2009. május 25., hétfő

Negyedszerre is Bajnokcsapat!

Azért csak van egy fénykép a "divatokkal"Elég jó az optikája Molnár Peti kamerájának.. A hangulatra nem lehetett panasz

Kedvencünk...
Azért az első félidőben még nem másztak fel a kerítésre

Ekkor mi még nem mentünk be, hanem fentről fotóztunk
Na hát gondoltam megosztom a kedves blogolvasókkal a negyedik bajnokavatást amin részt vettem. Az első félidőben nagyon ment a szurkolás, de azért nem volt "kibaszott pokol". Nagyon szarul játszottunk az első félidőben, de azért ez gondolom a tévén keresztül is átjött. A sör 400 forint volt, és olyan hihetetlen sorral, hogy kb 20 percbe tellett mig kaptál egyet. A második félidőben már rákapcsoltak a csapatok, volt nagy szurkolás is. Kettő nullánál megnyugodtunk, kettő egynél megint idegeskedhettünk. Három egynél megint megnyugodtunk, aztán három kettőnél megint idegeskedhettünk. Szerencsére a végén Tóth Misi kihagyta a kihagyhatatlant, így egyből rohantak be lefújás után a pályára. Ami vicces volt, hogy az első párszáz ember (a kemény mag) még a biztonságiakon rontott át, néhány pofon is volt, aztán felvonultak sünök, aztán valaki úgy gondolta, hogy miért csak az az első 100 ember szerezzen relikviát, úgyhogy végül mindenkit beengedtek. Mi az egyik munkatársammal megkerültük a kispadot, és hátulról támadtuk játékosainkat. Mit mondjak, közelről még hülyébbnek néznek ki mint messziről.. :) Én megütögettem Dombi izzadt hátát (hú de jó volt) Reszegi Norbi meg lepacsizott Leandróval. Még elég sokáig éltette egymást a Diosgyőr meg a Debrecen tábor, ez nagyon jó érzés volt, utoljára a Videoton elleni kupadöntőn volt ilyen. Kb félóra örömködés után mindenki indult haza, de azért szerintem marad még ünneplés a Paks elleni meccsre is, úgyhogy mindenkinek ott a helye a lelátón! Csak meglesz az a 9 pont előny. :)
Na minden jót! Hajrá Loki!

144 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Peti, legalább egy Komlósi-alsógatyát zsákmányolhattál volna! Amúgy, nem is gondoltam volna mennyire tudok izgulni azon a meccsen. Jó nektek, hogy kint voltatok!

Paks ellen ki jön?

Na, a lényeg, amiért írni akartam, hogy a magyar válogatottra a bérlettel mi a helyzet? Veszünk? Beher, Csucsu, esetleg többiek? Mert akkor lépni kéne, mert asszem 31.-ig lehet csak.

CSN

Hermann írta...

Válogatott bérletet tényleg csak a héten lehet venni, sztem szerdán meg is vehetnénk. Imin kívül senki nem jelzett még Gombit érdekelte a dolog.

Tsutsu a pénzért valahogy majd elmegyek.

Petya írta...

és ti képesek lennétek feljárni a meccsekre Pestre? hogy? kocsival? mert az oké hogy Hernyónak meg Iminek nem kell majd utaznia, de azért pest messze van..

Dzsonasz írta...

Hernyónak miért is nem kell?

Hermann írta...

Peti: Igen képesek lennénk kocsival vagy vonattal. Csatlakozol?

Mikulán: Mert Hernyó Pesten lesz jövő hét keddtől.

Dzsonasz írta...

na na na, lassabban...
keddtől meddig? sokáig? kevés ideig? közepesen sokáig?

Hermann írta...

Június, július biztos. Utána meg max december végéig de ez még bizonytalan.

Dzsonasz írta...

hol fogsz lakni?
pénteken akarsz jönni velem haza? mármint jövő pénteken?
és mit fogsz csinálni? secret agent leszel?
részleteket,részleteket!!!

Mózsa, este jutott csak eszembe, hogy nem is szidtál most senkit a focin, egyébként jó foci volt.
meszesen is lehet focizni?

Digó nézted az időjárásjelentést, nem fogunk megsülni a csülkön...

Petya írta...

én biztos hogy nem. nemsokára családos ember leszek, nekem nem lesz időm ilyenekre..

Petya írta...

ma lesz a kupadöntő?

Csak a Kispest!

Dzsonasz írta...

mé pont a kispest?
elég csendes a blog, hogy mit ne mondjak
én ma southparkokat nézek, mert szokás szerint nincs dolgom...

Tsutsu írta...

Nem mondod, hogy van annyi időd, hogy sorozatot nézel?:)
Mondjuk igaz, hogy a cégnek is jobb, hogy azz nézed, minthogy meghalsz az unalomban.

Paks ellen ott leszek. A héten akkor megveszi a tikketteket?

(Gombival is beszéltem neki is meglehet venni a jegyet, meg akkor Imi is jön, ugye?)

Dzsonasz írta...

sajnos van, Tsutsu...

Névtelen írta...

János!

Láttam az előrejelzést.
Majd bemegyünk a sátorba, ott meg meleg lesz.
Tök mindegy, hogy mi van oda ráírva...! Megyünk, jólesz, ennyi elég! :)

Névtelen írta...

A sátor alja új hely! :D

Pitti írta...

Diégó! Log in, Sign in, Bejelentkezés, Belépés. Ismerősek ezen szavak és jelentéseik?
Engem nem is az döbbent le hogy Jánosnak van annyi ideje, hogy szausz parkot nézzen, hanem az hogy ezt a munkahelyén teszi. Kész vagyok.Én meg még a gmail fiókomat se tudom megnézni mert le van tiltva. :-(

Névtelen írta...

