2008. október 5., vasárnap

Pihenonap!!!!

Sziasztok!
Most pihenessel toltom a napot,mert mar tenyleg ramfer!!Tegnap volt az igazan nagy buli a regi diakoknak:feher ruhaban kellett viritani es azt hittem,hogy az en ruham a legviccesebbek koze fog tartozni,de a tavalyiak meg egy jo par mostani diak oltozeke minden kepzeletet felulmult.
A legviccesebb Jimmi volt(mellettunk lakik Rasmussal),muzulmannak oltozott es a lepedokbol sikerult a ruhajat osszeallitani. A vacsi kozben majd megfulladtam a rohogestol akarhanyszor csak raneztem.
Aztan ilyen balszeruseg volt az enekloteremben,ahol a tanarok adtak elo nepszeru dan slagereket,aztan meg egy zenekar jatszott nepszeru nemzetkozi slagereket!!!!!Mocsok o volt,most is tancoltam majdnem minden egyes lannyal, tanarral,meg Vibekevel is!!!!!!!

A regi dan diakok inkabb csak egymassal spanoltak,dehat ertheto,hogy elsosorban nosztalgiazni jottek.Andi,Peti:udvozol egy Sun nevu srac,nehany Jesper,meg a dan csajok is sajnos a nevekre nem emlekszem.....Sajnaltak,hogy nem vagytok itt,dehat biztos lesz meg ilyen talalkozo,szerintem meg en is eljonnek,de lehet csak a szam nagy most.

A targyakkal maximalisan elegedettvagyok,igy nem is valtoztattam rajtuk,mindenesetre a holnapi Cooper tesztre kipihenem magam,mert mar reg volt ilyenben reszem.
Hala az Istennek Gergovel eleg konnyen vegyulunk a danok kozott:azert egymas kozott legfokeppen danul beszelnek,de jo jel,hogy azert atvaltanak,ha latnak minket.
Most meg nezunk egy filmet,szerintem a Terminator 2-t,mert a kibovitett valtozatot meg ugyse lattam,nagyon kivancsi vagyok ra:)
Utazas csak a jovoheten lesz:Aaaaarhus a celpnt,amire azt mondjak a danok,hogy a 2. legszebb varos a vilagon.(Koppenhaga utan:))

Remelem nem haragszik ram senki,es csak azert nem irtok,mert nagyon-nagyon elfoglaltak vagytok!!!!!De ebben a rohano vilagban jo neha megallni,kicsit megpihenni es persze uzenetet kuldeni a blogiroknak.

17 megjegyzés:

Andrea írta...

Szia Laci!!!
Imádom a blogodat :) A bor miatt ne aggódj, jobb helyen van a gyomrotokban ;) De mi az, h nem ízlett nekik???? Elvileg jó bor volt, mondjuk figyelj, a dán csajok azonnal hánytak egy feles pálinkától, és a fiúk sem bírták, szóval mások az ivós szokásaik (sört sörrel..) Amúgy a lányok szabadosak, nem számít, h van barátjuk ;) Persze néhány kivétel azért akad. Mennyien vagytok összesen? És milyen külföldiek vannak még a magyarokon kívül? Képzeld, a hétvégén volt nálunk az egyik lengyel csaj, akivel együtt voltunk Dániában, és kocsmatúrára kellett vinni Debrecenben, mert ez volt a kívánsága :) Az Ibolya tetszett neki a legjobban ;) Nagyon hiányzol mindenkinek, sokat emlegetünk, h mennyire megérdemled ezt az aranyéletet! Arhusba vigyél fotógépet, a régi városrész csodaszép, mi többször is megnéztük. Jó hallani, h ennyire szerettek minket a többiek, reélem találkozunk még velük.. Sajnáljuk, h nem tudtunk meglátogatni, de nem tudtunk volna szabit kérni, meg kocsit szerezni, és megtölteni emberekkel kettőnkön kívül.. Pedig szívesen mentünk volna, de majd jövőre megyünk együtt veled! ;) Szoktál csocsózni? Na jó, most megyek, mert úgy kell tennem, mint aki dolgozik ;)
Sok puszi

Knorbi írta...

Szia Laci!

