2008. április 23., szerda

Andi ihletet fog kapni nemsokára

Drága Szeretteink!

Tudjuk, hogy már megint nagyon régóta nem irtunk nektek, de sajnos ez most megint így alakult. Most ihatnánk mindenféle kifogást, de nem szeretnénk ezzel tölteni az időtöket. Nagyon sajnáljuk és kész, ígérjük többet nem fog előfordulni, bla bla.. (persze hogy máskor is előfog).
Köszönjük Csabi az élménybeszámolót, csak egy kicsit kevesebb bizalmas kacsintgatással (Imi úgyse olvassa a blogot :) talán többet megértettünk volna.. Persze hogy akarunk többet, meg fényképeket is, meg még több sztorit. Ha visszatekintek az életemre, akkor nagyon kevés dolog az, amit sajnálok, hogy kimaradt, és az egyik az a tanulmányi kirándulás Európa tájaira. Nem baj, akiknek nem sikerült eljutniuk oda (János, Laci) azokkal majd összeállunk és elmegyünk kocsival, és sokkal jobban fogjuk magunkat érezni, mint ezek a sörszagú hullámvasutasok! Hallottátok a jégkorongot? Szerintetek jövőre egyből kiesünk, vagy sikerül megkapaszkodni? Laci az olaszhoz ezúton is szeretnék gratulálni, az egész család nevében, és ehhez még egy sztori: amikor én voltam németen akkor Istvan Szabó néven kellett aláírni a levelet. Most akkor abban az évben az összes Szabó István megbukott? Na jó, amúgy biztos sikerült volna. Ennél sokkal rosszabb dolgok is történhetnek az életedben (bár most semmi nem jut eszembe). Mikor tanulnotok kell, gondoljatok arra, hogy Nővéremék most Mexikóban vannak, és hogy milyen nehéz arra az élet, meg hogy milyen alacsony az életszínvonal.
Na akkor belekezdek a blogba. Andival megbeszéltük, hogy én elkezdem, és majd aztán ő ihletet fog kapni. Szóval utoljára régen jelentkeztünk, úgyhogy onnan fojtatom. Múlt hét kedden a lengyel lány kitalálta, hogy rendez egy toalett-kiállítást. Ő olyan művészféle csaj, és ez volt az első kiállítása. Azért toalett, mert nem talált műtermet, ezért a wc-jük falára akasztotta a képeit, és árulja őket. Mondanom sem kell, még egyet sem adott el. Ezen az estén búcsúztattuk egyben Zitát és a másik magyar lányt, mert mentek haza sajnos. Ugye a hétköznapi szesztilalom még mindig él, de ezeket a lengyeleket nagyon kicsit sem érdekelte, elő is került a vodka meg egyéb italok is. Jól éreztük magunkat, csak másnap megint másnaposak voltunk (a többes szám Andira is vonatkozott, hehe..). Szerdán volt a cirkuszos előadás, erre kár szót fecsérelni, szerintem idióta volt, ráadásul dán, de azért végignéztük, utána meg kaptunk ingyensört. Zitát megint elbúcsúztattuk, volt itt egy Grundfosnál dolgozó magyar srác is, akivel egy boldog estét töltöttünk el négyesben. Csütörtökön megint másnaposak voltunk (Andi ekkor már nem), egész nap aludtunk, aztán persze sportoltunk és kikísértük Zitát a vasútállomásra. Volt nagy sírás és fogak csikorgása. Persze ő őrült hogy hazamehet, remélem majd ha eljön az idő mi is fogjuk várni, most még semmi kedvünk otthon dolgozni. Pénteken kora délután indultunk az egyik srác walesi festő apjának az Isten háta mögött lévő farmjára, ahol egy 70m2 házban mintegy 300-an buliztunk. Nem mondom hogy rossz volt, de azt se mondom, hogy jó. Mondjuk azt, hogy érdekes élmény volt. Mivel a vonatjegy oda-vissza kettőnknek 40 ezer forintba került, gondoltuk hogy akkor már kössük össze a kötelezőt (a bulit) valami érdekessel, és megnéztük Roskilde és Odense gyönyörű belvárosát. Roskildét a buli előtt tekintettük meg, itt van Európa legrégebbi téglából épült katedrálisa, és itt van eltemetve majd az összes dán király, királyné, pénzügyminiszter, politikai államtitkár. Sajnos képeket nem tudunk mellékelni, mert a fényképezőgépet nem mertük magunkkal vinni (ez a hátránya, ha valakinek jó gépe van, igaz Csabi:)? A bulin két zenekar is volt, egyikre sem emlékszem, mert Lackó hozott 1 liter szilvát, hát mindig megígérem magamnak, hogy soha többet nem iszok hp-t, de hát ha egyszer annyira finom! (János nyugodtan gondolj Pallagra ha a szádban akarod érezni eme fenséges ízt..) Jellemző, hogy az egyik nagyon kemény dán csaj két cent után mindent kirókázott.. Andi csak úgy nyelte a Bailey’s-es tejet, látnotok kellett volna, alig bírtam vele. Volt rengeteg tömény, még több sör, nulla bor. Minden nagyon olcsó volt, mert egy diszkontból hozták és nem tettek rá hasznot. Szóval este 3-ra már nagyon elfáradtunk, mentünk volna aludni, csak nem volt hely, mert a drogos fiatalok elfoglalták mind a két (együtt körülbelül 7m2-es) alvószobát. Már úgy volt, hogy a küszöbön alszunk a ház előtt, amikor az egyik nagyon kedves iskolatársunk felajánlotta, hogy aludjunk nála, úgyhogy most már igazi dán vidéki házikóban is aludtunk. Nagyon érdekes, mindenkinek van egy nagyon kicsi szobája, ahova csak az ágy meg egy tévé fér, és mindenki az életét az óriási nagyszobában meg a konyhában éli, szóval nem sok magánéletük van. Másnap elvittek minket az állomásra, és meg sem álltunk Odenseig. Gondolom mindenki tudja, hogy itt született a világhírű mesemondó Hans Christian Andersen, láttuk az összes házát meg az összes szobrát, ugyanis jobban szeretik itt, mint Debrecenben Sándor Tamást. Még aznap hazaértünk, és buliztunk volna egyet a lengyel csajt meglátogató lengyel barátaival, csak kiderült hogy nekik a buli a kosárlabda meg a biliárd, de még véletlenül sem az a Zubrowka, amit hoztak. Na átadom majd holnap Andi folytatja, mert nem vagyok szellemes, és ez fáj. Hajrá Loki, Hajrá Magyarok!

