2008. október 18., szombat

Laci új bejegyzése - gondoltam kiteszem ide (az adminisztrátor :)

Helo ujra!!Tegnap este erkeztunk meg,igy igazan nem ertem a reklamalo kommenteket!!! Amikor tudok tenyleg irok,higgyetek el nekem.Berlin egyszeruen fantasztikus volt,nem is gondoltam volna.Nem sok ilyen nagyvarost lattam meg,hihetetlen szep.Legalabbis nekem. Reggel minden nap kotelezo program volt: TV-toronylatogatas,koncentracios tabor,zsidomuzeum es a Berlini Olimpiai stadion.Delben mindig megkajaltunk valahol,aztan szabadon foglalkoztunk magunkkal. Nekem peldaul a Technikai Muzeum tetszett a legjobban,tele volt eszveszejto talalmanyokkal. Sikerult egesz Berlint bejarnunk,ami azert szeintem nem kis muveszet. Sokszor (terkep nelkul) csunyan el is tevedtunk,ilyenkor mindig a TV-torony volt az iranytunk,mivel az eg is igen felhos volt.Ettem vagy 2-szer Doner kebabot (2.5 euro),finom volt es utana vagy 5 ora hosszan keresztul kajara se tudtam nezni.Sort szinte csak Berlinert ittam,amit egy kicsit sajnalok,mert jo lett volna minel tobb fajtat kiprobalni,bar szerintem a Berliner is teljesen korrekt volt. Aztan persze jottek az estek:)Minden este a kozeli barba kezdtunk,ami tele volt szerencsere fiatalokkal.Brazilok,ausztralok,amerikaiak,angolok,spanyolok es persze nemet emberek kepviseltettek magukat.A lanyokhoz nem voltam rest odamenni,szeintem semmi kulonos nincs ebben,persze a danok kerdeztek,hogy mi az Istenrol tudok beszelni idegenekkel.Ilyenkor jottek segitsegemre a Long Island,Zombie es Wodoo nevu csodakoktelok,meg persze a Berliner es a Tequila es ezutan akar mar a balettrol is folyekonyan ment a tarsalgas.Az utloso ejszaka a szerintem tan ket legsportosabb dan csajt bakugrasra tanitottuk az egyik foutcan kb hajnali 5-kor,aztan 7.30kor keles volt a hazaut miatt.Soha eletemben nem ereztem meg olyan faradtsagot,mint akkor...Amit elfelejtettem leirni majd otthon kozlom veletek,meg csinaltam egy par kepet is majd mutogatom.Szoval Berlin fasza volt,egy feledhetetlen emlek!!!!!!!Balazs:orulok,hogy felleptel a blogra es ne haragudj,hogy en nem nagyon uzengetek nektek. Sajnos annyira nem vagyok egy blogozos,ezt is csak azert irom,mert megfenyegettek.De azert be kell vallani,hogy hasznos,mert nehez lenne mindenegyes embernek irni egy E-mailt.A Whiskey szerintem se rossz ital,bar Jameson-t mar eleg regen ittam.Az a tura nagon jol hangzik,bar en is tudnek menni. Peti,Janos szerintem mindenkepp menjetek el egy paran,mert az ilyen 1-2 napos turazasoknal nem sok jobb dolog van. Ott meg aztan tenyleg meg tudtok beszelni mindent.Szoval az Aranka szeretleket mindenki ismeri.En is emlekszem mikor Diegoval dumaltatok,de akkor meg azt se tudtam,hogy mi az. A Golyatabor egy eletre megtanitotta nekem,meg szerintem az elsosoket is azt,hogy milyen,ha Aranka szeretlek:)Peti: nem azert nem irtam,mert nem akartam,csak azert mert nem tudtam.Probalom nyomatekositani. Igen talan igazad van a koncentracios taborokkal kapcsolatban,de szerintem az emberek tobbsege enelkul is tudja,hogy milyen szornyusegek voltak,de teny,hogy a nemetek vannak olyan inteligensek,hogy szembeneznek oseik allatsagaival.Voltal azota teniszezni valakivel.1 parszor a Fontanat meg kellene majd jatszani,emg ha olyan magasak is az arak,mert a satras tenisz olyan kiraly!!!Csabi,szoval ujra tanulsz:)Nagyapam mondta egyszer,hogy tanulni sose keso:)Egeszen pontosan mit?? Gondolom a munkahelyedhez kapcsolodik elsosorban,vagy valami ehhez kapcsolodo tovabbkepzes. Pesttel kapcsolatban meg nincs allaspontom,nem kizart hogy ott helyezkedek el,de egy turelmi idot adok magamnak Debrecenben. Sajnalom a labad nagyon,remelem hamar meg fog gyogyulni!!!Gondolom a gumizokni es kenocs hasznalatat nem nagyon kell ecsetelnem!!!a telire valahogy probalj felepulni!Pali banak:egy kicsit most is szurke volt,de azert a nap is sutott boven. De csak hangsulyozni tudom,hogy szenzacios volt es a nemet csajokrol teljesen megvaltozott a velemenyem,mert rengeteg szepet lattam.Tudom,hogy nem szabad altalanositani,de mostmar nem vennek ra merget,hogy a dan szoszik szebbek,mint a nemetek,akiket a danok csak hot-girl kategoriaba sorolnak.Hat most hirtelen ennyi jutott eszembe,irok majd valamelyik nap bejegyzest is.Udv mindenkinek,hajra Loki!!!!

