2009. május 12., kedd

Lazítsunk Pistinél!




Na skacok ha már Imi barátunk a távoli Budapestről felvettete ezt a flekken dolgot ami elsülhet szalonnaként rablóhúsként vagy akár főhet bográcsban pörköltként is és még sorolhatnám, megragadnám az alkalmat és meginvitálnám a díszes társaságot hétvégére Pisti-lakba a távoli de festői környezetben elhelyezett családi ház udvarára, ahol lehetőség van sütésre főzésre a szabad ég alatt és nem utolsó sorban szórakozásra, macska cirógatásra a lányoknak. Mivel már régóta tervezem és emlegetem ezt a dolgot és most úgy érzem kapóra is jön ezért úgy döntöttem belevágok. Lacáson meg a lakáskasszás fazonon kívűl (valami Nagy csé :-D) senki nem járt még nálunk, még Radnai Balu is csak a kerítésen túli szemlélője és csodálója lehetett eddig e mesés idilli környezetnek, de most itt a nagy lehetőség mindenki számára. Lecsekkoltam az időjárás előrejelzést és szombatra jó sőtt kiváló időt mond. Hogy lássátok ez nem csak egy PR fogás csatoltam néhány képet ízelítőként és hogy élet is legyen a képen még anyukám is szerepet kapott. Nem nagyon akarom ragozni, komoly a meghívás és egy nagy összecsődülést szeretnék! Mint már említettem ezt nem kanbulinak szervezem/tervezem így ennek fényében várom a részvételt, tehát párotokkal gyertek légyszi!Egyéb kitétel feltétel nincs!Pontosítás jelentkezések fogadása a hozzászólások rovatban.Remélem ajánlatom felkeltette érdeklődéseteket és elfogadjátok a meghívást! Na csá! Ui.: Az első kép abból a szempontból kakukktojás, hogy az nem nálunk készült és a képen látható lányok biztosan nem lesznek ott a fent vázolt összejövetelen, egyesek nagy bánatára, viszont mások nagy szerencséjére,gondolom. A kép arra szeretne példa lenni milyen egy jó házibuli :-DDD Csak a fíling kedvéért. Hát nem flash János?

99 megjegyzés:

Ákos írta...

enyem az elso bejegyzes most! ;)

Pitti írta...

Jánosom!

"itt van velem a két csaj kollégám, hát mit ne mondjak vannak dolgaik..."

Ez mit takar?
Nem jösz hétvégén? Hát pedig miattad csinálom ezt a nagy felhajtást...

Tsutsu írta...

A jósláshoz annyit, hogy nekem legalább nem kell időtszakítani a temetésetekre:)

2070 jún 9 (hétfő) 18:23 - oka: ritka hivatali klausztrofóbia.

Az időpontot elnézve, biztos a 18.35-ös 17-es buszt várhatom majd, májusi zárás utolsó napjainak egyikén..ez elég logikus.Ebből viszont az is kiderül, hogy az ország egy ideig még válságban lesz, hiszen a nyugdíjkorhatárt egyre feljebb viszik..te így ti is szívtok:)

Én holnap indulok Pécsre és Vasárnap jövök..tehát sajnos nemet kell mondanom az invitálásra..de kösz(önjük).

Tsutsu

Petya írta...

ne miatta csináld, hanem miattunk!

mi ott leszünk Andival, az biztos, kiváló ötletnek tartom, végre még valaki aki nagy kertes házzal rendelkezik bevállal egy jó kis kerti partit..

fogadjunk Csucsu úgy töltötted ki, hogy nagyon sokat dolgozol :)

Petya írta...

Pisti, Tedet hívhatom?

Hermann írta...

3:13, vasárnap 6. október 2075. jégeső végezt velem

Pisti úgy volt hogy Ladányba megyek a hétvégén de egy kerti sütés nagyon csábító... úgyhogy ma rajta leszek az ügyön hogy visszaérjünk rá mindketten.

Névtelen írta...

Hájhej!

Lehet én is mennék ha nem gond, mert magamra vettem az invitálást.
A hegyekbe kirándúllás mikor lesz pontosan? Valaki írja má meg lécci!

Díjjégau

Ja, Csülök!

Pitti írta...

Nagyon szuper örülök az eddigi érdeklődésnek!
Ja miért ne jöhetne Ted, hozzad nyugodtan, legalább tanul valami újat is úgyis csak azt a szót ismeri a kerti sütés főzés vonzatában, hogy barbecue. Most hogy így felvettetted lehet meginvitálom azt az ameriki srácot akihez angolra járok.Sztem jó fej és akkor legalább Ted se érezné magát annyira egyedül, mellesleg meglepően sok dolgot tud már magyarul és jó a kiejtése.
Diégó is nyugodtan veheti magára a meghívást. Meglepő hogy akkor is olvassa a blogot amikor nem hangzik el a csülök szó.
Várom a további jelentkezőket hogy nagyjából be tudjam lőni a létszámot.
További jó munkát!