Jolvanna! :)
Majd egyszer kiprobalom a logint,de még nem most.
iPhone-rol irok.
Fasza!
Ingyér volt! :D

Dyego

Pitti írta...

Dyego mar csak ilyen lazán nyomja iphone-ról... :-D
János most mondta Laci, hogy nem láttad a Csabák küzdelméről készült videót.Jelzem már fent van és megtekintheted, legalább ezzel is telik az időd.
Megkérném a partyn fényképező résztvevőket hogy töltsék már fel ők is a képeket, amiket készítettek!
NagyCsé úgyis egész nap csak henyél most a fájós lábával, így neki tuti van ideje. Rajta kívül nem tudom kinél volt még fényképező, talán Mátyuséknál.

Ülök, nem csüCsülök! :-DDD

Dzsonasz írta...

gmail itt is le van tiltva.
a video is necces, mert ha mindenki látja az elég ciki.
az spt meg a telómon nézem, mert nincs fülhallgatóm, amit a normál gépbe be tudnék rakni :( meg így nem látják hogy mit nézek, csak hogy a telefonomat :)
otthon majd természetesen megnézem a videot, Pisti...

Digó már várod te is, látom :)

honnan van az ájfón?

Névtelen írta...

Jaja!
Már dörzsölöm a májam! :)
A telefont a kedves cégemtől kaptam.
"Mert megérdemlem!" :)

Próbáltam bejelentkezve írni, de előnézetben láttam, hogy nem azt írja ki hogy Díjjégau. Ettől tartottam eddig is. Sebaj, úgyis tuggyátok, hogy kivagyokén!

bajigál írta...

sziasztok,

nekem nem jött még át teljesen, h Hermó mit fog csinálni Pesten. Hermó, dobsz némi infót?

Hermann írta...

Bűnvadász leszek :)

Lacás írta...

De majd,ha Jánossal betörtök a rendőrségre te mondd majd,hogy kezeket fel, mert a te hangod mélyebb:)

Frank Klopas írta...

Film+ 2

21.00
Szívem csücske Csucsu

Csucsu a transzvesztita hajlamú fiatal arab bevándorló Párizsba érkezik. Ravaszsága azt sugallja, hogy jobban teszi, ha Chiléből, a diktatúra elől menekülő száműzöttnek adja ki magát, s titkolja, hogy szívesen bújik női ruhákba. Sorsa rögvest szerencsésen alakul, hisz a jószándékú Leon atya , egy külvárosi parókia vezetője szárnyai alá veszi. Csucsu hazugságára hamar fény derül, ám Leon atya rokonszenvét mégsem veszíti el. Sőt, az atya még munkát is talál neki Nicole pszichoanalitikus rendelőjében. Csucsu apránként beilleszkedik és egyre jobban boldogul. Egy nap elmegy Clichibe, hogy megkeresse unokaöccsét, aki immár Vanessa néven a párizsi Apocalypse mulató kabaréjában énekesnő. Itt ismerkedik meg Csucsu Stanislas-szal , a rendőrnyomozóval. Kapcsolatuk szerelem első látásra. Innentől kezdve egyik kalamajkát követi a másik.

Pitti írta...

Elkezdtem olvasni a hozzászólásod Cs. Kérdés a fejemben igaz vagy hamis. Elolvsatam, válasz a fejemben ilyen forgatókönyv nincs ezt CS alkotta unalmas óráiban.Lecsekkolom hogy van e ilyen csatorna egyáltalán hogy film+ 2 és igen van és igen ma 9től megy a film és igen ugyanez a szöveg olvasható az ismertetőben. Nincs mit hozzáfűznöm, csak annyit CS tényleg unja magát...

csabinnyó írta...

ejhajj Csucsu, ha ezt Reni megtudja :))

skacok, a csütörtöki foci még kérdéses nekem, ha nem mennék, akkor mindent bele, a lényeg, h mindenki kihozza magából a maximumot

más: Peti legénybúcsújára meg van már a transzfeszti?


:)
na csumi
(ui: aki unatkozzon blogoljon már, tényleg eléggé halódik, vagy mindenki olyan elfoglalt, mint én?:P)

Tsutsu írta...

Nyugi, Vanessa jönni fog..Az egy dolog Csé, hogy engem lebuktatsz, de hogy Leon atyát minek kellett belekverni, hát azt már nem értem..

Amúgy, ha beírjátok a gúgliba, hogy Nyeste Laci, idézőjellel, akkor 1 találat van, méghozzá a blog.(most már lehet, hogy kettő)Ebből adódóan sokkal jobb vagyok mint a rókahugy.

Tsutsu

Tsutsu írta...

A Mózsa Laci-nál is hasonló a helyzet..

Tsutsu

Dzsonasz írta...

óriási!!!
egyébként látta vki a filmet, vagy legalább belenézett, kíváncsi vagyok ugyanis, hogy hogy ejtették ki a chouchou-t? tényleg úgy hogy csucsu?

na ki fog nyerni? szerintem sajnos 2:1 re a MU. Pont mint 10 éve, csak most nem úgy...

Pitti írta...

Pont mint 10 éve, csak most nem úgy...

:-DDD

Petya írta...

Remélem azért inkább a Bayern nyer :)

Dzsonasz írta...

ennyi volt a nagy lelkesedés, amit csabi kért?
Hermann, tényleg elmesélhetnéd legalább a nem titkos részeket a küldetésedből, ezek szerint nem csak én nem tudom.
Norbi, ti mikor akartok hazamenni pénteken (jövő hét)?
Hermann te mivel jársz?

Digó: lesz idén is Dina koncert :))
"Ha Csabára mész és jót akarsz enni,
a Speed, amin szét fogsz menni!"

