2008. április 27., vasárnap

Andi most már tényleg alkotott :)

Na, igenis írok én, csak az ihletre várni kell, az nem jön bármikor..:) Azt hiszem Petya a hétvégénél fejezte be a mesét, szóval onnon folytatom, hogy szombat késő este visszatértünk Bjerringbroba a bulizás után, és másnap (kb 12 óra alvás után) útra keltünk 3-an Lackóval és Petyával, hogy felfedezzük a környéket biciklivel. Mivel nem lakatolják le a bicókat, kölcsönvettünk egyet, a másik kettőt meg elkértük. Egész délután bicikliztünk, átmentünk egy másik faluba, és piknikeztünk egy tó partján a napsütésben. Láttunk lovakat – én úgy csodáltam őket, hogy le is estem a bicajról :) – pockokat, fácánokat meg mindenféle kisállatot, szóval nagyon jó volt, és rendesen elfáradtunk. Aztán hétfőn sporton 6,6 km-t futottunk, és még úsztunk is utána 400 métert, és én is leúsztam, és azt beszéltük Petyával, hogy Laci tuti megtanulnál itt úszni! ;) Kedden meg az erdőben tájfutottunk kis térképekkel, 7 csapat volt, és Petyka meg én alkottuk az 5-ös számút, és 2.ként értünk célba, egy 3 fős fiúcsapat előzött csak meg bennünket, szóval nagyon büszkék voltunk magunkra, és felfedeztük az erdő legmélyebb titkos zugait is, mert próbáltunk rövidebb utat keresni :) A szerda nekem sport terén pihenőnap volt, csak teniszeztem egy kicsit, meg kocogtam egyet, Petya meg triatlonon biciklizett 38 km-t. Már elég komolyan edzenek az ironmanre.Csütörtökön a Culture óra keretén belül ellátogattunk egy innen 4 km-re levő falucskába, ahol a helyi pap látott minket vendégül az 1200-as években épült templomban. Meglepő volt, egy olyan 30-as forma srác farmerben, pólóban, zselézett haj, trendi szemüvegkeret, és ő volt a pap, és megtudtuk tőle, hogy itt milyen szerepe van a vallásnak az emberek életében.. Nagyon liberálisak, egész más, mint otthon. Láttuk a házát is, emléktábla is volt előtte, mert egyszer Andersen is megaludt ott. Aztán végre eljött a várva-várt nap, amire egész héten készültünk, ugyanis péntek estére GalaParty-t szerveztek nekünk, ami olyan sulibál féleség rengeteg meglepetés produkcióval. Kicsit a szalagtűzőnkhöz hasonlítható, mert betanultunk 5 tradícionális dán táncot is, és mindenki gyönyörű ruhában adta elő. De kezdem az elején: a postaládában névre szóló levelet kapott mindenki, hogy este 6-ra legyen valamelyik teremben, vagy valamelyik pontján a sulinak, és ez egy titkos randevú valakivel, akire ott derül majd fény. Nekem a 2-es terembe kellett mennem, Petinek meg a tornaterembe. A fiúk mind vettek virágot, meg mindenféle apróságokat a lányoknak, és feldíszítették a termeiket, volt, aki még gyertyákat meg rózsaszirmokat is használt.. Én segítettem Petyának egy magyar csokit szépen becsomagolni :) Mi lányok nagyon izgatottak voltunk, egész délután szépítkeztünk, és együtt készülődtünk, a nyakláncokat meg a többi kiegészítőt is magunknak csináltuk lent az Art teremben. Aztán 6-kor elindultunk, Peti partnere Bettina volt, ő félig lengyel, félig dán, és aranyos :) az én párom Lasse, aki egy igazi cserkészfiú (a kanál mindig a nyakában lóg, és bicskakészlettel alszik:) Kaptam tőle virágcsokrot meg rózsát, majd mindenki átment a „bálterembe” és ott vacsoráztunk. A fiúk vették a bort a lányoknak, és a tanárok voltak a pincérek. Elénekeltük a Barbie girl-t, meg mindenféle vicces dalokat, és a lányok kaptak tánckártyát, 10 táncra lehetett felíratkozniuk a fiúknak, én a 3.-at táncoltam Petivel, versenyeztünk, a tanárok voltak a zsűrik, Petya nyert a meleg lánnyal, amikor rock zenére kellett táncolni, és végigugrálták a 3 percet, én is nyertem párat, de sajnos együtt nem sikerült :) Később előadtuk a betanult dán táncokat a tornateremben, a közönség a helyi golfklub nyugdíjas tagjaiból és a tanárokból állt :) Annyira élvezték az idősek, hogy utána velük is el kellett táncolnunk mégegyszer, ekkor sokan meglógtak, de mi maradtunk, és végignevettük az egészet. Utána hajnalig tartott a mulatság, rengeteget táncoltunk, és most nagyon izomlázam van, főleg a hasamban, mert a ruhám miatt folyton be kellett húzni a hasam :) Ez volt a legjobb buli eddig, de mostanában minden buli után ezt mondjuk :) Ma meg délig aludtunk, délután teniszeztünk, de csak egy labdát találtunk, szóval nem volt túl pörgős a játék, és megállapítottuk, hogy jó nekem, mert igazán béna vagyok, és így látványos lesz a fejlődés a végére :) Most meg itt vannak a régi diákok az előző szemeszterből, és nagy buli lesz nemsokára! Azt hiszem ennyi egyenlőre :) Sajnos nem lett olyan vicces, de nem is törekedtem annyira :) Millió puszi mindenkinek! És mégegyszer köszönöm a bort meg az ajándékot, már alig várom, hogy jövő héten felbontsuk :) És üzenem a barátnőimnek, akik olvassák a blogot – legalábbis remélem – hogy kommenteljenek már végre! Hajrá Loki! Zizi, boldog névnapot :)