Névtelen írta...

Olvasom én mindíg, csak nem tudok okosat hozzászólni, inkább hallgatok/olvasok.

Csülök!

Petya írta...

Ákos tartalmasat írt. Diégó gyere, legalább megkapod a meghívódat.

bajigál írta...

ott a helyem!
de mikor is pontosan?
Köszi Pisti a lehetőséget.

Petya írta...

még képeket Pisti, még még!

Pitti írta...

Betettem egy plusz képet hogy ha majd jösztök felismerjétek a házat.
Nem tudom, hogyan szokott lenni a Hermann 20.-a, de mivel azért csak időt vesz igénybe a sütés főzés sztem 5-6 között elkezdhetnének megérkezni az emberkék. Nem?
Innivalót mindenképp hozzatok a többit meg még nem tudom.Azért készülök majd mindennel de ha valakinek van valami különleges kívánsága óhaja sóhaja nyugodtan önállósíthatja magát elhozza amilye van oszt megsütjük neki. Ha már elmaradt a múltheti flekken én azt mondom bepótolhatnánk, de az lesz amit a többség akar. Valami hús mindenképp kellene ehhez gondoltam krumplit vagy héjában vagy másképp. El is felejtettem mondani mi adott a sütés/főzéshez. Van egy szalonnasütő + egy kis mobil grill ami azt jelenti hogy megvan a lehetőség a szinkron ételkészítéshez. A szalonnasütőhöz kellékként van még egy bogrács és egy viszonylag nagy tárcsa is. A képeken nem látszik de van még egy hintaágy is és a kert végében elhelyezett, általam henyélőhelynek kinevezett és e célból készített kis építményhez most lett kész a szivacs a komfortérzetet növelendő.
Holnap már csütörtök!!! :-D

Ákos írta...

Imi: a penzt szemelyesen is atveszed vmikor a hetvegen ? mert akkor en is ezt valasztanam, nem mennek rajfajzenbe.

Petike: neha a kevesebb tobb ;p persze, most ez nem feltetlen az az eset volt :]

bajigál írta...

ja, személyesen is persze.
egyéként nem muszáj rájfájzenbe (sárga Ótépé - most hallottam:)menni ha utalni akarsz, lehet más bankból is;).
én a grillre szavaznék, ha lesz olyan aki ügyesen megcsinálja + köretnek saláta. hmm:)
kezdjünk időben, ne sötétben, jó az 5 óra sztem.

csabinnyó írta...

sziasztok!
mi is köszönjük a meghívást, még nem tudom, hogy tudunk-e menni, de legkésőbb pénteken szólok :)
én mostanság fél8-tól melózok, aztán este fél10-ig konyhabútort szerelek, szal hétvégén is ez lenne a programom
amúgy a családi ház helyrajzi számát tudni? ha nincs messze, akkor bicajjal közelítenénk meg az ojektumot :)
szép csütörtököt holnapra mindenkinek!

csabinnyó írta...

(ja és bocs, h múlt héten elmaradt a flekken, de azért remélem a sör meg a husis zsíroskenyér se esett rosszul :), plusz így Pisti kedvet kapott, hogy meghívjon mindenkit a családi házba kertipartira :))

Dzsonasz írta...

tényleg jól hangzik az invitésön, viszont én most tényleg nem leszek db-ben a hétvégén. kár.
ma voltunk Frankfurtban, persze csak munka után, pár órára, max a towerek ami érdekes, maga a város olyan mint az összes háborúban megsérült német város. legalább ettem egy jó steaket.
hogy mire értettem, hogy gázok a csajok? gáz a természetük, ennyi, nehéz elviselni őket, meg a nyavajgást. belegondolok mennyivel más lenne ha pár sráccal lennék itt és esténként elnéznénk pár bárba :D
na jó éjt, jó csütörtököt mindenkinek!

balu írta...

Köszönjük az invitálást a volt menyasszonyommal :) Biztosra mi sem tudjuk mondani, de valószínű ott leszünk. Ez amolyan több mint 50 %. Most semmi értelmes nem jut eszembe, úgyhogy csülök!

sárga ótépé :)

Pitti írta...

Örülnék ha minél többen lennénk de én már eldöntöttem mindenképp lesz banzáj csak akkor nem ha magam leszék vagy esni fog az eső.
Lazítsatok a munkahelyen is! :-D

Petya írta...

Pisti, esőben miért nem lesz?

Pitti írta...

Ha van egy 50 négyzetméteres esernyőd akkor semmi akadálya.

Petya írta...