"Ha Gyulára mész és jól akarsz lakni,
a hambi ami be fogja adni!"

Knorbi írta...

Haligali!

János, mi pénteken megyünk majd haza (juni 5) és szerintem munka után legkésőbb 7-8 körül indulunk gépjármúvel. Ha van kedved - nektek is Hermann,Imi - akkor szóljatok és össze tudjuk hozni a dolgokat. Természetesen az ajánlat áll a vasárnap esti (állítólag előző este legénybúcsú lesz - ki tudja :) ) visszakocsikázásra is.

Majd szóljatok! Addig is minden jót!

Norbi

UI: jók a versek :)

Névtelen írta...

Tyűű!
A Dina koncert nagyon jó lenne!
Hátha nem emlékszik, hogy tavaly leszóltam a CD-jét, és mehetünk az első sorba csápolni! :D

Tortilla+Hambi+Csülök
Durva kombó lesz!

Dijégó

Lacás írta...

Szurkol még valaki rajtam kívül a Manchesternek?:) Bár úgy tudom Pisti is nekik szurkol. Talán még János.

Tsutsu írta...

János?'99 után?Nem hinném:)

Remélem 4:3-ra nyer a Barca:)De az tuti hogy most az elmúlt év legjobb 2 csapata játsza a döntőt.

Tsutsu

Ákos írta...

'hola!

lassan annyian mentek-jottok Pestre/rol, hogy egy kulon szerelvenyt igenyelhettek a mavtol mozdonnyal :) azert azt szivesen megneznem, mikor Janos - mert biztosan kikunyeralna maganak, hogy o vezethesse - az arcan kajan vigyorral es elvezettel nyomja pedalt :D

Pitti írta...

Hát a közvetítés megint szar volt de ezt már megszokhattuk. Nem tudom focizott e valaha a riporter és próbált-e úgy fejelni hogy mögé jön a beadás, mert Messi így fejelt gólt ami szerintem eszméletlen bravúr visszanézve a visszajátszást, a sportriporter szerint meg ezt a tökéletes beadást mindenkinek be kell tudni fejelni...

bajigál írta...

mint realos, csak a mu-nak szurkolhattam. nem jött be, barca sokkal jobb volt, megérdemelték. guardiolanak gyenge kis első éve van edzőként, triplázott! mondjuk az első 8 percben durván nekiment a mu a barcának, ha betalálnak...
Együtt néztétek a meccseket vagy mindenki otthon nyomta? Mi egy kiülős helyen voltunk, de geci hideg volt.
Norbi, én be is jelentkeznék a jövő pénteki-vasárnapi haza-visszautazásra.
szép csülköt mindenkinek!

Petya írta...

én mivel két nem magyar csapatot utálok, a realt meg a mut, nem volt kérdés, hogy kinek szurkolok tegnap este. bár nem volt papírforma, hogy a barca nyer, szerencsére bejött. és ez azt is jelenti, hogy szerencsére nem CR kapja az aranylabdát. neki inkább oscar kéne :)

Dzsonasz írta...

megérdemelte a barcelona, a kettő közül én is inkább nekik szurkoltam.
ma reggel hallgattam a rádiót: és erről dumáltak Balázsék.
felhívták Dzsudzsákot, hogy megkérdezzék mit esznek a nők a focistákon...
na a lényeg: Vadon gratulált neki, hogy megdöntötte az egyéni csúcsát, jelentsen ez bármit is. Balázs meg beszólt: "milyen csúcsot, egy kézzel megfogtad Ada melleit?"

vhogy ki kell bírni ezt a másfél napot, és irány csülök.

kicsit szomorú vagyok, hogy a versem Norbién kívül semmilyen visszhangot nem kapott, pedig igazán megerőltettem magam, legalább 5 percig gondolkoztam rajtuk.

hú de hosszúú még ez a mocskos nap

Tsutsu írta...

Azért elég durva meccs volt - mármint nem a minősége, mert az ugye elég lapos volt - hanem az ,hogy a Barca úgy nyert BL döntőt, hogy 70%-on focizott. Ez persze elég volt a győzelemhez, mert az MU meg kb 50%-on égett, amit láthatóan nem tudtak növelni 80 percig. (Ha kellett volna, sztem a Barca tudot volna többet is).
Azért vicces, hogy a Barca végig veri a világot, pedig szerintem elég egyszerű játékot játszanak: mozognak labda nélkül és passzolgatnak. Előbbi feltétele az utóbbi sikerének - így ezt a stílust tökéletesen játszák.

Egyetértek Pistivel: sztem is inkább bravúr volt a fejes, mint ujjgyakorlat.

Tsutsu

Petya írta...

naggggyon csendesek vagyunk.

Dzsonasz írta...

nálunk áramszünet volt, így kicsit kipihentem magam a nagy hajtásban.
vagy mondhatni a többiek is végre azt csinálták 45 percig amit én szoktam.
még majdnem 2 rohadt óra...

igazából ide sem tudok túl sok mindent írni, ki vagyok égve.

nincs vmi storytok?
és a verseim?

Hermann írta...

János a 2. versed jó csak azt nem értem hogy a csülkön miért akarsz hambit nyomni?!

A tegnapi meccs meg annyira nem hozott lázba pedig az első 15 perc nagyon jó volt. Utána meg teljesen átlagos.

Szombaton mindenki jön Loki meccsre? Utána akartok menni a főtérre?

Le akartam ma nyírni a füvet de ebben a takony időben nem lehet. Szerintetek hányra menjek holnap az APEH-hoz start kártyát csináltatni?