Újfent csak ismételni tudom önmagamat, örülök, hogy bejött neked az élet, bár sajnálom, hogy ez pont a messzi Dánniában történt....
Ja igen, egy hasznos tanács: vigyázz magadra nőügyileg, mert a ha van barátnőd - én nem is értem - de egyből szimpatikusabb vagy a szingli csajoknak (állítólag) én nekem is vigyáznom kellett, most, hogy férj lettem meg egyenesen kerülöm a nőket.....csak vicc :) (lenne)

János igazad van, ne haragudj, hogy nem válaszoltam a múltkori leveledre+blgobejegyzésedre, többet nem fordul elő:)

Mindenkinek további szép napot/hetet!!!:)

knorbi

Petya írta...

Szia Laci!

Hát igen, igen. Nehéz az élet. Jössz egy üveg borral, ez remélem azért tiszta. Olyan srác nem volt, hogy Sun, fogalmam sincs, hogy ki lehet, de ha esetleg legközelebb viszel tollat meg ceruzát az ilyen bulikra, akkor jobban fogsz emlékezni a nevekre. Látom magam előtt Vibeket, ahogy táncolsz vele, fantasztikus látvány, remélem nem léptél rá a lábára. Figyelj már, az igaz hogy ott van Thomas, egy drogárus srác, meg Shaekermorten, aki csak shaekert iszik, ami egy gusztustalan ital? Most beszéltem Mészáros Lacival, és ő mondta, hogy ott maradtak még egy fél évet. Hát igen, nehéz az életük. Laci nem azért nem írtunk, mert nem szeretünk már, hanem azért, mert adtál rá nekünk kb. 1,5 napot + mivel hétköznap a többségünk egész nap a gép előtt ül, hétvégén annyira nincs kedvünk még bekapcsolni se. Szombaton amúgy nagyon jó volt, mert Norbiék meg Nagycsé meg én elmentünk meglátogatni a Mátyus családot, és egy jót söröztünk (mivel én másnapos voltam és kocsival én csak vizet ittam) és nagyon jó volt szerintem. Mi szerdán utazunk Dublinba hétfőig leszünk ott, gondolom ezt mindenki tudja, meglátogatjuk Nóriékat meg Szedlák Balázst, mivel nagyon olcsó most a repjegy, és ezt ki kell használni. Na megyek, megvágok egy IMAQ jobot az SMT-re. :)

János, a köcsögök védelmében annyit, hogy az ember nem szervez ellenbulit egy esküvő idejére.

Na mindenkinek minden jót, azért Laci ne rontsd le annyira a magyarok imidzsét. Apropó, a sakk előkerült már?!?

Andrea írta...

A srác neve: Sunne :)

Lacás írta...

Sziasztok!!!
Eloszor Andi kerdeseire valaszolok.
A bor nem izlett nekik,en sem ertem miert es tenyleg inkabb sort isznak.Osszesen 45-en vagyunk es egy kicsit sajna tobb a fiu...
Van 3 cseh diak,3 lengyel,a lett csaj,szovalmi magyarok egy kicsit tobbsegben vagyunk,de mar mint mondtam kommunikacionk elegge minimalis. A lengyelcsaj(akiment hozzatok)biztos jo fej,de eleg erdekes lehet az a lany akinek az Ibolya a kedvence.Az a hely mar nekem se tetszik annyira,talan csak az ara miatt volt olyan vonzo.
Sokat Csocsozok,de meg tobbet billiardozok,az ilyen kocsmai jatekok fekszenek rendesen.
Norbi,kosz a jotanacsot,probalom megfogadni,de nemigerek semmit:)Talan az elerhetetlenseg miatt lehet az,hogy a szingli csajok ugy buknak az ilyen pasikra,de Norbi tudod,hogy Toroek is nyitott hazassagban eltek:):) (Eranak ezt ne mutasd meg,vagy ha igen csak poen)
Janost meg tenyleg vegyetek emberszamba,azert mert elment meg nem tavozott az elok sorabol.