és ha mindenki hoz magával esőkabátot/esernyőt?

Pitti írta...

Akkor te leszel az aki tartja a tűz felett, te úgyis jó magas vagy. :-D

bajigál írta...

János, Miki valszeg szombat délelőtt jön haza, ha esetleg így megjönne a kedved mégis hazajönni.

Pitti írta...

Ez az János gyere már ne vedd fel a szopóálarcot, nagyon flash lesz meglásd!

Petya írta...

itt már esik, de szerintem menjünk akkor is - ahogy láttam, fedett az a kis fapad..

bajigál írta...

Jézusom, Pisti, kurva jó ez a két csaj, főleg a jobb oldali szemből. Aztán hátulról... hmm:)
Blokkoltad valamelyiket? Amúgy miért is nem lesznek ott szombaton?
Na cső! Már csak két nap:)

balu írta...

Imi, most már a blogozók közül kevesen tehetnek ilyen megjegyzést bűntetlenül. :D

Pitti írta...

Majd mesélek Imi, meg mutogatok még képeket.
Akkor akik eddig tutkó jelen lesznek szombaton:
Imi
Diego
Lacás
Peti+Andi+Ted
Hermann+Tünde
NagyCsé+Orsi
Szerénységem

Kérdéses:
Mátyus Cs.+Szandi
Radnai Balu+Nóri
János+Lilla ez két kérdőjel
Poppy Laci
az én amcsi tanárom
tesómék
Ja és a meccsen eszembe jutott, hogy megkérdezem Gombit de aztán elfelejtettem, a száma meg nincs meg :-(

Lacás írta...

Én késni fogok valamennyit,mert Móninak mikrót fogok magyarázni:) Az márelég kemény,ha már valakinek én magyarázom:) De megyek mindenképp!
Viszont berúgni nem fogok,mert másnap meg kresszelek. Pisti örülj neki,mert Peti tudna mesélni milyen az, ha én berúgok...

Pitti írta...

A Kovácscsaláddal mi a helyzet? Annyira csendben vannak, hogy meg is feledkezdtem róluk.

csabinnyó írta...

jó reggelt bloggerek!
Pisti megyünk mi is, csak a pontos helyszínt és az érkezésünk időpontját nem tudom még, és az első kérdésben talál te tudsz segíteni :)

Ja és "szerintem" holnap nem fog esni (http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/weekend/HUXX0004?from=36hr_topnav_business)

pián kívül mit kell (v)inni?

Pitti írta...

Nagyon szuper, nagyon szuper! A végén még ki kell húznom pár embert a listáról mert nem lesz hely. :-D
Akkor 5 órai kezdésben állapodtunk meg ha jól emlékszem.
A helyszín: Debrecen Lovas utca 37. Aki járt már Lacásnál annak nagyon egyszerű dolga lesz ugyanis a házukkal szemközti utcában a második ház a miénk + segítség a bejegyzésben lévő utcafronti kép nagy fákkal. Aki még nem vitte haza az ittas Lacit annak a következő utasítást kell követnie. Felszáll a 19-es buszra amelyik a Sámsoni út irányába közlekedeik.Szépen nyugodtan utazik rajta, mígnem jobboldalt meg nem pillant egy MOL kutat. Na ekkor felpattanan és jelez mert a következő megálló lesz számára az utolsó.Amikor elhalad a busz a "hőn szeretett" csapatunk támogatója a Fékcentrum zöld épülete mellett akkor utasunk már biztosra veheti hogy a megállója már csak másodpercekre van.Leszáll a buszról átkel a Sámsoni úton és enyhén balra megindulva folytatja útján a Lovas utcán mindaddíg amíg annak végére nem ér és meg nem pillantja a célállomást fákkal és mahagóni színű kerítéssel. Ott csenget, ha nem jön ki senki akkor telefonon csörget és ha minden jól megy valaki ki fogja nyitni a kaput. Autóval érkezők ha lesz ilyen a busz útvonalát követhetik vagy googlemap.

Pitti írta...

Atya ég a biciklis érkezést meg kihagytam minő szentségtörés!
Nekik is googlemap. :-D
A sámsonin végig van keróút!

Pitti írta...

Innivalót hoztok az elég.De ne csak alkoholt :-D.

Petya írta...

én csak onnan tudom, hogy hol lakik Pisti, hogy Laci megmutatta, hogy milyen sokat kellett régen gyalogolnia és milyen veszélyes helyeken átkelnie, hogy veled kihívhasson focizni..

Névtelen írta...

Helyehuja!

Lackó, a mikrót nem olyan sok idő elmagyarázni. Kinyitod az ajtaját berakod a kaját, beállítod az időt és hagy szóljon!
Nyomtasd ki ezt a részt, add oda a kedvesednek, és már jöhetsz is időre. Tádááá!!!
Más is szóljon, ha hasonló problémát kell megpldani, szívesen segítek.