És egy kis sztori: Stefán cimborám is volt Diósgyőrben ő is beszaladt és azt mondta hogy odarohant Cicóhoz hogy mekkora királyok közben meg kitépte Cicó kezéből a pezsgős üveget és meghúzta (értsd jól) utána meg ment tovább nem nagy sztori de ahogy elnézem János lelki állapotát még akár ez segíthet rajta.

Névtelen írta...

Azért kell hambit tolni mert a csülköt aranyárban mérik.

Dyego

Pitti írta...

Her!
Ha jól emlékszem a start kártya csináltatás egy igénylőlap kitöltéséből áll.
Én reggel mennék.

Ákos írta...

Hermann: sztem menjel oda vagy fel nyolc utan nem sokkal, mert akkor viszonylag hamar letudod.

bajigál írta...

vettetek válogatott meccsre bérletet?
Mi Pécsével veszünk.

Hermann írta...

Holnap megyünk Csabával és megvesszük.

Pitti írta...

Petinek:

http://www.vezess.hu/hirek/legdurvabb_lada/18978/

Petya írta...

köszi Pisti, nagyon király a szine meg hogy kétajtósra csinálták, de azért az, hogy automataváltósra építenek egy 250 lóerős autót, hát nemtudom...

mindenesetre az enyém most nagyon jól megy, visszajött a szerelőtől, mintha kicserélték volna..

Hermann írta...

Mert lehet tényleg kicserélték :)

Dzsonasz írta...

figyeljetek már: ti amikor olvassátok a blogot, nem olyan, mintha az illető aki írta a bejegzést el is mondaná miközben olvassátok a saját hangján?
pl. most a Hermannét olvasva, kajak hallottam Hermann hangján mondva azt a sort miközben olvastam.
Fantázia :)

Lacás írta...

János, szerintem hagyd ott azt a helyet,mert már kezdesz bególyozni:)

Pitti írta...

Laci megint az én gépemről írt, szegénynek soha nem lesz ineternete.
János én is így vagyok ezzel.

Rajtam kívűl ki vette még magától értetődőnek a vasárnap 6 órai focit? Jelzem hétfő nem munkanap!!!

Vasárnapi focin résztvevők listája:

1.Pisti (szigorúan csak kapus poszton játszhat!)
2.
3.
.
.
.

Petya írta...

1. Pisti (szigorú kapus)
2. Petike (béna hátvéd)
3.
..

Én még azt is láttam magam előtt, ahogy Hernyó elkezdi azt az idióta röhögését, ami miatt annyira szeretjük. :)

Petya írta...

Mer lehet thényleg kicserélték!

Dzsonasz írta...

nekem így már nem ment, ugyanúgy Hermannt hallottam. Ezek szerint ha egyszer hozzárendelek egy bejegyzést vkihez, akkor azt már nem tudom hirtelen máshoz kötni.
Fiatalok, óriási pszichológiai felfedezések küszöbén állunk :D

Pitti írta...

Uh Peti...

Pitti írta...

Vasárnap 6 órai foci:

1. Pisti (szigorú kapus)
2. Petike (béna hátvéd)
3. Lacás (beszédes középpályás)
...

Petya írta...

azt el is felejtettem mondani, hogy a BRFK megvágott 30 ezerrel. na majd elmesélem személyesen.

Névtelen írta...

Fasza a csülökfeszt!
Fél orája vagyok itt, de csak a koliban, kezdek berugni.
:)))
Hajra LOKI!

Dyego

Ákos írta...

Petike: bp-en a megengedettnel gyorsabban hajtottal a lada otoval ?

Hermann írta...

Peti neked köszönhetjük a még szőrösebb csajokat?

Frank Klopas írta...

Hé, emberek!

Paks ellen ki jön? Van kedvetek utána vmit csinálni? Chouchouval azt beszéltük, hogy le lehetne utána sétálni a főtérre megnézni a miatökömmajálist, tolni egy melegszenyát a Köpködőben, meg egy sört. :)

Na?!

Pitti írta...

Csabi mint ahogy beszéltük a meccs nem igazán érdekel de utána benne vagyok a bármiben.
Ennyire nincs jelentkező vasárnapi focira? Akkor jöjjön még egy ember és akkor nyomunk egy páros lábtengó partit.

Hermann írta...

Én vasárnap 5re megyek a Hamiba úgyhogy azért nem jó a foci.

Frank Klopas írta...

Na, milyen volt az ünneplés?

Lacás írta...

A legnagyobb ünneplés akkor volt, amikor bemondták,hogy a jegy-és bérletárak jelentősen csökkenni fognak.

Lacás írta...

Bosszantó ez a rossz idő...Gondolom a csülkösöket annyira azért nem zavarja, mint engem.

Pitti írta...

Módosult a haverfoci időpontja.
Új időpont hétfő 19:00.
1. csapat
Lacás, Gombi, Peti, Szörnyű, Pisti

Keressük azokat a vállalkozó kedvű focizni vágyó harcosokat akik ki mernek állni ellenünk.

Névtelen írta...

Minket nem zavar a rossz idö.
Itt olyan durva a csülök, még most is faj a fejem töle.
:D

Dyego

Popy írta...

Nekem nem jó a hétfői foci. Elég szarul voltam/vagyok. Igyekszem azért keddre meggyógyulni.

Petya írta...

azért az tényleg nagyon jó hír, hogy a bérletárak "jelentősen" (!) csökkenek! :D

jobbulást Poppy!

Lacás írta...

Skacok,sajnos nekem se lesz jó a foci,mert Mónival leszek holnap.
Viszont van egy jó hír (bár egyeseknek lehet az előző is az volt:) kiesett Nadal a Roland Garoson. Ezt nem hiszem el!!!

Petya írta...

srácok szégyen hogy egy focit nem tudunk összehozni :(

bajigál írta...

hazatértünk a csülökparádéról. fain volt.