26 megjegyzés:

Petya írta...

Hehe, mi vagyunk az elsők! :)

Még annyit hogy hosszú életem folyamán először fordult elő, hogy Andi tovább bulizott mint én. Ennek is megvan az oka, nevezetesen az, hogy ő aludt délután, én meg nem, viszont én most fogok, viszont ő is. Na mindenki legyen jó, bikkantsatok sokat!

öreg írta...

sziasztok!
Én vagyok az első hazai, he-he-he...
Andi igazán köszönjük a beszámolót, de ki az a jóképű fickó melletted, nem hasonlit Petyára?
A Loki tegnep zárt kapú mellett, kemény csatában (he-he) legyőzte a Tatabányát 2:1-re. Zombi megint golt rugott. Hát nem erőltették meg magukat az aranylábúmgyerekek. Az Újpestnél meg Szentes lett az új edző, Urbányit csak kirugták a végén. Ja, és van új kapitányunk Erwin Koeman. Még sehol sem mutatott semmit, majd most nálunk lesz a nagy kiugrása, már mint a fizetésében, mert az állítólag 1o milkó havonta. Szerintem ennyiért is tudnám a csapatot írányitani,csak adna a pénzhez eszet is a Jóisten, vagy mégse?
Holnap reggel folytatódik a tréningem.
Hajrá Loki
Puszi

csabinnyó írta...

hehe, én vagyok az első hazai "fiatal" (bocsánat, Pali bá :))

Andi, örülünk, h írtál, ahogy elolvastam a bejegyzést, ki is sütött a nap, és még a döglött feketerigó is csiripelni kezdett, arról nem is beszélve, hogy a méhecskék milyen csodás kis koncertet csaptak a egyik pillanatról másikra kivirágzó tulipánok szirmain! :)

Tényleg jó lehetett a parti, Andin látszik is, h élvezte, Petin az utolsó képen meg az, h "kapta" :P

Mi ma vizsgáztunk külkerből, remélem legalább annyi pontom lesz mint Mózsának, és neki legalább 30 lesz :P
Szal a hétvégén csak tanultam...de nemsoká megyek focizni, juhúúú

No megyek is készülődni, majd még írok (Peti te nem mail-elsz?)
hajrá Felcsút,
hasta luego
(ui. tökönszúrom magam emiatt a sok olvashatatlan szóellenőrzős sz*ron...:S...már a 3ikat bem tudom kiolvasni, lehet mostmár kénytelen leszek a kerekeskocsira kattintani :S)

csabinnyó írta...

*kerekesszék*
huuuuuu, de keméééény, lol, ez még durvább :))

Petya írta...

Kerekes Zombi?

Petya írta...

Kerekes Zombi?

öreg írta...