Díjjj

bajigál írta...

Laci, ha a makrót kell majd elmagyarázni, abban meg én tudok segíteni, ugyanis múlt héten voltunk Excel tanfolyamon, és nagyon megtanítottak minket a makrók használatára.
Ha máskor is kell segítség, szólj bátran, segítünk bármikor szívesen Digóval megoldani a problémákat.
1 day to go...

Pitti írta...

Nagyon éltek srácok... :-D

Névtelen írta...

Én is megyek! (és meg nem nevezett forrásom szerint tesóm is hazajön csak a ti kedvetekért:) ) Lehet hogy kések egy kicsit, mert még nem tudom lesz-e 4-ig órám vagy sem. Majd eldől holnapig. A címet ma megnézem, de már lenne egy kérdésem: Le tudom-e tenni a biciklit vhol és ha túl sokat innék, ott tudnám-e hagyni másnapra? (nem szándékozom ezt tenni, de hát ugye mindenre fel kell készülni... Jah, és a másik dolog: a nevem egy "p"-vel írandó. Kérném a tisztelt urat, aki eltévesztette, korrigálja tévedését. :)


Popy Laci voltam

elfelejtettem: vigyek-e vmit még pluszba? gondolok itt fűszerkeverékekre vagy bármire

bajigál írta...

egy kis füvet hozz inkább, Poppy!
thx;)

Petya írta...

juhééé, hétvége!!!

Névtelen írta...

Imi, nekem csak vizipipám van. Azt vihetek... :))
Popy Laci

csabinnyó írta...

akkor lehetnél PipaLaci is akár :)

Laci, én is tudok segíteni macro ügyben. Apámnak van egy régi manuálfókuszos macro objektíve, ha kell kölcsönkérem!

Focisták: mi ez a szégyenletes 2-10?! :(

Lacás írta...

Én nem beszélnék szégyenletességről,ha még csak meg se jelenek. A másik,azt a meccset akkor se ússzuk meg kevesebbel,ha teljesen megvagyunk.

csabinnyó írta...

ezek szerint nem hiányoztam :)

(egyébként meg elhiheted, sok mindennél szívesebben focizok)

Pitti írta...

Akkor összesítek:

Popy Laci
Imi
Diego
Lacás
Peti+Andi+Ted
Hermann+Tünde
NagyCsé+Orsi
Mátyus Cs.+Szandi
az én amcsi tanárom: Eric
tesómék: Anita+Dezső
Én
Ez 17fő ha jól számolom.

Popy Andris és Radnai Balu+Nóri majdnem biztos

Jánosékról Gombiékról nincs hír :-(

Csak innivalót (üccsi+alkohol) hozzatok légyszi plusz ha valakinek van rágcsálnivaló igénye.

Előljáróban annyit hogy nem csak flekken lesz azért :-D

Laci nem akarod elhozni Mónit? A mikró elmagyarázása után szerinted fog tanulni?Jó lenne neki is egy kis kikapcs, uccsó 40-essel elmegy teljesen ok lesz.

Pitti írta...

Ha valaki késik jaj neki, megismeri haragomat, ami bármilyen hihetetlen de létezik.

Névtelen írta...

Forrásom tévedett, tesóm mégsem jön...
Popy Laci

Névtelen írta...

Szép, sütős, kertben szaladgálós, réten elesős, nagyokat kacagós napra ébredtünk Ámberek!
Tennap látta valaki a wijaszaton Dzsánni nagy étterem alakítását? A tokaji éttermet újították fel, ahol hótrészegen szoktam étkezni, többek közt jónéhányotok társaságában, és ahol -nem mellesleg- délelőtt tízre már a Szörnyű-Szancsó páros berregőssé tudta változtatni magát.
Hát nem csodás a mi kis hazánk?! Mennyi ismerős evő-ivó hely?! :)

Dyego

Lacás írta...

Én már késni fogok,mint írtam. A haragodtól nem félek,mert olyan nincs is neked. Legfeljebb egy kis durci.:)

Dzsonasz írta...

digó nagyon kapod :)

mi ahogy mondtam nem megyünk sajnos, mert nem vagyunk debrecenben.
mózsa sztem nyugodtan kúrj be, a kresszt úgysem a tanfolyamon tanulod meg.
már most látom amúgy hogy mennyi alkohol fog folyni nálatok pisti du.
gondolom nem is terveztétek hogy mennétek vhova utána még.
szörnyűről jut eszembe, ő nem megy?
na majd számoljatok be hogy mik fordultak elő (pl. Hermannéknál: a "mennyi a vodka" szállóige :)))
na mégegyszer jó szórakozást.
digó, lesznek szólócsajok a bulin, vagy lenyúlod a feleségeket ? :)

Petya írta...