Hermann írta...

Majd egy képes beszámolót blog bejegyzés gyanánt nyomassatok.

Pitti írta...

Peti a szőrös csajokat már unom a szőrösebbek maradhatnak...

Petya írta...

Pistivel valami gond lehet ha unja a csajokat.. :)

Dzsonasz írta...

új hét, új remények...
a csülök remek volt, bár én kicsit elfáradtam rajta, úgy hogy közben nem is ittam olyan sokat, a kor eljárt felettem.

Norbi, az lehetséges, hogy Vasárnap veletek jöjjek vissza? pénteken akkor vonattal mennék, mert ugye ti csak későn indultok, én meg 3 kor végzek.
azt nagyjából lehet tudni hogy mikor tervezitek a visszaindulást vas.?

Digó milyen ismét dolgozni? fárasztó, mi?
milyen volt még a hambi tegnap? mi egy jó halászcsárdában voltunk én egy jó halászlevet ettem, akkora adag volt mint a beton.
láttad a videót? sorjás volt a gyűrű, mi?

Petya írta...

Laci nem volt rossz tegnap nézni a focinkat? Mert játszani nagyon rossz volt.. :)

Ákos írta...

Tsutsu Laszlo: ma teged lattalak szaguldani egy zold opellel a nagyallomas fele a hajnal (?) utcan ?

csabinnyó írta...

hát az vicces lenne :)

remélem jó volt a foci, én sajnos még mindig bútort szerelek, de már csak pár hét és végzek :)
erről jut eszembe, nincs valakinek asztalos ismerőse, rokona, aki kölcsön tudna nekem adni egy gérvágót? esetleg Pisti? :)

na sziasztok, legyetek jók, és készüljetek a szombati Petya-szivatásra :P

Knorbi írta...

Sziasztok!

János: persze hogy jöhetsz vissza velünk vasárnap, ha van kedved hozzá. Az indulás időpontja attól függ, hogy a szombati események milyen kihatással lesznek a másnapi beszámíthatóságomra....de a tervek szerint olyan vasárnap legkésőbb 17-18 órára magamhoz térek és képes leszek vezetni...kb 20 legkésőbb 21-re fent leszünk Bp-en....

A részleteket meg majd megbeszéljük szombaton.

Addig is mindenki olvasson e-mailt, ha valaki nem kap péntekig, fogjon gyanut és lépjen velem kapcsolatba!!!!!

Norbi

Pitti írta...

Mi az a gérvágó?

Petya írta...

a gérvágó asztalosmunkáknál segít 45 fokos szöget vágni. vagy vmi ilyesmi. :)

Névtelen írta...

János, fasza volt a hambi, de gofrit nem birtam utana enni. Én is öregszem. :)
Fred Aster, sorja, helli-hansen, Kodály Zolibácsi! Oriási jo volt E! "Ha nem hagyod békén öket Digo, nem hozunk ki máskor az intézetböl" :D
Az a baj, hogy ennyi ivas utan már kivanom a piat.
:)

Dyego

Dzsonasz írta...

mindenképp digó! és még mennyi event lesz a hónapban, ahol tudunk ökörködni. innál egy applewhite-ot?

ja, azt el is felejtettem mesélni, hogy lőttem Lillának a céllövöldében bizsut. egy lövés, egy találat :D
a céllövöldéről csak annyit, hogy egy lövés 200 Ft volt, és az egy pálcikások között volt pl. borsodi (illetve lett volna, mert azt mondta a nő hogy nincs) szóval óriási üzlet lőni egyet kétszázért, és kapni ezért egy 140 Ft-os sört.

Tegnapi póker, aki ott volt: otthontartottuk a pénzt, a headsupot majd ma fogjuk lejátszani, de Lilla eléggé vezet, ő ejtette ki Bálintot, úgy, hogy Bálintnak 2 párja volt és allinezett, Lillának csak egy pár, de lejött neki utolsó lapra egy király. tegnap még azt hittük, hogy csak ezzel nyerhetett volna, de rájöttünk hogy Ásszal meg Hatossal is. mindenesetre azért sajnáltuk Bálintot.

Mindenkit megnyugtatunk, hogy ma azért szétszedjük egymást a győzelemért, nem fogunk puhulni.
:)

Pitti írta...

El is felejtettem, hogy megkezdődött június!!!
Első állomás szombat este.

Dzsonasz írta...

írjatok már vmit a blogra...

Tigáznál mi a helyzet? NI nál?
Csabika, milyen bútort vettetek?
az összeszerelésnél vigyázz, nehogy sorjás legyen vmelyik fém alkatrész.
Peti kérdezd már meg Tedet, hogy hogy van az hogy sorjás.

Imi, nem úgy volt hogy elkezded kiírni a kaját meg eljutást, stb.?

dobjuk már fel a blogot kicsit!!!

Névtelen írta...

aepölvhajt zsííír!
:)

Petya írta...

ki a rókahugy az a Bálint?

csabinnyó írta...

Jah, a gervago segit ha baj van es nem tudsz szabadkezzel 53,98 fokot vagni :)
Pisti azert biztam benned, mert mondtad, h regen segitettel apukadnak, aki ha jol vettem ki abbol az egy mondatbol, asztalos, legalabb hobbiszinten :)

Peti, remelem lelkiekben es testiekben egyarant keszulsz a szombat(ok)-ra. Hozzal magaddal egy kis olajat vagy tapetat, h jobban bird, mint az elozo legenybucsukon ;)

Janos, nem tudom mi az a sorjas, de igyekszem elkerulni, ha azt tanacsolod :) (mellesleg konyhabutorrol van szo)
Amugy jo lehetett a csulokfesztival, en is ennek most egyet, es lekisernem vmi fincsi kis buzasorrel...