Nagyon jo olvasni,hogy voltatok Matyuseknal,ez nagyon jo. Ossze kell tartani a bandat,mert az igazi lecke az egyetem utan van feladva(baratsag teren).
Igen valoszinuleg Sunne volt a gyerek,eleg laza csavonak tunt,nemtudom ti mennyire joban vele. Eleg vad bandanak tuntek,de mondjuk a zenei izlesuk hagy nemi kivannivalot maga utan. Teknozenere kezdtek el pogozni,erdekes latvany volt.
Thomas maradt,meg egy masik kisse kancsal gyerek is,akit azt hiszem Henriknek hivnak.Thomas elvileg mar bortonben is ult,nem tudom ti mit tudtok rola.
Probalom nem lerontani az image-t,de nehez lesz ellensulyozi pzitiv iranyba a tobbiek balfaszkodasat.
En is szep hetet kivanok mindenkinek!!!!
U.I:Sok sikert a mai sorsdonto meccshez az erntetteknek!!!

Dzsonasz írta...

kösz mózsa hogy megvédtél.
nem akartam én ellenbulit szervezni, viszont én csak pénteken tudta meg hermanntól hogy másnap lesz az esküvő, ellenkező esetben tényleg nem invitáltam volna titeket. na mindegy, sok volt a félreértés és kész. tényleg nem kell haragudni rám, csak mert leléptem. félve is merem mondani, hogy hétvégén otthon leszek...
remélem nem hajtanak a vonatomba bele.
na de akkor a főszereplőhöz: örülök hogy jól érzed magad, kicsit irígykedek, bár most nekem sem rossz, csak kicsit nyomaszt már az álláskeresés terhe, sokkal jobb lenne úgy semmit tenni, hogy már van fix vmi.
egyébként ebben a fosban vhogy nem megy az arcokkal való összetartás, leginkább pcsékkel találkozok többet, még bógyival is inkább heti 1 alkalom, a többieket meg még nem is láttam ugye. (ricsi, nóbiék, faragó, szkontó) de hátha idővel ez is jobb lesz.
volt már vmi szaftos story? amit még ide sem mersz leírni?

a focimeccsre én is sok sikert kívánok mindenkinek.
sportról még annyit, hogy leginkább pjvel szoktam fallabdázni, kb. heti 1szer, más semmi, mivel kondira még nincs pénzem, utána meg már időm nem lesz, marad sztem a futás, vagy nem tudom. azt nem is értem amúgy hogy peti hogy vehetsz ki szabadságot, ha még csak pár hete dolgozol? általában 3 hónapig lófasz szokott lenni...
közg. hétvégére akar esetleg menni vki? mert jó lenne ha mennénk sztem. hívni kén ricsikét is, meg minnél többen annál jobb. (persze ez csak közülünk érvényes)
voltam multkor a suliban felvenni a szakirányos lapomat, amit osztogattak a diplomamunka átvételekor, persze még nincs kész.de nem is ez a lényeg, tök szar volt, hogy nem volt ott senki az aulában, úgyhogy ne menjetek vissza.

minden jót akkor laci, meg a többieknek is

Tsutsu írta...

CSáó!

Gondolom most azt fogjátok mondani hogy Csucsunak nagy aszája és úgysem fog jönni,de én szeretnék menni a Kgáz hétvégére.A programokat úgy alakítottam ki hogy akkor ne legyen semmi.és ellentétben a gólyat-vel itt (talán) szivesen látnak minket..már irni is akartam hogy össze kéne szedni a társaság nagy részét és úgy lemenni mondjuk egy szokásos 15-20 fővel (Poppykkal,Gombor..mindenki aki szokott jönni, és persze a Pestiek is, mert velük aztán tényleg régen találkoztam.)

Szombat este nekem jónak tűnik.

Mózsának is legyen vmi: nem volt cserénk..Balázs is lesérült..csoda hogy fel hoztuk 5-0(?)-ról 7-3 ra..azt hiszem mindent megtettünk, és talán a sors ezért is jutalmazott meg minket egy bronz éremmel.

Tsutsu

öreg írta...

NA, sziasztok fiatalok!
Eddig gondolkodtam a jelszón, de most eszebe jutott.
Lacás, csak keményen! A magyarok hirnevét öregbíteni kell minden területen, semmit ne hadjál ki, az itthoniak meg hadd irigykedjenek.

Jó a bloggod, majd néha jelentkezem én is nem baj?

Na csá!

Lacás írta...

Helo mindenki!!!