Digónak ott lesz Eric, Pisti mormon angoltanára..

Névtelen írta...

Erik az angolna? :)
Nana, csak semmi ilyesmi!
Szolid leszek, ahogy szoktam. :D
Lehet kocsival megyek. De tényleg.

János, ennek meglesz még a böjtje pünkösdkor! :)

D

Hermann írta...

Pisti!

Ez nagyon jó volt! Örök hála!

Petya írta...

Pisti ez valami fantasztikus volt!

Köszönet és hála

Lacás írta...

És szerencsére Frank Klopasznak egy haja szála sem görbült! Csak a lábfeje fáj egy kicsit. Én nagyon megijedtem mikor hallottam a hírt, másnap Pistivel már vittük volna a narancsot, de már elengedték a Hospitalból.
Viszont János szavával élve bekúrtam,mint egy ló, és most Jameson ide vagy oda, mindjárt szétdurran a fejem.... A kresszre rá se bírok nézni, lehet átugrok Pistihez és megrongálom a kocsiját Diégónak:) Végülis az ő szállítóinak köszönhetem, hogy most alig látok ki a fejemből:) Ráadásul csinált egy olyan tüzes kenyeret, amilyet még életemben nem láttam. Az a szílonna tényleg tüzet okádott, plussz még hozzá is nyomta a szalonnát a kenyérhez. Természetesen tüzes állapotban.
Imi,ne haragúdj, hogy megettem a húsodat,igazából erre most nem találok épkézláb magyarázatot:)
Na most megyek a klotyóra, üdv mindenkinek

Lacás írta...

Na, végeztem is most folytatom a gondolatmenetem.
Pisti,tényleg fantaszikus volt,nagyon köszönjük neked,hogy elviselted a paraszt barátaidat:)
De végülis olyan gázok nem is voltunk,csak a 2 amerikai huligánkodott sokat:):) A tanárod tényleg azt mondta,hogy te vagy a legjobb, meg hogy 1 értékes ember vagy. (Úgy emlékszem ezt is mondta)
Srácok lehet szavazni,hogy milyen színűre fessem Maradona kocsiját:)
Most már ott tartok,hogy erősen gondolkozok azon,hogy belenézek a könyvbe,hisz holnap Driving - test. Még jó,hogy nem Diving-test.Az erősebb angolosok értik a poént,talán még a gyengébbek is.
Délután Nadal-Federer:) Azt biztos nézem, és persze hajrá Loki! Bár a sört már úgyis megkaptam,a szívem csak lokista,mégha nem is járok meccsekre.
János,kapcsold be rögtön az FM-95-öt,mert az It's my life megy. Perssze csak vicc volt,hisz hogy tudnád bekapcsolni,ha most hirtelen rá sem nézel a blogra. Ez olyan mint a kresszben a reakcióidő és a fékút. Az egy dolog,hogy még mákod van és pont akkor olvasod a blogot,kell egy rádió is a közelben és még be is kell tudni kapcsolni és odacsavarni a rádiót. Röviden,sajnos nem valószínű,hogy János most hallani fogja a számot....

Lacás írta...

Srácok,van egy nagyon jó hírem: itt van a kezemben a tesztkönyv,juhéj. Pedig már majdnem lehúztam ezt a napomat a WC-n..

Lacás írta...

Tudom,hogy még nincs meg a kresszvizsgám, de eddigi tudásom alapján arra jutottam, hogy abszolút nem Klopasz hibája volt az eset, egy ún. Dynomen-helyzet alakult ki, amit a sofőr nem tudott lereagálni.
Mostantól amíg nem írok folyamatosan a kresszt fogom olvasni,úgyhogy készíthetitek a stoppert, vagy akár mobillal is nézhetitek milyen eltökélt vagyok.

Lacás írta...

Na jó bevallom: egy szendvicset ettem azóta, ne haragúdjatok rám!Rájöttem,hogy inkább kis szünetekkel tanulok,mert annyi infot úgyse tud befogadni az agyam.

Lacás írta...

Ez nagyon sok!!!! A legfontosabbak ugye az elsőbbségadással kapcsolatosak? Jó étvágyat az ebédhez.
Üdv

Lacás írta...

Peti,elfelejtettem Tedet megkérdezni,hogy mondják azokat az embereket akik Azerbajdzsánban élnek. A többi neccest nagyjából elmagyarázta,de a finn akkoris finnish,vagy valahogy így.
Tudom,hogy nagyon mérgesek vagytok,mert ilyen sokat írok,de hétközben nem tudok írni,így arra kérném a főszerkesztő Urat,hogy ezeket a megjegyzéseimet a jövőhéten szortírozza szét. Magyarul,ha valahová odavág az egyik megjegyzésem, csak nyugodtan szúrja be oda és akkor mindenkinek feltűnik majd,hogy ottvagyok én is.
Üdv. mindenkinek!

