2008. január 27., vasárnap

Hard Days's Nights

Szervusztok Srácok!

Először is: drága Anyósom (Anyukám) kérésére a fekete hátteret megváltoztattuk. Nemsokára képeket is kaptok majd, ha jók lesztek.. :)

Amik most nem vagytok :( Mélységesen csalódottak vagyunk Kedvesemmel a kommentek számát illetően. Félreértés ne essék, nagyon tisztelünk mindenkit aki vette a fáradtságot és jelentkezett, de az ilyen emberekkel mi van, hogy: Mózsa, Nagycsé, Hernyó, Szedli, Radnaiék, Anyukám, stb.? Norbinak a címe nem volt freemailes listámban, ezért ő sajnos kimaradt az első körből. Szóval a húsz hozzászóláshoz annyit várhatnánk, hogy aztán kivennétek a kezdőoldalak közül, mert soha nem frissül. Andi üzeni a csajainak, hogy aktivizálják magukat, azért mégiscsak szégyen, hogy a lusta fiúk lepipálják őket.. :)

János remélem kaptad, mert mi kaptuk. Nagyon tetszik, hogy gyakorlatilag János blogot ir a blogunkba.. :) Ez nagyon helyes, ezt mindenkitől elvárjuk, aztán csak hivosgassátok Pákóékat! A vizsgaidőszaknak egyszer vége, a diplomamunkának is, és ha még idejében jelentkeztek, jöhettek ide akár tavasszal, akár összel. Ezt a blogbejegyzést most Andreával ketten jegyezzük, ezért lehet, hogy több lesz benne a méhecske, mint ha egyedül irtam volna..

Hát hogy mi történt az utóbbi pár napban? Folytatódott az ismerkedés, csütörtökön és pénteken alkoholizálhattunk is, amit itt egyesek elég gyengén tudtak kezelni. Tegnap is lehetett volna inni, de mi annyira fáradtak voltunk az egész napi sporttól, hogy inkább úgy határoztunk, hogy csocsózunk csak egy kicsit, úgyhogy pár óra csocsó után mentünk is aludni. Jánosnak meg Mózsának (aki ha él egyáltalán) üzenjük, hogy két-három sör után a lányok itt egymással csókolóznak, sőt meztelenül fürdenek az uszodába (mondjuk srácok is voltak), amit mi sajnos a lengyel spannal Maciekkel éppen láttunk. Őket nem nagyon zavarta, hogy csupik (hát van ilyen!), csak minket, akik láttuk őket, de minket nagyon. Gyorsan kiszaladtunk, aztán azt se tudtuk hogy mit igyunk gyorsan, hogy elfelejtsük az egészet. Aztán tegnap mentünk szaunázni és akkor meg egy másik csaj volt pucéron a szaunában, és ordítozott velünk, hogy ez a női öltöző. Kipipálom, hogy ki az akit már láttam pucéron, és ha az öt hónap után még lesz valaki, akit nem, akkor azt majd megkérem szépen, hogy vetkőzzön le. Legfeljebb majd fizetek neki előtte egy-két sört.. Andi szegény persze még egy srácot se látott pucéron – mondjuk szerintem jobb is neki. Volt ott egy szörnyen ronda mellű csaj, akire nagyon nyomul az egyik srác, ráadásul azok után is, hogy látta meztelenül, szóval ez aztán tényleg igazi szerelem lehet!

A sörröl annyit, hogy itt van Carlsberg, meg Tuborg, ezeket ugye senkinek nem kell bemutatnunk. Meg van a Dansk Pilsner, amit mindenki iszik, aminek a minősége eléggé változó (csak az ára stabil) mert a Carlsberg gyár csinálja és azokat a Carlsberg söröket önti bele, amelynek valami minőségi problémája van. Szóval itt a ”kocsmában” 5 koronáért árulják a 0.33-as üveget, szerintem ez teljesen elfogadható. Amit a csajok isznak itt, az egy tutti-frutti izű ún. ”Party Drink” borzasztóan rossz és borzasztóan drága, de mást nem nagyon lehet kapni.

Mesélünk egy kicsit a Mészáros Lackóról is. Csak hogy lássátok, hogy mennyi empátia meg kedvesség szorult belé. Van egy kis japán csaj, aki törpe, és nehéz neki a járás, és ezért tolószéket (bocsánat, kerekesszéket) használ. Fáradtak voltunk a vacsoránál, és elkezdett poénkodni, hogy milyen lehet, ha összejön valakivel a csaj. Majd biztos azt mondja a barátja, hogy ”2008-ban gördült be az életembe” meg hogy ”életem kerekestül megváltozott”. Ez most lehet nem vicces, de akkor nagyon az volt. A dunaújvárosi lány, Zita meg nagyon aranyos, egy csomó szót nem ismer, olyan alapszavakat, mint pl. raj, keró, levonó, furi, kapod, adja. Teljesen más nyelvet beszélünk mi a Hajduságban.. :)

Sokat mozizunk esténként, tegnap a Kong Arthurt, ma meg a Nordkraft cimű dán új hullámos drogos filmet láttuk. Holnap 7 óra sport, amit nem tudom hogy hogy fogunk kibirni, de ha sokáig nem jelentkezünk, akkor az azt jelenti, hogy rosszul..

Hajrá Loki! (puszi)

10 megjegyzés:

öreg írta...