SZiasztok!
Kerekes amikor játszik olyan arcokat vág, mint egy Zombi, még a nyelvét is dugja! Na, jó most azonban ő a sztár, mert a az a fekete gyerek, a Kunte Kinte vagy hogy is hívják, az mostanában nem igen találja el a kaput.
Én szeretem Kerekest, csak egy kicsit próbáltam szejpiteni.
A MTK lenullázta a Honvédot, így más nincs sok esélye a Lokinak a címvédésre, mert a MTK csupa gyenge csapattal fog már csak játszani, mi meg a Fehérvárral (tavasszal nagyon jók, 9 meccs óta veretlenek) és Úpesttel is játszunk, szóval én nagy tételben most nem figadnék a fiukra.
Nálunk most 4 napos ünnep lesz, hurrá!
Egyébként jól vagyunk! Minden rendben!
Sok puszi.

csabinnyó írta...

legalább lesz ingyen tálca sör, nemigaz, Petya? :)

Lacás írta...

Sziasztok!!!Tegnap volt a buszozás,ami nagyon jól sikerült szerintem.Sőttt!!2-kor kezdtünk,soká végeztünk.Tamás egy kicsit alpári volt,sőt néha már nagyon...Úgy megfáztam mint a kutya,mert belementünk a szökőkút térd alatti csontig is elérő vizébe,most meg prüsszögök,mint egy ló.Este elnyomtam a szupermentáncot,Peti nem felejtettem el állni a szavam,csak kár hogy nem láttad.Többet már nem fogom azt táncolni.
János és Mátyus Csabi is rajta akart lenni a hatodévesek képén,de mi azt mondtuk,hogy strébereknek odaállni tilos:)(elvégre csak 5 év alatt végezték be a küldetést.Úgy érzem,hogy jó volt az egyetem,de ideje odébbállni és átadni a stafétabotot a többi tehetségnek.
Hazajött Scontó Pestről és bulizni akar,de az ki van csukva,mert most nem vagyok olyan állapotban.
Apropó A kiképzés című filmet néztem az imént Denzellel a főszerepben és nagyon ajánlom minden kedves olvasónak!!!:)Jó volt.Most meg jön a meccs,ahol Chelsea-Liverpool bandázik egyet,biztos nem lesz kutya.
Na most adom a helyet,mert a fater csinál egy fogadást a Bwinen.

Petya írta...

Laci remelem a fater a ´Poolra fogad, es nem a kekekre. A szokokutra en is emlekszem, nalunk csak Sancho ment be, de szerintem o is megfazott masnapra. Az volt a baj, hogy mi a felszallas utan eleg hamar mentunk oda, es meg nem volt idonk bemelegedni. Az egyetem tenyleg jo volt, de majd ha a valo eletben fogsz elni, es minden nap egy ujabb kihivas lesz, es sosem tudod hogy a kovetkezo nap az elet pofonja elol el tudsz-e hajolni, majd vissza fogod sirni. ahogy most mi is. mert konnyu annak aki nem csinal semmit, de nekunk itt folyamatosan meg kell ujulnunk es ez nem konnyu. a Lokinak meg lesz a bajnoki cim, fogom en meg Lacinak fizetni a soroket ismet. nyertunk mi mar bajnoksagot nagyobb hatranybol is.
ma voltam szpinningelni, aki most rohog, az probalja ki, utana jo ideig biztos nem fog; a triatlontanar ugy gondolta, hogy nem eleg jo a kondicionk es igaza volt..
na puszilunk mindenkit es Boldog Majus Elsejet minden kedves olvasonak! es foleg az iroknak!

Petya írta...

a Kikepzes tenyleg jo film, en meg vagy 6 eve lattam moziban.

Lacás írta...

Szancho megint belement a vízbe,meg mi még vagy 20an.A spinninget Diégó is csinálja és szemmel látható az eredménye!!Szerintem sokat fogyott.
Amúgy Kathi Béla (asszem így írja a Katit:) mondta az uncsitesómnak,hogy a spinning az egyik legjobb kondicionáló dolog,ami csak van.Aki 300 kilót kinyom,az biztos tudja..
Holnap nyelvvizsgázok,de sajna az állapotom nem nagyon javul,így legalább ha nem sikerül lesz megint mire fogni:)
Azért annyit megteszek,hogy a RAI unot hallgatom,annyi erőm van.
Apu amúgy x-re vette a rendesjátékidőt (Chelsea-Pool),így az jó lett,de ha jól tudom valamelyik NBAs meccs elment...
Andi,nagyon jókat írtál,reméljük minél több ihleted lesz még kint:)
Peti,te meg milyen megújulásról beszész odakint?Azért olyan szörnyű nem lehet Dániában sportolni,gitározni,bulizni,nyelvet tanulni és nem dolgozni.Bár velem is valami ilyen a helyzet,de most egy kicsit mégis egy másik ország állampolgárainak érezhetitek magatok:)
Épp most hapciztam vagy 6-ot:(Na mindegy,a szülőktől most tényleg nagyon kapom az ívet:)
Legyetk jók!!!Laci