Lacás írta...

Meglátogatjuk a háborús veteránt,hogy megbizonyosodjunk arról,hogy tényleg nincs semmi baja.

bajigál írta...

Pisti, isten volt a tegnap, köszönjük! Remélem nem voltunk nagyon gázok.
Laci, te aztán tudsz koncentrálni és tanulni keményen! 10 percenként egy bejegyzés, nagyon kapod. :D
Csabi, örülök h jól vagy, befostunk rendesen!
Digó kocsival akart menni haza, Pistivel vagy 20 percig vitatkoztunk vele.:)
Kemény este volt.
Ja, és durva volt ahogy Mózsa sunyiba betolta az oldalast, amit nagy nehezen percek alatt megmelegítettem:) Nincs harag, volt még oldalas bőven, csak hidegek:).

Lacás írta...

Még majdnem a csontot is megettem.Megnéztük a képeket: hát azok valami hihetetlenek. A sapka nagyon központi szereplő szinte mindenkin volt. Aztán ott van a polóm,amit Pisti ma adott vissza,nem is emlékeztem,hogy ott maradt. Már azt se értettem,hogy Ted miért mászik a fára.
DE a legfontosabb,hogy a hősünknek nincs semmi baja,csak néhány horzsolás,meg a lábfej. Az nem horzsolásos,hanem zúzódásos.
Klopasszal azért megjegyeztük,hogy dúrvább csak az lett volna, ha Diégó megy neki.
Amúgy konszenzus alapján arra jutottunk,hogy Diégó a legnagyobb állat a világon. De kiemelem,hogy pozitív állat,mint János. szóval mostmár értem,hogy miért vagytok egymás példaképei.
Mostmár tanulok tényleg,ne aggódjatok!
Üdv.

Lacás írta...

Sajnos tévedtem: ezt a napom mégis lehúzhatom a klotyón..

Dzsonasz írta...

vki leírná esetleg mi történt csabával?
tényleg jó party lehetett. persze mózsa betartotta ígéretét és nem ivott sokat, de ezt már ismerjük...

Lacás írta...

János,hallottad az It's my life-ot?
Mai nap összegzése:felkeltem 10 körül,aztán visszafeküdtem. Aztán újra kinyitottam a szemem és arra gondoltam:hogyan kellene valami építő dolgot csinálni? Írtam nektek a blogon. Aztán a kezembe vettem a tesztkönyvet,amire ha már csak ránéztem belenyilalt a fejembe.
Elmentük Pistivel Klopaszhoz,az jó volt.
Aztán hazajöttem és a teszteket úgy néztem tovább,hogy az idő 2/3 arányát a Federer-Nadal meccs nézésével töltöttem,majd a loki meccsre ez az arány a 3/3,azaz az 1 egészet is elérte. Most meg itt panaszkodok nektek,hogy milyen szarul osztom be az időmet,amire azért a tegnap este rányomta a bélyegét.
Egy szó,mint 100:a tegnapi buliért talán 3 kresszvizsga bukását is beválaltam volna,de 2-t biztosan.
Köszönjük Pisti a lehetőéget,nagyon jó volt!
Jó munkát mindenkinek holnapra,estére pedíg szép álmokat!
Figyu már még valami:a pedig az rövid i-vel van,vagy hosszú í-vel:)
Most ígérem (ezt tudom,hogy hosszú),hogy 3 napig nem írok,csak olyan jól esett kiöntenem a lelkem nektek.Köszi,hogy olvastatok,nem szitkozódtatok,meg ilyenek,hogy ilyen sokat írtam. Végig próbáltam csak a leglényegesebb dolgokat leírni és azokat is minél rövidebben. Remélem sikerült ezt megtennem,én úgy érzem igen.
Üdv mindenkinek!

Tsutsu írta...

Én úgy érzem nem..

János: Csaba nemsokára leírja részletesen..türelem:)

Pitti írta...

Fiúk, Lányok!

Én köszönöm Nektek, hogy eljöttetek!!! Nélkületek elég nehéz lett volna.
Eric jó srác bírom, de hogy olyanokat mondott volna, hogy értékes vagyok, azt kicsit túlzásnak érzem, szerintem ezt valaki más mondta, nem Laci?
Mondjuk inkább azt hogy drága vagyok és akkor lényegében ugyanott vagyunk? :-P

János: én hiányoltam az arcod! NagyCs-t elütötte egy kocsi.Néhány plezúrral megúszta hála a jó égnek! Akkora trauma érte, hogy délután ki is ment a Loki meccsre mankóval.

