2008. január 31., csütörtök

ezt meg szerdan irtuk

Sziasztok Sziasztok!

Skol! (Egeszsegedre)

Annyira boldogok vagyunk a rengeteg kommentek számát illetően, hogy azt el se tudjátok képzelni. Ez a sok reagálás ösztönöz minket továbbra is arra hogy irjunk és irjunk, testi-lelki fáradtságainkkal mit sem törödve éjjel alvás helyett is a ti informativ szórakoztatásokról gondoskodjunk. Igaz, hogy ez itt számunkra a paradicsom, de az igazi földi paradicsom otthon van, a Hazánkban, Magyarországon. Ez most lehet egy kicsit érzelgősre sikerült, de tudnotok kell, hogy Radnai Baluékon kívül minden olvasó jobb helyzetben van nálunk azzal, hogy otthon a szeretteivel lehet.
Na a kis érzelgős részen sikeresen túljutottatok. A tegnapi napról már kommentként beszámoltunk, a mai nap ugye a sport utáni regenerációt és a változatosság kedvéért még egy kis sportot hozott. Andusnak nem, mert ő ma pihenőnapot tartott. :) Ja, reggel angol irodalommal kezdtünk, aminek keretében Irvine Welsh kortárs skót szerző (a Trainspotting irója) egyik rövid művét elemeztük, melyben skótul ír. Iszonyatos a szöveg, megpróbálom majd felrakni ide nektek, angol szakosok elönyben..
Nemtudom ezt mondtam-e már, de egy srácot kirugtak a suliból még múlt héten, mert minden nap háromszor füvezett, és ezért elküldték innen, ráadásul egyenesen egy drogambulanciára azért ez sem semmi és azóta is kapcsolatban vannak vele, hogy hogy sikerül a leszoktatása..
Reggel valamilyen oknál fogva – amelyet később sem sikerült megfejteni – karácsonyi dalokat énekeltünk. Sajnos a Mennyből az angyal nem volt, de hasonlóak angolul. Az angol irodalom óra után a ”gitár kezdőknek” órán voltam, ami nagyon jó volt, a D meg az A7-et már le tudom fogni, csak a váltás között még kell egy kis szünet. Utána ebéd ami ma kivételesen nagyon rossz volt, persze ez a nagyon rossz is viszonylagos, azért lehet mondjuk a TÁG menzán megettük volna.. A második legjobb dolog a mai napon a Triatlon volt, amit (ne nevessetek) szintén felvettem. A cél május végére az ¼-ed Ironman teljesitése, ami 950 méter úszás, 45 km kerékpározás és 10,5km futás lesz. Ehhez sokat kell majd még edzeni, de lényeg a lényeg hogy megigértem Andinak hogy megcsinálom, és akkor úgy is lesz. Szegény Mózsa ha tudna úszni, bármikor megcsinálná (csak nem a saját biciklijén :) Szóval az edzés keretében 25 percet futottunk az erdőben, és el se tudjátok képzelni, hogy milyen dombok vannak itt. Mit dombok, valóságos hegyek! Legalább 20-30 méteresek, és nagyon gyorsan váltogatják egymást, úgyhogy a végén a gyorsúszással biztosítva van a holnapi izomláz is, ami gyakorlatilag végigkiséri dániai ittlétünket a megérkezésünktől kezdve. Mindezek után a jól megérdemelt pihenés helyett jött a kötelesség: táncóra Andreával. Gondolhatjátok, ennyi béna csaj között Andi mennyire ügyes volt, de az mind semmise, mert Andi szerint én táncoltam a legügyesebben! Ennek csak az volt a hátránya, hogy mind a kettönket odaállítottak két béna lengyel mellé (szerencsére én a lányt kaptam) és nekünk kellett őket tanítani. Mikor megigértem Andinak, hogy megyek táncórára, még azt hittem, hogy 45 perces lesz, és hát könnyelműen igent mondtam. Aztán mikor 50 perc után közölte a tanárnő, hogy félidő és 5 perc szünet, én meg már járni alig birtam, egy kicsit felmerültek kétségeim kapcsolatunk szilardsagat illetően, de végül maradtam. :) Na jó, ez csak vicc, én akartam a legjobban menni, én beszéltem rá Andit is, és tényleg élveztem, csak nagyon fáradt voltam. Vacsora után kiporszivoztam a folyosót, illetve csak próbáltam, mert az egyik lengyel csaj már tegnap megcsinálta, és sikitva szaladt utánam, hogy nehogy mégegyszer megtegyem. Jelzem a porszivó nem úgy gondolta, hogy ott nincs mit felszívni.. Aztán este megnéztük a Közönséges Bűnözők című filmet (M.L. biztos ismeri) nem volt rossz legalább jó rövid volt.
Mi van Nagycsével meg Nagyzével meg Szedlákkal? Nagyon örülök, hogy most már józsasiak is irnak, de ózdit még nem hallottunk reagálni. Nővéremnek köszönöm hogy mindig kiáll értem (bár nem is várok mást). A hozzászólások névtelenségét pedig azt hiszem hiba volt engedélyezni.
Azoknak, akiket nem tudtam az elején meggyőzni, hogy Nektek mennyire jó otthon, üzenem, hogy miközben békésen szaunáztam ellopták az itt vásárolt 30 koronás törölközőnket. Hát Magyarországon mikor történne ilyen ? (van ilyen Csupi:)

Nagyi, ha olvasod, boldog 75. születésnapot kivánunk erőben, egészségben, boldogságban!