15 megjegyzés:

Petya írta...

Szia Laci!

Na jó, örülök hogy írtál, örülök hogy jól érezted magad, ezek szerint a pénzedből is rendesen kijöttél. Itt (Magyarországon) ma munkanap van, most dolgozzuk le az október 24-ét. Tegnap fél ötkor értem haza a munkatársakkal mulattunk, ma meg jönni kellett fél tízre (amúgy nyolcra kellett volna) dolgozni, és megint rájöttem, hogy nem jó a drink and work. Szerencsére egész nap a termelésben voltunk, mivel kevés operátor volt, nekünk kellettet segíteni nekik kártyákat szerelni, nagyon érdekes volt. A hétvégével kapcsolatban majd megbeszéljük, tényleg menni kéne valahova. Na szasztok.

balu írta...

Peti! Úgy emlékszem ígértél egy írországi különszámot a blogban. Méghozzá szebbnél szebb képekkel. Nagyon várjuk ám! Ja megtaláltam a hangszóró Jack dugójának végét. A laptop mikrofon kimenetében beletörve...

Két nap múlva jön Pajna Gabi és Marci, úgyhogy akkor meg velük megyünk délnyugatra kirándulni.És szerencsére lesz egy hosszú szünetünk, mert az azutáni hétfő bankholiday.

Ma láttam, hogy az újpestnek feladta a leckét a diósgyőr. Így visszaállt a rend a tabellán, végre újra mi vezetünk! Már csak a viditkéne kiverni a kupában. Nem kéne elrontani...

Névtelen írta...

sziasztok

bár ezen a héten nem nagyon tudtam olvasni a blog-ot, de azért örülök, hogy Laci épségben visszatért Berlinből....

sajnos mi nem nagyon tudunk menni se a jövő heti buliba, se a túrára - ha lesz - mert 30-án vizsgázunk és valószínűleg megbukunk....na mindegy

Csaba, János szívesen találkoznánk veletek Pesten, szóljatok ha lesz valami, nekünk a 26 lenne a legjobb....

Szerintem se bántsuk azokat akik magánéleti okokból vagy csak a szebb jövő reményében vagy bármely érthetetlen okból új "hazát" kerestek a messzi Bp-en, de ahogyan János mondta nem muszáj le is telepedni.....

mindenkinek szép hetet és remélem minél hamarabb tudunk majd találkozni

knorbi

Dzsonasz írta...

na akkor a 26-a jónak tűnik, helyszínnek nekem jó a kaltenberg, ha gondoljátok foglaltatok asztalt, gondolom este fele kéne, attól is függ, csaba mikor ér ide, meg mi is a túrából.
nos akkor a túra a köv. pont. ki jönne? mert mi sztem megyünk mindenképpen, mivel peti által kedvet kaptunk, de jobban örülnék ha többen mennénk és nekem csak mennem kéne nem szervezni.
még van egy ilyen opció is, hogy szerdán este megyünk db.be az open stagere, ha ez így lenne esetleg, akkor kikre lehetne még számítani?
hétvége jó volt szétzabáltam magam a szlovákoknál, így nem ittam annyit, de legalább jókat :) ittam 2 jamesont is, 56 korona volt 1, szóval sztem jó árban volt, csak azért hogy peti véleményét megismerjem közelebbről. mondjuk ittam már régen, de nem nagyon emlékeztem. finom volt, az a jó benne, hogy nincs olyan nagyon erős íze. végül is érdemes tartani belőle otthon, és néha becsapni egyet belőle. tudatmódosításnak viszont még mindig a jó öreg jimbeamcola dukál.
mózsa, most mi a program? szokásos sport, hétvége buli, fajtalankodás,stb.?
js erről jut eszembe, bógyi ajánlott egy filmet,amit meg is néztem a nyomozó az a címe, nagyon durva kis film. ajánlom mindenkinek. legutóbb blogon a taxidermiát ajánlottam, na ez most nem olyan fajta, nyugodtan megnézhetik lányok is.