Imi: köszi! ezt neked linkelem be, nincs több. :-( enjoy
http://s291.photobucket.com/albums/ll291/chpisti/Lanyok%20Buli%20DrPepper/

Diégó pótolhatatlan vagy!

Peti beszéde tényleg megható volt számomra...

Köszi Hermann a segítséget, de nem ezért hívtalak ugye tudod!

Tünde tokajija itt maradt. Megihatom?

Top 4 of the nignt: Her, CS, Diego, Lacás Nem feltétlen ebben a sorrendben

A lányokat csak tisztelni lehet!

Andi remélem nem fagytál meg!

Mátyuska köszi a lengyel söröket!Megittam, de nem emlékszem milyen volt. :-(

Remélem senki nem maradt éhen!

Ted még él a Digó féle zsíros kenyér után?

Laci pólóját reggel leszedtem a fáról.

A készített videókat nem tudom megunni annyira ott vannak.Megpróbálom feltölteni őket, de majd csak honap.Ráhangolódásképp a következő címeket kapták az egyes videók:

Diego alkot
Magyar Tarka
Onion is a two year vegetable...
The fight (Her vs. CS)
La fiesta (főszerepben Her)

Az első három videó anyaga egy személyhez kötődik erősen, sztem senkinek se kell bemutatni. :-D
Így már ugye érthető, hogy mi alapján állítottam össze a top 4-et?

Popy írta...

Huh, köszi Pisti a bulit! Rohadt jó volt! Egyébként nekem is egy kicsit túl jóra sikerült. Amikor indultam haza, felszálltam a kerómra, de kb 3 méter után ugyanazzal a lendülettel már vízszintesre is vágtam magam. A jobb oldalamat fel is sértettem és telement a fülem földdel. Az utcán még sikerült tekernem, de utána inkább már leszálltam és toltam hazáig. Jah, és ilyen sem volt még velem, nem emlékszem a hazaútra. A kerót is állítólag én tettem be a garázsba, de arról sincs semmi... Reggel gyorsan ki is mentem és megnéztem nem hiányzik-e. Szóval ütős parti volt :)

bajigál írta...

Hát ez kókemény gyerekek!
Pisti, a képeket nem tudnád feltölteni valamilyen olyasmi honlapra, mint amit belinkeltél nekem, így mindenki flesselhetné a képeket és röhöghetne, nem kéne megvárni, h újra találkozzunk a képek megnézésére... Van valakinek ötlete, hogyan lehet ezt megcsinálni?
Egyéként geci jók a csajok, én az ilyen típusokért -latinos, sötét hajú - elolvadok egyszerűen. Az csak poén, hogy a barátnőim majdnem mind szőke volt:). Na a következő akit beújítok, az majd latin szépség lesz, remélem:).
Na csöcs mindenkinek, én még most is kapom, de már itt Pesten...
Kalappal Laci!

csabinnyó írta...

Sziasztok!
Először is mégegyszer köszi Pistinek a szombat estét, jól éreztük magunkat.

Másodszor: sajnos ma se tudok menni meccsre :( Csütörtökön viszont már tényleg mindenképpen játszani szeretnék...Ügyesek legyetek ma, és nem kell elkenődni, ha kikapunk egy jó csapattól.

Szép hetet nektek!

Petya írta...

Lacás ez nagyon szép volt, többet írtál, mint amikor Dániában voltál - gyakrabban kellene Kresz vizsgákra járnod - ne felejtsd el a lényeg annyi, hogy mindig a villamosnak van elsőbbsége.

A buli tényleg nagyon jó volt, sajnálom hogy nem nagyon vettem részt az ételek elkészítésében, felszolgálásában, csak a megevésében. Ezer köszönet nővérednek is, szerintem magasan ő dolgozott a legtöbbet szombaton (tényleg, ők hova tüntek el egy idő után). A szomszédok nem szóltak? :)

Nagycsé csak azért tetteti, hogy rosszul van, hogy bottal tudjon járni Loki meccsre, aztán meg azzal verje a földet mint az öregek két sorral hátrébb. :)

Na minden jót, hajrá Laci! (tudod, villamos)

Pitti írta...

Laci itt ugrabugrál mellettem örömittasan ugyanis meglett a KRESZ vizsgája. Csak azért én közlöm veletek a nagy hírt mert eleget tesz ígéretének és nem fog írni 3 napig a blogra.
További szép napot kíván mindenkinek Laci és Pisti!

Knorbi írta...

Sziasztok!

Gratulálok Laci, tudtam én a tegnapi bejegyzésekből, hogy a kitartó munkának meg lesz az eredménye!:)

Norbi

Névtelen írta...

"Kicsit" túl sokat szerepeltem.
Átestem otthon a kerítésen. Fájt!