Nagyon orulok,hogy Pali ba is jelentkezett a blogra,ez igazi megtiszteltetes a szamomra.Sajnos a blog tudom,hogy nem a legjobb,de azert igyekszem minel jobban leirni az itteni torteneseket.Szerintem az Andi+Peti blog jobb volt,ez is csak azzal magyarazhato,hogy egyedul nem megy!!!:)
Janos:tudom,hogy most egy kicsit nehez lehet neked,egy dzsungelben azert minden mas,tele veszelyes ragadozoval,aki csak arra var,hogy megtamadjon es kiszivja a vered.
De ha igazan akarod,akkor biztos ossze lehet hozni ott is a talalkakat,Norbiekkel Ricsivel meg foleg probalj minel tobbet. PCS,Baji Gal Imi tudom,hogy kozel van,de a lenyeg ne gubozzatok be,mert akkor konnyen elkenyelmesedtek es egy nap a sorpacokotokon fekve ebredtek.Persze en konnyen beszelek:ma is ugy megkinzott a tanar,hogy alig birok labra allni.:)
A kozgazhetvegere (persze csak a tavaszira) en mar biztos megyek,ezt boritekolhatjatok!!!!!

Sajnalom,hogy nem sikerult elerni a 2. helyet,de fel a fejjel,szerintem nagyon jol szerepeltunk es meg igy is van esely a feljutasra.Sot,legalabb le tudjuk merni,hogy van e valami keresnivalon abban a bajnoksagban!!
2 dolog:hivjatok Attilat es rakjatok el az ermemet!!!!!!!!!!!

Ja igen:udvozlom a dublini kulonitmenyt!!!Tenyleg,ok mikor lepnek ujra magyar foldre?Janos tenyleg ratapintott a lenyegre:hogy a francba tudtok ilyen hamar szabit kivenni? Vagy az igazan ertekes munkaero kivansaga egyenesen parancs?

jovoheten megyunk Berlinbe,ahol ot napot leszunk,szoval meg addig egy kis irosgatas,aztan egy darabig semmi!!!
Az igazan szaftos sztorikat inkabb otthon meselem,addig pedig legyen titok,hogy van-e vagy sem!!!:)
Udv.mindenkinek,legyetek jok (ne amilyenek szoktatok:))

Hermann írta...

Csá!

Csak 3 dolog:

1. Attilát nem hívhattuk mert az utolsó 5 fordulóban nem lehet átigazolni más csapatba, ha pedig ez a szabály nem érvényesülne az osztályozóra akkor se tudjuk hívni ugyanis ma a Kenézyben volt a lábával ami biztos hogy Csaba már elkérte a mankóinkat...

2. Csak engem nem lep meg hogy Petiék kaptak szabit ilyen korán? Szerintem egy igazán nagy és komoly cégnél ez evidens. Tünde például már az első héten vett ki szabit. Szerintem ez lenne a normális, persze ebben az országban sok minden furcsa :)

3. Még mindig jó a blog.

Knorbi írta...

sziasztok

1 elvileg mindenkit megillet bizonyos mennyiségű fizetett szabadság ( a MTK szabályozza) pl: én szeptember 1-gyel kezdtem meg munka(v)iszonyomat és így erre az évre 7 nap jár nekem amit ki is vehetek ha időben egyeztetek a feletteseimmel...

2 Peti, Andi érezzétek jól magatokat Dublinban és mondjátok meg Baluéknak, ha nem írnak blogot legalább akkor erre kommentáljanak

3 Attilának jobbulást kívánok, remélem nincs nagy baj

4 János, ha van kedved akkor találkozhatunk valamikor valahol
Pesten melyik kerületben vagy? mi Budán lakunk nem messze a Kosztolányi tértől ...

üdv
knorbi

Lacás írta...

Norbi,szoval maris iszonyod van a munkatol.:)Pedig meg csak 1 honapja vagy ott.Janost es Imit mindenkepp kutasd fel,ne hagyd hogy eltunjenek a palettarol:)
Most voltunk kint teniszezni es nagyon jo volt,bar a vegere egy kicsit elkezdett esni az eso...
Itt az egyik percben 7 agra sut a nap,aztan meg zuhog mint az allat!!
De konnyen hozza lehet szokni,meg az idot se sorolnam a negativ kategoriaba,mert legalabb nincs hideg.
Holnap John McCain-rol kell prezentaciot csinalnunk,a tanar ezt bizta rank,pedig inkabb barack Obama-rol akartam prezentalni.Az egyik magyar eszleny azt mondta,hogy Obama nyer majd az USa-ban,mert fekete.Szoval ehhez hasonlo fantasztikus meglatasokkal talalkozok nap mint nap.....
Holnap lesz a cseh nap,finom sorokkel,cseh kajaval (az nem tudom milyen),cseh zenevel,meg mindennel ami cseh.
Szombaton lesz Aarhusozas,vasarnap pihi,hogy minden energiammal Berlinre koncentralhassak!!!!!
Remelem vagy 100 euro eleg lesz a Berlinbe,de ha nem majd meg valtok.