jó rövid hetet mindenkinek!

Hermann írta...

Csá!

Örömmel látom Laci hogy jó volt németben, onnan nekem is a dürhő meg a csapolt búza hiányzik a legjobban, kár hogy nálunk ilyen nincs.

A hétvégén az a túrás téma jó lenne, mi is mennénk szívesen persze csak ha nem lesz eső. Ja és a szervezést én sem vállalnám, persze nem idő hiányban csak nem vágom hogy hol lehet szépet látni túrázás közben.

A csütörtöki piálásra vevő vagyok, de gondolom erről még kiderül valami.

öreg írta...

Laci!
örülök, hogy jól érezted megad Berlinben.
Gyerekek, nagyon jó ez a blog, legalább tudom, hogy Peti miket tervez a hétvégére.
Vissza Lacáshoz! Vigyázz, nehogy valamelyik dán vagy német csaj aztán rád hajtson, majd nem győzől védekezni.
Na sziasztok.

Lacás írta...

Szevasztok!!

Igen,en is ugy latom,hogy itt mindent figyelemmel lehet kovetni,titok nem nagyon marad.
Mar szinte jobban tudom a ti idobeisztasotokat,mint a sajatomat,dehat vegulis a blognak sokmillio funkcioja van:)
A tanacsom:talalkozzatok pestiek,na meg persze debreceniek is,amikor csak az idotok engedi. Arra mindenestre kivancsi vagyok,hogy ki veszi kezbe a turaszervezest,majd irjatok mar meg.
Most volt prezentacios ora,ahol a magyar iskolarendszerrol adtam elo,elment egynek.
Tesin az elso oran elmeleti dolgok voltak,ahol megtudtunk ezt-azt az egeszseges eletrol. Kiderult,ha nem buliznek annyit egesz egeszsegesen elnek.
A 2. oran meg Vibeke megkert,hogy tartsam meg a teniszorat,amit szerintem csak azert tett,mert nagyon hideg volt kint es igy nyugodtan ulhetett a kis meleg irodajaban. Tudom balek vagyok,de megsem mondhattam azt az igazgatononek,hogy koszonom nem,mert meg a vegen kirug:)
Neha irjatok mar,hogy a loki hogy all,tudom megnezhetnem,de jobb ugy hogyha ti irjatok. Ujra nagy tetje van a bajnoksagnak,ugyanis egy rekesz Heinekenben fogadtunk Petivel. (na jo csak Soproni).Na jo,ha lesz allasom,talan Heineken..
Ha lesz allasom.....
Udv.mindenkinek,a hegyvidekes Daniabol:)

Névtelen írta...

Hali!

János nekünk jó a 26 olyan 17-18 körül és nem túl sokáig mert másnap munka.....:(

Ja igen és ameddig el nem felejtem nekünk jó a Kaltenber (bár nem tudom hogy hol van - szóval ez esetben add meg majd a koordinátákat az időponttal együtt) de ha van kedvetek akkor szívesen látunk benneteket a budai hajlékunkban is egy kis esti sörözésre beszélgetésre, ha vankedvetek

koordináták: Bartók Béla út 98-100, nem messz a Kosztolányi tértől, megközelíthetőség a legjobb szerintema 173as busz - a belvárosban simán fel lehet rá szállni

na jó, gondoljátok át és szóljatok vissza.....

a többieknek meg jó bulizást csütörtökön, sajnálom hogy nem lehetünk ott, de majd legközelebb (remélem)

üdv
knorbi

Lacás írta...