Mégegyszer köszönjük Pistinek! ;)

Dijégau

Névtelen írta...

Gratula Lackóóóó!!!

Petya írta...

Gratulálok Lackó! Mondjuk azért a többi nem lesz ennyire egyszerű..

Na mikor megyünk ki a rétre Ladát vezetni? :)

Pitti írta...

gmail-es jelszó Diego! Tudod emlékszel?

Hermann írta...

A tegnapi meccsen beszéltük Tsutsuval meg NagyCsével hogy a válogatott meccsekre lehet akciós bérletet venni 7500 HUFért, összesen 10000 jegyet adnak el így május végéig múlt hét hétfőn kezdték az árusítást. A jegyek a kapu mögé szólnak mint anno a MU elleni BL selejtezőnél.

Érdekel még valakit mert akkor a héten megvennénk!?

Laci gratulálok!

Popy írta...

Gratu Lac!

bajigál írta...

Ja, engem érdekel, és tökre örülnék, ha jönnétek Pestre a meccsekre! Helyre szólnak a jegyek vagy csak a szektor van ráírva-E?
Laci, grat! Azért nem volt egy módszertan szigorlat szintű, ugye;)? Cigók is csak megcsinálták valahogy:).
Üdv

Pitti írta...

Na fiatalok!

http://picasaweb.google.com/gorombei.istvan/PistiKertiparty?locked=true#

Le van korlátozva a hozzáférés, csak az tudja megnézni aki be van jelentkezve elvileg. Mivel google-os ezért a blogos illetve gmail-es felhasználó névvel jelszóval be tudtok lépni és tudjátok szerkeszteni kommentálni hozzáadni elvenni képet.Ennyi kép készült az én gépemmel plusz 3 videó amit még felraktam a többit később.Aki csinált még képet az is töltse fel legyen olyan jó ebbe a mappába.
Köszi! Élvezzétek! Én a videókat nem tudom megunni. :-D

Pitti írta...

Lehet hogy a publicba kellett volna max majd átrakom később..

Dzsonasz írta...

lehet én vagyok a béna, de én nem tudtam megnyitni, azt írta ki hogy a felhasználónak nincs képsorozata.
majd otthonról még megpróbálom...
amúgy mindenki fáradt a szombattól, mi? jól megtolhattátok :)
esetleg akinek van kedve vmit csinálhatunk hétvégén, tudom kilőttétek a patront, nekem meg pont nem volt jó a mult hétvége, éppen ezért nem haragszok meg, ha nem értek rá...
ott is esett?

Petya írta...

én a hülye NI-os munkatársakkal megyek péntek délutántól szombat délutánig 2 napos "összetartásra" Bükkszentkeresztre, úgyhogy nekem felejtős sajnos, de János igazad van, ilyen nem sokáig lesz még egy.. (legközelebb a legénybúcsú.. :)

Petya írta...

This user has no public pictures..

Pitti írta...

Hát igen fiúk sajna jó volt tegnap este a megérzésem és a public albumban kellett volna létrehoznom a mappát és oda feltölteni a képeket. Úgyhogy ez nem a ti hibátok hogy nem tudjátok megnézni.Ma ha hazamentem délután/este megcsinálom. Bírjátok még ki ezt a napot!Szerintem megéri.

Pitti írta...

Akkor mégiscsak lesz legénybúcsú??? :-O

bajigál írta...

milyen búcsú?:)
Pisti én már tegnap is alig tudtam kivárni h megnézzem.. de valahogy majd túlélem.
Én speciel geci fáradt voltam egész hétfőn, alig csináltam valamit...
PCS megy haza hétvégén, állj össze vele János, ivásban mindig lehet rá számítani.

Petya írta...

akkor mostantól kezdve Imi és János felváltva fogtok minket meglátogatni? :)

Dzsonasz írta...

ez csak vami véletlen lehet,
egyébként is imi járt jobban mert mult héten volt a nagyobb durranás. aztán meg úgyis együtt megyünk a csülökre jövő héten :)

azért ha vkinek van kedve egy szolid partyhoz, a disco mindig nyitva áll. jön lilla is, úgyhogy csajt is lehet hozni másoknak is.
de alapnak már ottvan a pcs ferike kombó, hogy ne maradjunk otthon.

Pitti írta...

Hát ha másoknak is lhet hozni csajt akkor hozzál nekem is légy oly kedves és majd valahogy meghálálom. :-D

Névtelen írta...

Én is kéreeek! :)

Dyego

csabinnyó írta...

"...bát it iz di áútentik frájd bred..."

csabinnyó írta...

teeee jááóóó ég!! :))

már akkor is vicces volt, de így utólag nagyon üt :P

mehetne ez a video a youtube-re :)