Petya írta...

kepzeljetek megyunk Londonba majus 15 es 19 kozott. a jegy szinte ingyen volt, viszont nem vihetunk csomagot csak kezipoggyaszt de sebaj.
kepzeljetek Andi megtanult uszni, ugyhogy most mar a tarsasagbol csak Laci te nem tudsz, ma ugyanis leuszta az egytized Ironmant! lehet tapsolni.
tegnap megneztem a meccset, hat nem volt rossz, tudom Apa te a Liverpoolnak szurkoltal, de sajnos a jobbik gyozott, a 3-dik Chelsea golra pedig szerintem rosszat csak az elvakult C utalok mondhatnak.
ma 8tol megyunk Jazz koncertre, mert valami vilaghires dan egyuttes aminek senki nem tudja a nevet itt lep fel, csak harman vannak, epp most hangolnak, es nagyon ugyesek. Norbinak uzenem, hogy ne csak Radnai honlapjara kommenteljen: a baratsag olyan mint a langolo parazs, neha oda kell dobni egy kis fat, hogy vegkepp el ne aludjon.
na ezzel a bolcsesseggel kuldelek benneteket nyugovora. joejszakat!

ja es hajra Lacinak a nyelvvizsgahoz! csak tudd, hogy hova kell irnod a neved ;)

öreg írta...

Sziasztok! Tényleg a Poolnak szurkoltam, mint 40 éve mindig, de ez most nem jött össze. Ch megérdeletem jutott tovább, bár én a mecsből csak a hosszabítás első félidejét láttam, a 3 gol tényleg szuper volt.
Ma megyünk Hortobágyra, biovásár és borverseny eredmény hírdetés lesz, csak az idő kérdéses, mert itt most olyan holsüt a nap, hol esik az eső állapot van.
Irigyellek London miatt, nézzetek meg valami jó focimeccset!
Legyetek jók, holnap megyen Ferihegyre Amiék elé, majd referálunk.
Sok puszi nektek.
Még hogy a Loki bajnok lesz, ha-ha-ha... Na ne röhögtessetek már, van rá egy üveg jó pezsgőm, hogy nem lesz!

Knorbi írta...

Kedves Bloggerek! Petinek üzenem, hogy bár nem reagálok túl sűrűn a blogra, azért követem az eseményeket. De olvasva ezen nekem szóló költőiséget, muszáj vagyok kilépni a passzívitás fátyla mögül. Most viszont rohannom kell szülinapos illetve ballagásos ebéd-vacsorára, így kérlek amíg vissza nem térek fújkáld még azt a parazsat egy kicsit. És ne feledd: Big Brother is watching you! Hát még én!:) UI: érdekes Balázség 4 hónap után kérdeztek rá hogy élünk-e még....úgy tűnik hogy az április vége és a május eleje a jogos szidalmazásokkal teli el:) UI2: hamarosan írok:)(Baluék már tudják hogy ez mit jelent:) )

Lacás írta...

Halihoo!!!Újra visszajött a remény,a fénysugár újra utat tört magának,mert egy nem várt segítség érkezett a Lokinak,úgy hívják Vasas.Azaz a Vasas 2-0ra verte az MTKt a Hungária Körúton:)
Most voltam focizni Szabó Geriék társaságával(szóltam volna másnak is,de csak 1 ember kellett),és meg kell mondjam,hogy a fülemen is vettem a levegőt.Magyarul a kondim nagyon gyenge annak ellenére,hogy vannak a Szertáros meccseink...
Biztos a sok buli...
Most jön a friss hír,hogy a Loki 4-0ra verte a REACOT!!!
Holnap tanulgatok a tevmenre,meg lesz még egy EUs vizsgám is csütörtökön,amit meglátunk milyen lesz.
A nyelvvizsgám tegnap írtam,összevissza rohangáltunk meglátjuk milyen lesz.Reménykedünk nagyszüleimnek lesz programja a diplomaosztó idejében.
Sziasztok a Zombik városából:)

Hermann írta...

