja magaban, hogy: "mi a fene az a Level 42..", Laci meg: "aaa, emlekszem, kedvenc szamom toluk a "Running in Family.." :)) szoval 80-as evek kozepen, angol pop-funk, jol indult a koncert, de aztan sajnos elkezdtek zenelni is, es akkor egy kicsit ellaposodott, ezert a felenel eljottunk sajnos. Majd lesznek fenykepek is. Aztan probaltunk bulizni, de annyira faradtak voltunk, hogy inkabb Andival kettesben toltottunk egy romantikus ejszakat Balint tiszteletere, ugyhogy ma egyedul mi elveztuk a visszautat, volt egy srac peldaul aki a buszrol leszallva egybol komoly gyomorsavproblemakkal kuszkodve oldotta meg, hogy a reggeli ne szivodjon fel a hasaban (biztos anorexias). Andi szerint Kisroka :) Szoval roviden ennyi, ma gyros volt vacsorara, en harmat ettem, es most egy kicsit teli vagyok. Furcsa dolog ugy Gyrost enni, hogy ingyen van, es igy a szuk keresztmetszet nem a penztarcad, hanem a hasad (szerencsere itt elonyben voltam Andival szemben aki csak egy felet tudott megenni) Ja, egy csomo Rotarys van most itt egy hetig az iskolaban, holnap szerveznek nekunk egy bulit, ami vicces lesz, mert ok ugye 18 alatt vannak, es nem ihatnak alkoholt, nem baj, azt azert majd hagyjuk, hogy minket meghivjanak, ha akarnak - es miert ne akarnanak?

Jo olvasni blogjaitokat a blogunkban. En is orulok Mozsa Laci aktivitasanak, de mindenkinek orulunk, a dolgozo melosoknak es a szimulans egyetemistaknak egyarant, nem is beszelve a felnottekrol.. Ja, sogoromnak innen kivanok jobbulast, Janosnak meg occsodvdt!

Sok puszi, Hajra Loki!

16 megjegyzés:

Petya írta...

Lada

öreg írta...

Na ezek szerint én vagyok a leggyorsabb, pedig én is elaludtam egy kicsit.
Remek buli lehetett (?), d emilyen a város és főleg milyen messze van? Tudjátok hová mentek Norvégiába? Hány órát fogtok hajókázni? Dédalonotok van? Csak hülyeskedek, semmi bajom nem volt, amikor átkompoltunk a szárazföldre, pedig az is volt majd két óra. Jó nagy hajók azok. A buszról meg csak annyit, hogy ha nem megy lehet tolni, az is van olyan jó mint a tájfutás. Ha, ha, ha ... jó vicc, mi?
NA jó pihenést nektek.
A Loki ma játsza az első tétmeccsét (Liga) a Honvéd ellen Kispesten.
Hajrá Loki!
sziasztok.

Dzsonasz írta...

tegnap megvolt a hét második bulija (nem tervezett) sikerült 5re haza is érnem :(
ma nem kéne menni sehova, hogy lesz így megírva a dipesz?
na mindegy, jó hétvégét nektek!

Lacás írta...

Én nem voltam bulizni:)János viszomt nagyon kétségbeesetten nyomja!!:).A dipesz nekem se áll jól, ha írok akkor is inkább kézzel, mert a gép előtt megfájdul a fejem...Ma 0-0-t játszottunk a Pamival, a meccs előtt a tulajuk egy rekesz sört felajánlott, ha kikapunk, de az ellenfél játékosai húzták a szájukat:"te főnök ezeket szarrá verjük!!Hagyjuk azt a sört!"Szóval ez felbosszantott minket, így kibekkeltük egy 0-0-lal, így elúszott nekik a városi bajnokság.
János tényleg majdnem felgyújtotta szegény Gombit a Toreszban, aki most kb. úgy néz ki, mint Niki Lauda(tudjátok, aki a kocsiban megégett).
Velem semmi különös, elvagyok!! Hiányzik már valami szokatlan és izgalmas:).
Halihoooo!!!Lacas

Dzsonasz írta...

tegnap buli, de szerdáig nem lesz újabb

Lacás írta...

A teljesítménytúrát ne is juttasd eszembe.Azt az 50(+-x) km-t lehet, hogy nem bírnám ki még egyszer.
Ma családi összejövetelen voltam, ahol uncsitesóm barátnője érdeklődött, hogy vagytok.(Eszter inkább Andit kérdezte, sajna Peti:)
Azt mondtam jól elvagytok, legalábbis a blogból így jön le.
Annyit kajáltam, mint egy disznó,mikor már mindenki befejezte, még csak akkor kezdtem a desszertet:).Kérdezte is mamám viccesen:"kisfiam, hány hónapja nem ettél?".
Most meg megnéztem a David Gale élete című filmet DVDn (ez is Kevin Spacey), de nem írom le mi a vége, mert Nagycsé elvágja a torkom:).
Holnap a könyvtárban diplomaírást szimulálok, remélem most nem bealvás lesz a vége.
puszi Andi, csöööö Peti

Frank Klopas írta...

Helló!

Na én is hazaértem tegnap. Majd nem soká egy kis beszámolóval fárasztalak, de remélem kibírható lesz. Most agresszívan írom a diplomamunkám! :)

CSN

Lacko írta...