15 megjegyzés:

csabinnyó írta...

hehe, én vagyok az első! ;)

Ne aggódj Peti, előfordult már korábban is, hogy nem voltál olyan humoros...:) (viszont a "hejesírásod" "egyfojtában" romlik...:)
Amúgy nekem tetszett a beszámoló, meg h ilyen jól érzitek magatokat még mindig és remélhetőleg nem kizárólag a szerelmed, azaz a szilvapálesz miatt.
Imiről nem beszélek, nem akarok Mózsa lenni. Csak annyit mondok, ha már itt vagyok, h a lány aranyos, de állítólag van bikkantója :P
Na most rohanok kajálni, képeket majd mutatunk, amikor ti is nekünk.
Üdv és várjunk Andreát is :P

Dzsonasz írta...

gondoltam beköszönök én is mint hűséges olvasó/író. folyton unatkozok itthon, szóval ezért van ennyi időm.
keddi buli jó volt, csak durva, idegen terepre tévedtem ugyanis pezsgőt meg bort ittam a szokásos sör tömény helyett, szóval elég kemeni volt.
elmarad a közg.hétvége is.
viszont jó idő van, lehet flashelni kint, csak nem nagyon van kivel.
jók legyetek, üdv

öreg írta...

Sziasztok fiatalok! Nagyon helyes, ha más is nézegeti ezt az oldalt nem csak én.
Andresen kerülete tényleg napon szép, nekem is nagyon tetszett. Fiam a bloggírásnál is érdemes a helyesírásra figyelni, elég ha én tévesztek, te legyél igényes, mert amit írsz az jó.
A Loki egy gyenge 0:0-val bejutott a Liga Kupa döntőjébe (ellenfél a Győr). A hokisok, ha annyit fejlődnek jövőre, mint az idei évben, akkor van esélyük a bentmaradásra, majd meglátjuk.
Amiék MAxikóban állítólag a delfinekkel usztak és nem a cápákkal, ahogy az első hírekben szerepelt. Most a majákkal ismerkednek és hizlalják magukat.
Na legyetek jók.
Hajrá Loki!
millió puszi

Lacás írta...