Hali!

Hazaértema meccsről, hát nem volt rossz a második félidő azt elsőnek meg az első 10 perce. Amúgy 3an voltunk Csaba, Kis Ricsi (az agráros haveromŰ) meg én. Pedig Zé azt írta Hattricken (mi máson?) hogy ha nem esik az eső akkor kijön. A partjelzők nagyon sok akciónkat állították meg lesen volt közte jó pár ziccer is és nem adott mega bíró egy Kerekes gólt. Természetesen mind a 4 gól a másik kapura esett így alig láttunk valamit.
Kezdem úgy gondolni, hogy az MTK leadja a bajnoki címet látva a mai minősíthetelenül gyenge produkciójukat.

Andrea írta...

Boldog Anyak Napjat! :)

Lacás írta...

Sokan pusmogják azt,hogy az MTK leadja,mert nem lennének túl versenyképesek a BLben.
Bár nem tudom,hogy ez a Loki mire lenne képes,talán a 3 évvel ezelőtti valahogy feljuthatott volna a főtáblára.
Most kezdek olvasgatni még a csütörtöki 2 vizsgára,aztán meg lassan jön a 3 hetes államvizsgaszezon.
Az ebéd most chilis bab lesz,szóval nagyon virul a fejem:):)
Nálatok minden rendben??Kezdődnek lassan a fájós búcsúk??Én megmondom őszintén 1-2 alkalommal még könnyeztem is mikor mentek haza emberek,dehát itthon se lesz olyan rossz.Nyárra kéne értelmes programokat kitalálni:sport,színház...bár ezeket már olyan régóta tervezzük.
Az önéletrajzot se lenne rossz megírni egyszer,mások már gondolom ebben is előttem járnak.
Egyelőre ennyi!!!Ja igen,én is kívánok kellemes anyák napját minden kedves édesanyának!!!
Sziasztok!!!

Unknown írta...

Sziasztok!!!:)

Tudom, már ideje végre, hogy reagálok én is valamit a blogra..:) Bár meg kell, hogy mondjam, inkább ott lennék Veletek a jó kis hojskole-ban:( Ezt a bálosdit nagyon sajnálom, hogy kihagytam:( Itthon szerencsére nagyon meleg van , épp most jöttünk meg anyuékkal egy kis dunai hajózásból:) Ami viszont rossz, hogy közeleg a vizsgaidőszak, de hát nem gáz, ezt is meg kell valamikor csinálni. Ráadásul így gyorsabban telik az idő, és mikor végzek, akkor már jöhettek is Dunaújvárosba a fergeteges kerti partyra, illetve lemehetünk majd a Halászcsárdába is:) Nagyon várom már!! Addig is érezzétek jól magatokat a jó kis Bjerringbróban!!:)

Millió puszi!

Zita

Petya írta...

pontosan egyetertek veled Laci, a 3 evvel ezelotti csapat volt a legerosebb, a hajduk utan nem azt a rohadt manchestert kellett volna kapni, vagy meg jobbat tudok, hogy ha a birok nem csaljak el a kinti meccset es megadjak Halmosi goljat es utana nem kapunk golt (miert is kaptunk volna) akkor a kinti 1:1 utan kibekkelve a hazai meccset idegenben lott gollal tovabb jutottunk volna! :) (ezt azert en se gondoltam komolyan..)
a Halaszcsardat mar nagyon varjuk, tekintettel arra, hogy az nyar lesz es meleg lesz, de most mondom, hogy nem en fogok vezetni, hanem Andi, mert en az egesz nyarat vegig fogom csapoltsorozni, mert most egyszeruen mar utalom az uveges sort - nem is iszok csak nagyon ritkan. lassan kezdjetek hangolodni az allamvizsgara, nem lesz az olyan rossz, mint ahogy pl. en szoktam emlegetni. Laci a szinhaz fergetegesen hangzik, csak keresni kene valami jo helyet, mert ez a debreceni szinhaz valami szornyu lett az utobbi idoben. Apa a pezsgos kijelentesedet meg meg fogod banni: ha bajnokok leszunk, mindenkit meghivok szeretettel hozzank egy kis flekkenre, es az Edesapam altal felajanlott par rekesz pezsgot fogjuk majd csendben (?) megiszogatni. na hamarosan bejegyzes, mert mar el is ertetek a 21-et. (es ezt nem csak kepletesen ertem, hanem keplettelenul is)
amugy nem vagyok faradt, mert tegnap csak egy fel uveg bort ittam es fel egykor mar aludtam. mindjart megyunk biciklizni, majd beszamolunk.
puszi

balu írta...