Norbi,kerdesedre valaszolva nagyon jol vagyok!!Eraval mi ujsag van?
Na most sietek,mert kezdodik a korus!!!!!

Udv.mindenkinek

Dzsonasz írta...

jó ez tényleg, hogy zajlik itt az élet, bár azért az információáramlás erőteljesen akadozgat.
így tennék fel konkrét kérdéseket:
Peti+a túrázni vágyók: ti hogy képzeltétek el? 1nap? ottalvós? csak mert tényleg jó lenne szervezni akkor, mivel ilyen nagy ünnepekkor azért be-becsúszik más családi program is.
most mi jelenleg úgy állunk, hogy péntek-szombat érnénk rá a túrázásra, ha ti egy napra terveztétek csupán akkor azt úgy kéne megoldani, hogy szombaton akkor közösen nyomjuk, ha ti is több napra, és az nem a péntek szombat, hanem esetleg szombat vasárnap akkor az további megbeszélést igényel, mert vasárnap nem nagyon érünk rá jelen állás szerint.
Csaba+Norbiék: így a vasárnapot még nektek sem tudom megígérni, mindenesetre remekül hangzik norbiék meginvitálása, mégiscsak családiasabb, meg mi is terveztük amúgy hogy majd szervezünk ilyen összejövős dolgokat.
na és végül a buli: elvileg mi szerda este megyünk debrecenbe, viszont ha mi pénteken megyünk túrázni, jobb lenne nekünk egy szerdai buli, nem kihagyva az open stage et sem. ha ti ragaszkodtok a csütörtökhöz, akkor az nekünk csak egy beülés lesz. vagy természetesen ha a túrát sikerülne két naposra szervezni (akár olyan áron is talán hogy szombat vasárnap) ott is lehetne azért iszogatni.
na csak ennyit akartam, norbi mindenképpen tájékoztatlak, hogy akkor tudunk e menni vasárnap, mondom ettől a túra dologtól is függ az egész.
Mózsa: bocs hogy felhasználom a blogodat ilyenfajta eszmecserére, azért az is érdekel, hogy veled mi van, ne aggódj nem csak kommunikálni akarok a többiekkel okon járok ide :)

üdv

Lacás írta...

Csoooo!!!
Ujra vannak orak,amelyeket latogatok ezerrel,na jo most a Peti novere altal csak botos saskaharcnak titulalt orat kihagytam,mert eleg faradt vagyok!
Volt ma is 2 sportora,meg fociora,meg angol nyelvora es igen,ebben faradtam el. Tudom mar oregszem,mar a reflexeim sem a regiek,de en oregkoromban is kuzdeni akarok majd,mint diszno a jegen!!!!
Holnap kell kitakaritani a disznoolunkat,ami vegul is nem is olyan disznool,sot a tanarok azt mondtak,hogy a tavalyi evhez kepest kifejezetten palota kulseju a suli.
Neils azt mondta,hogy egytol egyig utalta a tavaszi dan gyerekeket,de a kulfoldiek angyalok voltak. Kiveve a Karolis nevu haverotokat,aki tul sokat bulizott.
Nemsoka Koppenhaga,ahol szerintem meglatogatok egy lanyt,akivel eleg joban vagyok es regen o is ide jart.
Nagyzevel mi ujsag?Azt ne mondjatok,hogy most o az ugandai valogatott Hattrick-szovetsegi-kapitanya,mert tokon szurom magam.
Nagycsabival mar egy e-mailt valtottunk es nagyon kozel van a 2.megirasa.De legalabb mar vele is tudom,hogy mi van.

Most ennyi,akinek van egy kis szabadideje irjon nehany kellemes sort nekem!!!

Udv a vikingek orszagabol!!!!

Petya írta...

"Nemsoka Koppenhaga,ahol szerintem meglatogatok egy lanyt,akivel eleg joban vagyok es regen o is ide jart."

khm. hát lehet, hogy túl jól olvasok a sorok között, de ez ugye nem azt jelenti, hogy...?? ugye nem....??