Csabi,ne is akarj olyan lenni mint én,mert olyan jófej úgyse leszel!
A Klinikás buli nem volt olyan nagyszám,mert kevesen voltak.Legalább mi voltunk egy páran.Jöttek Norbiék,volt Nagycsé meg Csucsu is, szóval ezt azért tényleg jó volt látni.János volt a legdögösebb csaj egész este:)
Most voltam tesizni.együtt voltunk az erobikos csajokkal,nagyon durvák voltak!!!Persze nem a kosárlabda tudásuk miatt...
Tényleg nem lesz hétvége,én bár nem tudtam volna menni,de sajnálom a többieket.
Egyelőre ennyi,majd írok legközelebb is.Sziasztok!!!!

Hermann írta...

Megpróbálok újra hozzászólni.

Hermann írta...

Csak a Kispest!

Na sikerült!

Oly hosszú idő után újra hozzászólok, mivel sikerült újra előcsalogatni a felhasználónevem meg a jelszót!

Én nem is hallottam a Mózsás sztorit :(, Laci majd megírhatnád:)

Szerdán végre leadtam a diplomát utolsóként közölünk, úgyhogy már nem röhöghetsz rajtam Peti!

Én nem voltam kedden főztünk nálunk az agrárosokkal, ahhoz képest hogy két sört akartunk inni bevertünk pár jó kis vegyest meg jó pár sört. És ami a legjobb volt csapolt PAULANER ami nagyon adta, levezetéként meg nyomtunk egy kis original cseh STAROPRAMEN-t, úgyhogy nemcsak a túrások ittak jó sört mostanában. Persze tudom hogy te mindennap sírsz a Kőbányai után.
A hétvégét én is sajnálom, főleg hogy mentem volna.

Csak a Kispest!

Petya írta...

Na sziasztok!

Ha minden igaz Andit ma sem lehet majd ravenni a blogirasra, de nem erdekel, mert megigerte nekem hogy megirja, hogy ezen a heten mi tortent, ugyhogy most ezzel nem is foglalkoznek.
A j es ly betuket biztos azert cserelem ossze, mert ne felejtsetek el, de itt a billentyuzet dan.
Orulok hogy vegre megtudtam hogy mit jelent az a szo hogy bikkanto. Eddig ugyanis csak sejtettem.
Miert marad el a kg hetvege? Nem azt mondtatok, hogy mar 30 ember van? Csabi, Mózsa hogy sikerult a kulkerprezi, nem is mondtatok. Andival megyunk szombaton teniszezni, remelem nem fog nagyon elverni. Jol sejtem, hogy a ligakupa-gyozelemmel elnyerjuk az intertoto-kupa-indulas-jogat?
Na minden jot, udvozlom Noveremeket es uzenem Hermannak, hogy az elso hozzaszolasa sokkal frappansabb volt!

Névtelen írta...

6 nap múlva Május 1.!

Lacás írta...

A külkerprezi elment egynek,csak olyan hosszú lett,hogy csak na!!!Vadász Péter már élezte is a bicskáját,és másnap meg is jegyezte,hogy ezt nem kellett volna.De azért nem haragszik(hála Istennek).Az olasz abszolút nem zavar,bár most nem nagyon bánnám,ha meglenne,mert jó lenne előbb-utóbb angolt kezdeni.
A jéghokisok ügyesek voltak,de nincs helyük az A csoportban,szerintem például Kanadával olyat meccselnek majd,mint a fociválogatott Jugoszlávia ellen...Dehát akkor is szép eredmény és becsülni kell az ilyet.Főleg,hogy mostanában Talmácsinak nem nagyon megy a motorja, na meg Szávaynak sem jönnek a gyilkos első szervái.
Leugrunk néhányan a Kikötőbe,beszélni egy kicsit az élet nagy dolgairól.Én nem szóltam most senkinek,így senkise hápoghat,ha nem tud róla.
Mustó nem tudja pontosan,hogy 4est vagy 5öst adott-e a dipeszre,remélem 4est és így békés 4es lesz a dogám.
Én megmondom őszintén nem bánom annyira,hogy nem voltam a tanulmányúton,bár ez biztos hülyén hangzik.Jól éreztem magam itthon is:)Az Allianz-arénát meg úgy is minden Bayern meccs előtt mutatja a tévé!!
Ha teniszeztek Andival neki szurkolok!!!
Na megyek,mert a bajuszos,mogorva portás azt mondta,hogy zár a könyvtár,és,ha nem megyek akkor irgum-burgum...Sziasztok!!!!!