Hali.
Szerintem a tanc volt a legjobb.
Ok azert irjak mert nem tudnak tancolni :)
peace

Tsutsu írta...

Nem írtam mostanában, de olvasok minden bejegyzést.Holnap lesz egy újabb összecsapásom Tibibával, ezért - Csabához hasonlóan vagy vele épp ellentétben - én "pánikszerűen" írom a dogámat.Remélem holnap jó hírekkel szolgálhatok:)

Tsutsu írta...

Tsutsu voltam

Petya írta...

sziasztok!

Laci te akartal kepeket, most Agnesska meg Lacko is raktak fel uj kepeket, azokat csemegezzetek. Ezek altalaban bulikrol, en ilyeneket ugysem tennek fel :)

Ma pont a szaunaban ideztuk fel a 90 fokban, hogy milyen jo volt mikor a diplomamunkat irtuk. Akkor meg nem sejtettuk, hogy milyen rossz lesz utana az allamvizsgara felkeszules. :)

Laci az a soros dolog tenyleg durva, orulok hogy nem hagytatok oket nyerni. Ma kepzeljetek el volt ingafutas, melyen kijott hogy a kondiciom atlag feletti, az Andie meg atlag alatti :) Aztan kezilabdaztunk, aztan bicikliztunk, es ami a legviccesebb volt, az kozvetlenul az uszas elott a rogbi! Nagyon regota ki akartam mar probalni es nagyon tetszik. Mondjuk hozza tartozik hogy lanyokkal jatszottunk, ezert nem sokat kaptam a vesembe.. Lattatok volna Andit, ugy futott, mint a nyul, miutan megertette a szabalyokat.. (ami eltartott egy kis ideig:)
Na puszilunk mindenkit, jo munkat nektek!

N. Csaba, fuvet hoztal Amszterdambol? Tsutsu, mondd meg Tibi bacsinak, hogy te nem vagy egy Fuzi, ugyhogy ne szorakozzon veled :)
Hajra Loki!

csabinnyó írta...

Szevasztok!
Itt is minden rendben, a hétvégén megint két nap volt buli, ami mondjuk nekem annyira nem hiányzott...Pénteken Szandival voltam rókabili koncerten (Aljas Kúszóbab, Skafunderz, MisteryGang meg CopyCon voltak a fellépők), másnap meg céges nyitóbuli ingyen piával meg kajával, a foci után, amin amúgy nyernünk kellett volna, csak kihagytam a ziccereket :)) (megsúgom, h én így kaptam meg a sörömet :P)
A munkahelyen leadtam első unyiós pályázatát és múlt héten meg nyertem egy millát egy pályázaton, szal már bőven megkerestem a munkabéremet :)
A diplomámból 21 oldal van meg, csak Erdey még nem írt, h jó-e...
Hétvégére jó időt mondtak itt, úgyh focit tervezünk, Szandival meg lehet elmegyünk sétálni meg fotózni. Jah péntekre meg lesz loki bérletem :)
És hogy egy klasszikust (?:)) idézzek:
"Na csá"

Frank Klopas írta...

Macska fijam! Milyen fotózásra mentek Ti? :)

Petruska: Füvet nem hoztam, mert így is eléggé be vagyok lassulva, ami a diplomamunkát illeti. :) Ja, és már majdnem 3 oldalt írtam! Csak még nekem sm írt a tanár, hogy jó e.. :)

Meg nem is Amszterdamban, hanem Antwerpenben voltam! :)

CSN

öreg írta...

Sziasztok fiatalok!
Élvezettel olvasom a bejegyzéseket és most eggyel növelem a számukat is, hogy mire hazajövök meglegyen a 20, és legyen új bejegyzés. Na szóval lehet irigykedni, két nap borocskázás Nürnbergben, ez következik most. Majd küldök én is beszámolót, ha sikerül a titkárnőmet (Ne tudd ki) rávenni az írásra. No majd csak kiderül, ha beborúl. Tegnep itt volt Márti és nagyon okosokat mondod, szólok anyának, hogy írja meg.
Puszi

Tsutsu írta...

Láttátok Zsombi 2 mesteri gólját?Adta Duna tv - gondolom a netre is hamar felkerül - főleg a második:)

Lacás írta...

Sziasztok!!!Megnéztem a képeket:jó kis őrült banda jött össze.Főleg a farsangi képek tetszettek:)
Tegnap voltunk sörözni néhányan az Ilzerben(2-3 sör), jó volt és örömmel vettük, hogy az Ilzer még egy darabig nyitva lesz.Jobb így füstmentesen.
Most voltunk focizni:estem egy szépet,véres lett a térdem és a könyököm is,ráadásul az ellenfél többször is eltalálta a vérző testrészeim.Most meg vettem egy "vérfürdőt".
A diplomamunkám szerintem nagyon gáz,de nekem az is elég lenne,ha Mustónak tetszik..
Most hullafáradtan nézek egy meccset,ami nem is olyan rossz.
Ja igen,nyert a Loki Zsombi parádéjával, szóval lehet,hogy megint bajnokok lesznek.De most jobb, hogy nem volt fogadás:)
Sziasztok!!!! U.I.:Jánosnak írjátok meg,hogy egy sintér!!:)