Na jó, komolyra fordítva a szót. Mostanában nagyon sokat kell dolgozni, tekintetbe véve azt, hogy holnap meg holnapután szünet, ezért 3 nap alatt kell annyit csinálni mint máskor 5 nap alatt (Csucsu ne nevess!). Szóval tegnap meccsre se tudtam menni, mert egész munka után a lakásnak az idióta berendezési tárgyait kellett vásárolni, hát sose legyen lakásotok, azt kivánom nektek :). Norbikám nagyon rendes vagy, hogy meghívsz minket Budapestre, de én azért továbbra is tartanám magam ahhoz az elmúlt 6-7 évben jól bevált gyakorlathoz, hogy Debrecenben találkozzunk. Ez mindenkinek jobb, tekintetbe véve, hogy én itt lakom, te meg hazajössz néha, de azért majd egyszer meglátogatunk benneteket, ne féljetek.
A túra úgy néz ki, hogy elhalasztva. Szombat délelőtt megint a lakás dolgait kell nekünk intézni, mivel az okos magyar szokás szerint a boltok akkor vannak nyitva, amikor az emberek dolgoznak, és amikor az embereknek a munka után lenne idejük boltba menni, akkor a boltok zárva vannak. Jól ki van ez találva, mert legalább nincs nagy forgalom a boltokban és lehet sírni hogy milyen magas az adó. Szóval csak a szombat délelőtt lehetséges vásárolni WC ülőkét, mert anélkül beleesnénk a budiba.
Na most feldobom a nagy labdát, Hernyókám csapd le kérlek: csütörtök Hernyó, János, Petike, vagy szombat Hernyó, Nagycsé, Csucsu, Petike? vagy péntek meccs után Hernyó, Petike? mikor akartok inni menni? nekem mindig jó, én se Krakkóba nem leszek se Budapesten se Bécsben se egyéb világvárosban,
úgyhogy szeretettel várok mindenkit. Esetleg Molnár Gabit még beszervezhetjük, ő is olyan csóró, hogy otthon marad - szerintem.
Laci Nielst mindenki utálta, Karolis a legjobban, de volt neki egy kis dán barátja, úgy hívták Lessző, kérdezd meg tőle, remélem most nem te vagy az őszi Lessző, mert az nagyon gáz. inkább a csajokkal legyél, és légy az ősz Laisslója (Mészáros Laci után persze).
A turára visszatérve, ha valakinek van kedve, akkor szombat délután elmehetnénk csak vagy 10-15km-re az erdőspusztára, most nagyon szép ott az erdő, vagy akár Józsa (igen, Józsa) felé is sétálgathatnánk. ha hülyeség, csak szóljatok.
Na Laci minden jót, fel a fejjel, tanulj angolul, és ha jössz haza, hozz nekünk ajándékot!

Lacás írta...

Halihooo!!!

Ne aggodj Peti,Neilssel nem nagyon logok,foleg miota volt egy kis osszetuzesunk.Az egyik dan gyerekkel neztuk a Harcosok klubja kibovitett verziojat a foldszinten,amikor Neils beugrott,mint bohoc a porondon es mint egy felduhodott kakas rank tamadt,hogy mi ezt a szobat nem hasznalhatjuk. En persze csak rohogtem a viselkedesen,o meg meg jobban duhbe gurult.Legkozelebb,ha ujra ott leszunk azt mondta,hogy az Office-ba visz,ahol nem kisebb buntetes var rank,mint a halal:)Szoval vicces a csavo...

Most elmaradt a tancora,aminek oruljetek,de nagyon,mert igy lehetove valt,hogy irjak hasznos informaciokat!!!!Valoszinuleg Gergovel mi szervezzuk a 80-as evek bulijat,jovoheten Hallowen parti lesz!!!Csocso-es billiardbajnoksag egyelore halasztva,de majdcsak sor kerul ra.
Megyek angolozni!!!!Aztan erdo,terkep nelkul,veszelyes!!!

Na csoooooo!!!!

Petya írta...

Imádom azt az erdőt. Becsukott szemmel is eltalálnék benne bárhova.

Rohadt mákos.....

Névtelen írta...

halihó

remélem mindenkinek kellemesen telik a szünet, illetve bocsánat már nincs több szünet, hívjuk inkább munkaszüneti napnak...

Peti nem tudom, hogy ez jó jel-e, de nem annyira biztató - ha jól olvasok a sorok között -, hogy bajod van a wc-csészékkel.... :) (Bűnvasászok)

Laci remélem a messzi Dániában már mindenki tudja október 23-a történetét és hogy mi is múlt/dölt el ott....

Mindenkinek további kellemes hosszú hétvégét!:)

a budai Kovács család