Mi van "Voros" Laszloval? Regen irt...

Egyebkent ezen bejegyzesemet annak koszonhetitek, h feltettem eletem elso lengyel XP-jet :) (vettunk ma a krakkoi irodaba egy uj gepet es azt installaltam, igy mostmar tudok netezni, mivel elotte nem sikerult rajojjek egy jelszora se a tobbi gepen :))

NagyCse miert kerestel? Es miert nem kuldtel akkor sms-t, neked nem kerult volna tobbe 20 ft-nal :P

Na jok legyetek, szerezzetek nekem gervagot, talalkozunk szombaton

udv a zywiec hazajabol

(ui. ha esetleg kellene vkinek vmi innen, azt meg holnap hazaindulas elott beszerezhetem a carrefourban, csak kuldjetek smst)

bajigál írta...

Na igen, a kaja meg az eljutás. Jánossal beszéltük meg a csülökről hazafele jövet a két témát, és a következő, sztem fasza javaslatot tesszük.
Kaja:
számoljunk napi 2 főétkezéssel, és egy-két kisebbel.
A kisebbeket mindenki önállóan intézi, azaz hozzon magával, amit szeretne reggelizni, nasizni, stb. - hűtő, konyha van, bolt talán van valami kisebb a faluban, de kérdés a hétvégi nyitvatartása, plusz oda is kocsival kell menni, akkor meg lehet érdemesebb nagyobb városba menni; ezzel számoljatok.
A főétkezések:
csütörtökön 1, pénteken, szombaton 2-2, vasárnap 0, összesen 5.
Arra gondoltunk, hogy csütörtökön 11-12 között találkozzunk Miskolcon, ebédeljünk meg együtt, menjünk el boltba, ha kell, és közösen keressük meg a helyet, 2-3körüli megérkezéssel, illetve vasárnap a déli elindulás után szintén beülhetnénk egy helyre kajolni valami tutit; így jön ki az 5 elkészítendő kaja.
Mindenki, aki főz/süt, az hozza/elmegy megvenni az alapanyagokat, including köret, savanyúság, minden ami kell, aztán a költségeket utólag szétosztjuk.
A potenciális séfek - nem akarom senkire ráerőltetni, ha jól emlékszem ezek voltak a jelentkezők: 1. Peti nagybátyja 2. Hermann-pöri 3. ?János-flekken/hambi 4. talán Mátyus Csabi ???-ő is flekken??? 5. talán Dyego-valamit magyarázott a hétvégén, de ittunk és így nem vágom???
Kérnék megerősítést mindenkitől, hogy jó lesz-e így a kaja-téma, illetve a séfjelöltektől, hogy vállalják-E, és hogy mikor, mit főznének.
A piát szintén mindenki önállóan hozza, ki-ki vérmérséklete/alkoholizmusának foka alapján. Ha valaki akar óccsón vetetni töményet, akkor tudunk (korlátozott mennyiségben) venni piát a Lehel téri piacon pl. Jimbo, Jameson, Bacardi, Vodka...
Az egyéb piákat - non-alkoholik és pl sör, stb - és a közös alapanyagokat, kenyeret, köreteket, stb. megvehetnénk Miskolcon a Tescoban csütörtökön.
Bogrács sztem van, flekken sütőt nem tudom, ezeknek utánaérdeklődök. Odajutást mindenki önállóan intézi. Ágyneműt hozni kell. de sok minden van...
Na nem terhellek tovább titeket, üdv mindenkinek:
Imi
ps: isten lesz

Tsutsu írta...

Csabi: Nincs még lengyel kulcstartóm!:) (De csak akkor hozzál ha kifizethetem:))

Meszes témára megy valaki Csütörtök délelőtt kocsival Debrecenből?(tehát Miskolcig?)Ki?Beférhetek?

Tsutsu

Knorbi írta...

Hali!

Nekem tetszik a meszesi móka - Imi majd pénteken beszélünk még róla...

Ákos - ha olvasod a blogot hívj vagy írj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mindenkink szép napot és ajánlottan jó pihenést szombatra!:)

Norbi

Pitti írta...

Nem tudom én nem emlékszem hogy kellett volna 53,98°-ot vágni. Milyen konyhabútort építesz te Csabi?
Én tervezem, hogy az adott csütörtökön kocsival megyek Debrecenből Miskolcra.Szóval 4 embert el tudok vinni.Miskolctól Meszesig meg majd megoldják maguk az odajutást:-DDD
Az egésznek csak az a feltétele, hogy elmehetek-E szabira a próbaidő alatt. Ezt ma kiderítem.
A kaja dolgot azért jobban át kellene beszélni sztem, hogy ki mit, mennyit és mihez visz.

Duuúúúrva lesz. :-DDD

Ui.: a sorja éles élek mentén fordul elő és onnan ismered meg hogy megvágja a kezed.

Petya írta...

ti tényleg nem tudtátok hogy mi az a sorja??

Keresztapám tuti főz, amit akarunk, vele még egy csomót fogok találkozni, majd az esküvőn bemutatlak nektek neki. :)

Nagyon várom a szombatot. Egy kérdés: én mikor fogom megtudni hogy mikor és hova? Vagy csak bekötitek a szemem és kész?

Lacás írta...

Meglett az elsősegélyem:)Még mielőtt kiröhögnétek vannak olyanok akiket kivágtak.

Ákos írta...

Petike: hat ja. a szemed be lesz kotve es aztan... huuh, a tobbit ne tudd meg :p

Ákos írta...

+grat Laci, most mar veszelyeztetheted a kozbiztonsagot vagy kell a jogsid kezhez kapasahoz mas is meg ?