Srácok, gratulálunk a 3. helyhez, remélem ezt a blogbejegyzést másnaposan olvassátok :)
Sok Puszi, Hajrá Loki!

7 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Ámulok és bámulok az írásokon..ez a rengeteg mozgás..mi meg csak ülünk itthon.:(:)
A 4-es döntőben (szokás szerint) majd meghaltunk, alig bírtuk erővel..lehet jót tenne a csapatnak egy féléves dán edzőtábor:):)
Egy bronz (szerintem nem csak nekem)annyit ér mint erdőtűznek a mókuspisi..3 ezüst után.Nekem nem volt kedvem megünnepelni - a többiek azért lehet kiütötték magukat..bár nem a nagy örömben az tuti.Majd vki irja meg mi volt este mert én is kiváncsi vagyok!

Imi csinált a psv honlapján egy dzsudzsák topicot majd nézd meg vicces:)

Tsutsu

Ami mami írta...

Sziasztok Ironman és Ironwomen!

Na azt hiszem akkor itt az ideje, hogy felfedjem kit is ignoráltatok!!!
Az alpha nevű hozzászóló nem más, mint Jóanyád!!!! :)
Szóval, miután nagy nehézségek árán benavigáltam Őt is a blogodra, Te szépen kitiltottad... :)
Mondjuk én ezen jót szórakoztam, de Neki bizti rosszul esik, szóval azt hiszem tényleg jobb lesz, ha ezentúl mindenki a saját nevén írogat, vagy legalább is nem akarja.
Tök jó lehet enniyt mozogni, bár nekem már attól izomlázam van, hogy olvaslak Benneteket!
Azért a táncot nagyon irígylem... :)

Srácok, én is gratulálok a 3. helyhez!!!
Petya, skype-otok van???
Végre megmahináltuk a gépet otthon, szóval lehetne beszélni... Mondjuk tudom, hogy Neked ez annyira nem fontos, de talán Andi örülne... :)
Ja, és várjatok még azzal a honvággyal, messze még a június...!!!!

Puszi!!!

Ami mami írta...

Ne kérdezzétek mit akartam írni, amikor azt az érthetetlen mondatot küldtem... :)
Kicsit fáradt vagyok... Bocsi!!!

öreg írta...

Hát az Alpha nekem is meglepetés!
Ezt jól eltitkolták a lányok még előlem is. Ha ez így megy tovább, mi lesz velem? Én tudok meg mindent legutljára? Segíts fiam, itt éngem elnyomnak!!!
A bejegyzés azért tuti jó!
Csak rítka! Néha írhatnál haza is. Van már dán telefonkártyátok?
Beszélhetnénk már egy kicsit, akár skypon is.
Na csá.

Petya írta...

hat ez tenyleg vicces.. mondjatok meg Anyanak hogy a mai vilagban ez nem igy mukodik :) amugy volt egy kis sejtesem, mert senki masnak nem engednem hogy igy beszeljen velem, de azert gondoltam hogy nem Anya, mert egy kicsit kedvesebb bejegyzest vartunk tole.. :) Ami inkabb segits neki egy gmail fiokot csinalni, aztan utana nincsen gond.
szerintem nem ritka a blogbejegyzes, probalnatok ti ilyen gyakran irni..
a skypot kiprobalhatnank, de van itt az egyik sracnak egy dan mobilja, azt majd elkerem tole es akkor azon hivhattok akkor nekunk nem kerul sokba, de hivhattok az Andien is barmikor, ha oran vagyunk akkor mindig a szobaban hagyjuk. nem fogunk dan telefonkartyat venni mert teljesen folosleges, nekem miota megerkeztunk nincs mobil a zsebemben de nem is kell, mert mindig megtalaljuk egymast.
tegnap olyan buli volt, hogy kapaszkodjatok meg, mindenkinek gyereknek kellett oltozni. rendben, hogy a danok atlagban 5 evvel fiatalabbak nalunk, de ez azert mar tulzas volt. hajnalig fenn voltunk, semmi kulonos, hacsak az nem, hogy most mar senki nem akar a magyarok ellen sorben csocsozni. :)

sok puszi

Ami mami írta...

Na igen, lehet, hogy most Anya meg is haragudott, mármint, hogy elárultam, de nem akartam, hogy végképp ne engedd be, vagy most már teljesen ignoráltad???
Ígérem, hogy a hétvégén csinálunk neki egy mailfiókot, és akkor majd be tud jönni ő is....

Biztos jó buli volt, és milyen szerencse, hogy végre magad adhattad... :):):):):)
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni...:)

Akkor hétvégén kereslek skypeon!
Pussz!!!

Unknown írta...

Andooo!
Na hogy mennek a karácsonyi dalok?
Aztán csak szorgalmasan,mert ha talizunk kikérdezlek!:)
másoduncsid