Na végre valami újdonság!
srácok szerintem ezt lehet irigyelni, csak mit szol ehhez Andi?
Kemény iskola lehet ez, az életre nevel.
Remélem ki fogjátok azért bírni és haza is jöttök, majd egyszer.

Névtelen írta...

No gondoltam hozzászólok, és értelmeset, mer csak az számít.Egyébként 3 napja folyamatosan hozzá akarok-akarunk szólni, csak Dublinban rosszalkodik az internet.A gmail oldalt ritkán behozza, de a DVSC.hu-ra órákat kell várni. Lehet a nagy szél az oka, mindegy, az biztos, hogy hazaindulás előtt ezt a modemet a földhöz csapom, annyi mérget megeszek miatta.

Lényeg. Tényleg jó,hogy írtok.Nagyon tetszik a blog. Mostlátom,hogy milyen jó olvasni egy ilyen blogot, és mennyire kemény napi-heti rendszerességgel írni hálátlan nem kommentelőknek.

Peti Boldog szülinapot utólag is és Hajrá Loki!

Apropó: miért is menekültél ki a csupi lányokat látva?

Ami mami írta...

Nem hiszem, hogy menekült, csak most az írja, mert azért hogy nézne már ki, hogy ha azt írta volna, hogy beugrott a csajokhoz a medencébe???? :)))

Petya írta...

køszønøm szæpen balåzs! a modemet a hejedben æn is a føldhøz csapnåm, nevettem, ahogy elkepzeltelek: Nori, most menj håtræbb, mert mindjårt føldhøzcsapom! azært menekultem el a csajoktol mert bunrondåk voltak - ha esetleg ez a szøvegbøl nem derult volna ki. amugy a mai 7 ora tornåt jol birtuk, mæg szaunåztunk is utåna, aztån elmentnunk az uj spanommal æs megittunk ketten 2 uveg nagyon olcso olasz bort - ne haragudj Apa, de nincs magyar bor!

Unknown írta...

Sziasztok Fiatalok!
Úgy látom, hogy arany életetek van ott Dániában! Nagyon jó a blog, és végre képeket is látunk rólatok. Egész jól sikerült a kukászacskó-estélyi ruha :)
A legutóbbi bejegyzést most olvastam pár perce, de még mindig fogom a hasam a nevetéstől :))) Nade ez nem igazság, hogy csak a lányok meztelenkednek! Úgy látszik, a fiúk jobban bírják a piát :)
Várjuk az újabb sztorikat!

puszika

csabinnyó írta...

Hela-hela!
Én is itt vagyok ám, csak éppen kamillával borogatom a szemem, mert még mindig káprázik a piros háttértől. Mikor ideléptem a kommentekhez, nagyon megörültem ennek a fehérnek :)
Jók a képek, bár Petinek üzenem, hogy gyakoroljon sokat, és olvasgasgasson a sok sport után egy kis Wedding Photographyt is ;)
Pamela jó lett, a mellét aztán megette vki? :) Andi képét meg gondolkozom, hogy beviszem az AKSD-s dolgozóknak. Tuti ő lesz majd kitéve a szerelőműhelyben a falon :)
Itt semmi különös: munka, tanulás, hideg idő, esküvői készülődés, holnap meg egyetemi döntő.
Legyetek jók, mint eddig, szaunázzatok sokat!
u.i.: Andi, neked is "véletlenül" be kéne menjél a fiú-öltözőbe :)

Ami mami írta...

Sziasztok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz a piros hátteret illetően...
Tényleg eléggé bántja a szemet...

Én is belefolytam egy kicsit a Csabáék esküvő előkészületeibe ;), szóval mire jöttök már profi esküvőszervező leszek, és Andival egy-kettőre összedobjuk... :)

Petyka, végül itthon hagytad a fényképezőt? Nem a hiperszupit, a másikat?

Hermann írta...

Mivel megemlítettél mint anti-kommentelő ezért beregeltem magam, eddig lusta voltam mint a disznó. Természetesen a blogot rendszeresen olvasom, ja és nekem a fekete után is káprázik a szemem (lehet a piros meg vakítana?).

Hát holnap Buzánszky remélem Csaba is kiverte már a fejéből a bűnös gondolatot hogy nem jön!

Tényleg mi lenne ha mind3an Csaba néven regelnénk? Akkor hogy döntenéd el hogy kiír?

Nekem is nagyon tetszik hogy Mikulán mini-blogot vezet az ő sztorijaitól mindig kikészülök!

A kerekes székes poén nem adja.

Amikor először olvastam a blogot azt hittem a mennyországba kerültetek. Biztos valami hasonló lehet az is, csak ott még vannak Loki meccsek is (bár azokat mostanában inkább a pokolba kívánnám).

Névtelen írta...

Szerintem is szörnyű volt a piros háttér, de a fekete se az igazi. A képek viszont felvillanyozzák. Jöhet a töbi kép is.

Zsófi írta...

Sziasztok! :)

Kitartóan olvasgatom a bejegyzéseket,csak eddig lusti voltam írni,de ha Ti is képesek vagytok rá...összekapom magam:) Jól hangzik minden,ami ebben a rövid időszakban máris történt Veletek,és ez még csak fokozódni fog,gondolom.:)
Andi nagyon csini vagy a ruhában.:)
Sok Puszi!