Petya írta...

Részeg-Magyar szótár legénybúcsú esetére:

Méezsör. - Szeretnék még egy (utolsó) sört kérni.

N'düzed. - Kérem adjon tüzet, legyen szíves.

Gyogizsdzsaj. - - Nagyon vonzónak találom Önt, kisasszony.

Möfaszan. - Bocsánat, nem értettem amit mondott.

Huubaze. - Sajnos úgy érzem, hogy rövidesen rosszul leszek.

Jjjjjaaaa. - Meglehetõsen fáradtnak érzem magam, talán jobb lenne ha valaki
segítene hazamennem.

Pisaba. - Megígérem, hogy többé nem fogok ennyi alkoholt fogyasztani.

Amászikit - Legyen szíves engem is kínáljon meg a cigarettájából!

Ö'nújm. - Nem érzem jól magam.

Dedeneemá. - Köszönöm, barátom, nem kívánok több kevertet.

Hosszmésõ. - Hozok még sört.

Csejde. - Gyere ide barátom!

Énnemkek. - Köszönöm, nem kérek többet inni ... rövidet.

Tesmonni háravn. - Elnézést, hogy megzavarom a diskurzust, de meg tudnák
kérem mondani a pontos idõt?

Eszökecczit. - Elszívok egy (utolsó) cigit.

Hádeteteeztígyte? - Tényleg menni készülsz?

Fiszk. - Fõúr, kérem a számlámat, legyen szíves!

Itagzi. - Itt a taxim, ideje indulnom haza

Névtelen írta...

"Onnan ismered fel, hogy megvágja a kezed"
Látjátok csülkösök, én vagyok az élő példa! :)

Csucsu, tőled úgy olvastam : Jön valaki csülök reggel kocsival?
Beleférkőzött a agyamba a kaja. :)

Peti, már nyomtatom a szótárat 58-as betűmérettel, hogy vakon is el tuggyam olvasni. :)

Én is kocsival mennék Debrecsenyből, lehetőleg a mienkkel, de majmegbeszéjjük.

Na, forza Helli-Hansen!

Dyego

Tsutsu írta...

Tudom páran ismeritek, de mivel kellemes fülbemászó nóták, így megosztom veletek:

Köszönet a PAOK és a Panathinaikos szurkolóknak:)

http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E

http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA

Jól tudom, hogy a szakácsok csak hétvégére érkeznek Meszesre??

Ja és mégvalami: A How I met your mother után - az Így jártam anyátokkal magyar cím továbbra is bosszantó - a Chuckot is elkezdik adni kis hazánkban. Mindkettőt azután, hogy én már felfedeztem és láttam 2 évadot. Lehet, hogy tőlem függ milyen sorozatot hoznak át USA-ból?Ha igen, hagyom magam megkenni:D

Tsutsu

Petya írta...

Hol a KÜRT?

Petya írta...

megnéztem a videókat, tényleg nagyon jók. főleg az első felelgetős. bár én azzal a szöveggel ismerem, hogy:

"Minden reggel a WC-ről felállva, a s*gg*m törlöm egy Ferencváros sálba.." :)

Dzsonasz írta...

na szasztok, sajnos nem jó hírekkel szolgálhatok.

tegnap hirtelen rosszul lettem munka közben, és haza kellett jönnöm, ma sem mentem munkába, viszont már jobban vagyok.
hogy igazából mi a bajom nem tudom, majd du. megyek dokihoz, de sztem ő is csak a szokásos rizsát fogja bemondani.


holnap azért valószínű elmegyek a legénybúcsúra, viszont alkohol az nuku. szeretnék megkérni előre mindenkit, hogy ezt akceptálja és ne baszogasson miatta.

cserébe lehet tudok majd egy meglepetéssel szolgálni.

Pitti írta...

Bejelented nősülési szándékod???

Petya írta...

ha János nem iszik akkor énse.

Lacás írta...

János,ne aggódj, senki se fog bántani amiatt, hogy nem iszol:)
Peti,nézd meg a Gyűrűk Ura 2-t,mert ott elmondják hol van a Kürt.

Tsutsu írta...

Szerintem ott is csak kérdezik:D

bajigál írta...

János, azt vágod hogy Miki is romon van, hasonlók a tünetek?
Bakker, még most fogunk leülni a csopvezemmel átbeszélni a jövő heti teendőmet, remélem nem lesz kurva hosszú, elvileg Norbiékkal megyek haza, nem akarom váratni őket. Ha véletlenül erre kerülne sor, ezúton is elnézést érte, nem így volt tervbe véve. Na cső mindenkinek!

Ákos írta...

Janos: en tegnap elkaptam vmi sz*rt, hasmenes, hasfajas, azt hittem, hogy a radler veszett bennem ossze a tejjel. Reggelre nem fajt meg semmi, de olyan vagyok, mint a mosott ... es ma is produkalom a tuneteket, csak meg a kozerzetem is rosszabb hozza. remelem, hogy holnapra jobban leszel es en is javulok vmennyit, viszont a "nuku alkohol" dolgot nekem is valszeg alkalmaznom kell(het), ha nem javul a tema :\

Dzsonasz írta...

nekem azt mondta az orvos, hogy vírus, de olyan nyugalommal, mintha nem is most terjengne a sertésinfluenza. további vizsgálat nem szükséges, csupán egy EKG.

nekem igazából (az orvos szerint MÉG) nincsenek ilyen tüneteim, csak tegnap majdnem elájultam, meg levert vagyok mint a szar, és fáj a fejem. annyira örülök neki.

remélem azért el tudok menni holnap, de így már tutira nem lesz olyan jó, viszont nem is rólam szól, így ez a jobbik eset, remélem az esküvőn/nyaraláson 100%os leszek.
most letört vagyok mint a faág.