Petya írta...

Szia Laci!

Harcsara mindig vigyazni kell, mert szerintem annyira agressziv hogy barmikor felkelhet az aknakereso mellol es megb#¤"z ha nem mesz ki 2 perccel zaras elott a konyvtarbol. Laci, annyit mondok neked, hogy szeretnenk most egy olyan valogatottat, ami selejtezot jatszik az eb-ert es csak 13-1-re kap ki a szerbektol..
ma nagy buli van, csak most epp bejottunk pihizni. Lacko mar nem bir jarni, a lengyelek szinten lefekudtek aludni, en is almos vagyok, csak Andi nyuzza a fulemet, hogy menjek tancolni. de o se birna ilyen jol ha nem aludt volna deluten fel orat. en helyette inkabb az edzoteremben voltam, de tudom hogy Gombit soha nem erem utol, azert megprobalom. holnap szombat, es az mindenkinek jo, mert nem kell ugye dolgozni. tovabbi jo hir, hogy Tapai Szabina jon a Randersbe ami tolunk 45 km es mi mar voltunk is ott, most KZ ha ezt olvassa, biztos elkeszult. na joejt mindenkinek mert ehesek vagyunk ugyhogy megyunk aludni, mert kaja az nincs.

sok puszi

A+P

Tsutsu írta...

Az a minimum, hogy SZabinával bszéltek és csináltattok gy közös képet!:)

Dzsonasz írta...

blokkolnám...

Lacás írta...

Ha véletlenül valaki nem érti János szavajárását egy rokonértelmú szóval próbálok segíteni:blokkolná=bikkantaná.
Tápai Szabinát emlékszel Peti még én mondtam neked nagyon rég,hogy milyen jó,nekem meg Csucsuék.
Itthon semmi különös,tegnap Csabi,Szandi,Ákos meg én is cangával voltunk,de kicsit még hűvös volt hozzá.Voltunk egy jópáran,Nagycsé például öltönyben jött meló után,méregették is nagyon a szakállas,bajkeverő emberek:)
Szóval harcsának hívják a portást,ezt el is felejtettem tőle kérdezni..
Jövőhéten sörsátor,na meg buszozás,meg hasonló unalmas dolgok.Jó volt egyetemistának lenni,de most már lassan kezdem magam túltenni a dolgokon.
Azért szerencsére könnyebben ment,mint Diégónak,aki állítólag ezidőtájt tavaly egyfolytában ivott és a fiatalságát síratta:)
Na megyek tanulni csak gondoltam írok valamit!!!!:-)

öreg írta...

Na szisztok fiatalok! Mi ez a lazaság, hogy Andika nem akar bloggot írni? Hát ki az Úr a háznál? Tessék rendet tenni, mert én már nagyon várom!!
A nővéredék visszatértek LA-ba, de már mennek is tovább Friscoba, remélem Tibi nem téved el, mert még bajba kerülhet.
Ma voltak egy Tokaji borkóstolón, hát gyerekek a 2004-es aszú csúcsközelben vannak, bátran lehet belőlük vásárolni. Sikerült 39 bort kóstolni és még a szonda sem mutatott semmit, jó vagyok mi?
Nagyi kivizsgáláson volt a Kenézyben, semmi komoly, csak aszokásos, de esténként nálunk aludt, úgy hogy nem voltunk egyedül.
Anya most éppen bulizni van a végzőseivel, én meg itthon maradtam.
A Loki ép most veri a Tatabányát, úgy hogy még megmaradt az esélye.
Na jó éjszakát, legyetek jók.
Puszi.

Andrea írta...

Most epp nagyon keso van, es mar alszik Petya, de en nem voltam almos, ezert kint maradtam a tobbiekkel meg egy kicsit. Csak azert irok most, mert holnap - de mostmar tenyleg - kozzetesszuk az uj blogbejegyzest, amit irtam, mert keszen van, csak foglaltak voltak a gepek, mi meg lustak voltunk varni, de holnap ebed utan igerem! :)
Addig is millio puszi mindenkinek