Hehe, én vagyok az első kommentelő Írországból... :)

Most értünk vissza "írbe". Nem próbálom leírni milyen jó volt otthon lenni, de azért még részemről Dublinba is szeretek viszajönni.Jó kis baráti találka volt a Havannában. Bár pár ember hiányzott, többek között Peti és Andi. Az otthoni leglightosabb estém volt 3 sörrel a baráti.Kár, hogy a többiek a heti durvulást a buszozáson elkövették, így aznap érthetően visszafogtak.

Ha a Loki bajnok lesz, nem hiszem,h azért mert az MTK leadná. De megérdemelnénk,h. bajnokok legyünk. Az MTK-nál nem játszik 2 "rutinos" játékos, egyből nem tudják pótolni, nekünk meg 9 sérülttel is van csapatunk. Na mondjuk még a Vidi, meg az Úppest ellen kemény lesz...

Peti, London jobban fog tezseni mint Dublin. . És ne féltékenykedj, hogy Norbi írt egy árva kommentet a blogomra. ;) Ja a filmeket visszaadtam Csabának, szerencsére nem felejtettem el. Várjuk a következő bejegyzést, lévén én vagyok a 22. hozzászóló.

öreg írta...

Sziasztok!
Az én felajánlásom egy jó minőségű pezsgőről szólt, de ha ehhez nem ragaszkodik a nyetes, akkor lehet blőle egy karton is. Ha én nyerek, én maradnék az üveg mellett és igérem, hogy nem leszek túl mohó.
Itton inden rendben, a Hortobágyot a szombati rendezvény alat csak kétszer most el az eső és még így is közle ezer néző volt kint este a tűzgyújtásnál, ami szerintem nem olyan rossz, pláné, hogy nem is volt túl nagy reklámozás.
A Loki ezen a héten biztosan megőrzi helyét a tabellán, mert a Sopron ellen már nyert is 3:0-ra, vagyis szabadnapos, most csak az Újpest és MTK ellen kell drukkolni.
Hajrá Loki!
Puszi

Tsutsu írta...

Matek érettségi..az jár jól aki nem nézi meg a feladatokat.Szerintem a miénk is vicc volt..de ez..pff..

Holnap reméljük 3-0-ra megverjük a Győrt!:)

Tsutsu

Ami mami írta...

Szisztok!!!!

Millió puszi mindenkinek! Aki eddig nagyon izult értünk, azokkal tudatom, minden gond nélkül, szerencsésen hazaértünk, bár néha nem is értem, hogy egyáltalán miért....

Szóval röviden és tömören: nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, nagyon szuper volt minden, és nagyon hamar eltelt...
Akit esetleg érdekel, feltöltöttem egy pár képet (vagy 800-at csináltunk) a photobucket-ra Amy81_album néven, nézzetek rá... Persze nem fontos, csak ha valakit érdekel....

Petya, a pólód megvan, csak érte kell jönnöd!!!

És igen, tényleg úsztunk delfinekkel, dvd is van róla, szóval majd ha hazajöttök meglátjátok...

És képzeljétek semmi Jetleg nem volt, tök könnyen álltunk át oda-vissza....

A beszámolókat nagy élvezettel olvasgattam, örülök, hogy jól érzitek magatokat, és igazatok is van, ha nem akartok hazajönni dolgozni.... :)))

Most megyek, de ígérem, hogy mostantól ismét rendszerel olvasója és kommentelője leszek a blognak.... :)
Sok-sok puszi Nektek!!!

öreg írta...

Sziasztok!
Mi történt, már néhány napja igértétek az új bejegyzést, mi ez a lustálkodás, vagy már készültök Londonra?
Az még odébb van! Tessék dolgozni, mert a bejegyzések már elérték a kritikus számot!
Itthon minden csendes, folyik az érettségi és ma végre reggel is kisütött a napocska, minden nagyon szép, a fű úgy nő, mintha húzná valaki, megyek is fűvet nyírni.
Legyet jók!
Puszi.