Petya írta...

János gyanúsan azokat a tüneteket produkáltad mint amit én egész múlt héten. Kedden reggel féltizkor elkezdtem szédülni, még Csabi anyukájánál is voltam szerdán, aztán még pénteken is tartott, egészen addig amíg el nem mentem MOval teniszezni másfél órát, na utána teljesen elmúlt. Javaslom tehát a sportot.

csabinnyó írta...

én mást javaslok... nekem ha fáj a fejem, akkor mindig segít :)

egyébként nem hinném, h egy EKG kimutatna akármit is egy ilyen szédüléses problémánál, de hát nem vagyok orvos

ha Peti nem iszik, akkor én se...
(elég jó kis legénybúcsú elé nézünk... mindenki beteg, piálás se lesz, a csaj is visszamondta, mi kellhet még?!?!)

egyébként én meg reggel 6-tól dolgozok, délután x-ig, és az x nagyobb egyenlő 4... (úgyhogy ha én innék, akkor tuti még Petinél is hamarabb becsípek :P)

egyébként a sertésinfluenzáról jutott eszembe, hogy talán Ted-et mégsem kellene holnap hívni :))

na pásztok
(ja és még mindig várok sorjátlan gérvágó-felajánlásokat :))

Lacás írta...

Peti utolsó legényórái következnek.:)

Pitti írta...

+ még egy hét legényóra

Lacás írta...

Nem,mert a legénybúcsú után már nem legény többé.
Pisti,látom te még mindig nem érted mi a dörgés. Az etalonnak a legénybúcsút kell tekinteni mindig,az a léyegesebb,komolyabb esemény.Az esküvő már csak hab a tortán:)

Petya írta...

teljes mértékben egyetértek!

Ákos írta...

Lacas: de ez arra van, hogy felnyissa a delikvens szemet, igy hat meg mindig meggondolhatja magat :PP

Pitti írta...

Vasárnapi másnapos foci az F1 után?

Pitti írta...

Éljen a sport!

http://video.miner.hu/?v=ba23aa9948b5344251f158f0f3043b7d

Petya írta...

Pisti ez már régi.. :)

Lacás írta...

Holnap,foci,semmiképpen!

Ákos írta...

egyebkent, ahogy Csaba irta: a fel tarsasag beteg, a masik fele nem iszik (ha Janos nem iszik), a tancos lany vissza lett mondva, ezutan azt hiszem jogos a kerdes: Petike te jossz egyaltalan? :D

Petya írta...

én megyek, és sógorom is jön, úgyhogy ketten már biztos leszünk!
juhé!

Névtelen írta...

Fuck police!
Forza Nóbi!
Forza Peti!

Dyego

:P

bajigál írta...

very nice kis este volt!
nyalókás kislány, velőskenyér a piacon, meg a szavazás is megvolt, még sincs esete:D
sőt, reggel van:)
megyek is alukálni, na jók legyetek,
FORZA PETI!!!

Névtelen írta...

Sun of a beach!

Lacás írta...

............

Lacás írta...

Ja igen,annyit hozzátennék az előző megjegyzésemhez: látta valaki a mobilomat??
Amúgy most úgy viselkedtem,ahogy az eskünőn nem szabad!:) Ezt a bulit direkt rááldoztam,nehogy barátnőtők/feleségetek előtt, szakítson/elváljon.
Norbi is divorced:) Where is Damon Hill? And,where is my mobilephone?
Dove é il mio celulare?Mio Dio!
Mi dispiace!

Lacás írta...

Most mondták szüleim,hogy a hazaérkezésem olyan volt, mintha egy meteorit csapódott volna a házunkba:)
Hallom Klopaszék kihúztak egy közlekedési táblát:) Legalább sebességkorlátozó volt??
Peti,ne haragúdj,de ennél jobban nem tudtam most kifejezni az örömöm:)

Lacás írta...

Pisti,hogy vagy?

Pitti írta...

A forma 1 rajtjára meggyógyultam.Délelőtt voltam nagyon fosul. Szégyellni nem szégyellem magam csak sajnálom hogy lemaradtam sok mindenről. (kaja+csajok)
Na eszek mostmár valamit mert szerintem ez már meg fog bennem maradni, aztán meg voksolok egyet.
Peace!!!

bajigál írta...

kókemények vagytok srácok:D
elsőbbség adás táblát hajigáltak, metr olyan volt mintha dartsot dobálnának... öcsém:)
sztem Mikulán vitte haza a telefonod, Lacás.
többiek hogy vannak, hogy tetszett a tegnap?
lassan indulunk Pestre...
üdv

Lacás írta...

Sajnos továbbra sincs meg a telefonom....

Ákos írta...

koszonet a szervezoknek a munkajukert, ill termeszetesen Petikenek, hogy a buli kedveert hajlando meghazasodni ;p
oooo, a csajok most mar igy lesznek: 1. alkalom 1 csaj, 2. alkalom: 1.+0. alkalom , tehat 1+0=1 csaj, harmadik alkalom 0.+1.+2. = 0+1+1= 2 csaj, 4. pedig 4 csaj ?:D

Ákos írta...

egyebkent nemtom ti hogy vagytok vele, de sztem a szoke kulsore jobban bejovos volt, viszont a masik a nyalokashow-val jobban adta magat elo

Pitti írta...

Valaki legalább egy két fényképpel dobjon már meg a lányokról!

Ákos írta...

asszem, hogy fenykep nem nagyon keszult, hanem Janos videozta az esemenyeket

csabinnyó írta...

Peti, azt hiszem a szombat megérne egy újabb bejegyzést, addig nem is vagyok hajlandó kommentelni a dolgokat!

:)