Attilanak en is jobbulast kivanok!!
Amugy csak kerdes:ki az a nehany felelotlen csapattag,aki nem vett reszt az utolso meccsen??????

Udv mindenkinek,Michael Laudrup orszagabol!!!!!!!

Hermann írta...

A cseh napért egy részt irigyellek, főleg ha sok sör meg Becherovka lesz! :) De a kaja... mondjuk ha először iszol és utána eszel akkor tűrhető.

A meccsre nem jött Mátyus (a lába miatt), Donát beteg lett, a két Poppit nem tudom. Ja és a kis vörös meg külföldre menekült a kihívás elől :P

Petya írta...

Sziasztok, sziasztok!

Hi there, ahogy az írek mondanák. Szóval most épp itt vagyunk Ranai Balázsék lakásában és épp arra várok hogy Szedlák Balázs befejezze a zuhanyozást, és akkor mehetünk végre a belvárosba, ami innen busszal kb. 50 perc. Szegény Nórinak meg Balunak dolgozniuk kell, de mivel Szedlák munkanélküli, ezért egész nap együtt lógunk. Itt elég szar idő van, viszont minden kocsmában van Guiness és Jameson. Tegnap semmit nem csináltunk, voltunk 3-4 kocsmában (napközben) meg 1 thai étteremben. Ma megint nem csinálunk semmit - ez a kedvenc részem. Holnap bérlünk egy autót a Radnai famíliával és elmegyünk 2 napra nyugatra, megnézni az Atlant-óceánt, amit még sosem láttam. Szutyok idő van, de itt ez most jónak számít. Sajnos hétfőn már haza kedd meg meló, de most még itt, és ez nagyon jó. Mindenkinek ajánlom Írországot, ha nem itt dolgozol, csak turista vagy, akkor egy igazán kellemes hely :)
Hernyó sajnos a Becherovka nem engedélyezett, akárcsak a pálinka se. Én a cseh kaját amúgy imádom, főleg a sült kacsacombot knédlivel és párolt lila káposztával, mikor Prágában voltunk mindig azt ettünk. Csucsuval beszéltük, hogy az elején simán elfogadtátok volna a 3.-helyet, akkor most ne tessék elégedetlenkedni.
Mindenkit üdvözlünk a zöld szigetről, és megígérjük, hogy iszunk helyettetek is egy kis Guinesst (mivel Hermann utálja, ezért helyette majd Harpot).

Üdv
A + P

Lacás írta...

Most itt is esik cefetul,meg jo hogy nem outdooron vagyok,mert azok most ugy neznek ki,mint aki most zuhanyzott,de lefelejtett torolkozni.De azert mar elaztam egy parszor,de itt meg elazni olyan jo!!!!!

Most a danok mennek haza,mert jovoheten Berlin kovetkezik. Azert megmondom oszinten egy kicsit elegedetlen vagyok a programmal,egyik nap megyunk koncentracios taborba,amihez oszinten szolva nem tul sok kedvem van. Hihetetlen szamomra,hogy meg mindig a 2.vilaghaborus bunos Nemetorszagra tekintenek az emberek,en probalok elvonatkoztatni es azzal foglalkozni,hogy a nemetek nagyon rendesek tudnak lenni!!Bar azzal egyetertek a danokkal,hogy sarkosak.

A koppenhagai ut mar fizetos lesz,de azt is tul lehet elni,mindenestre szorni nem kezdtem el a penzt,de azert meg messze a vege.Vigyazok..

Ma voltunk bolcsodeben,ahol kis lurkok ugraltak ossze-vissza,meg enekeltek nekunk dan dalokat. Atvettuk a dan iskolarendszert,hogy mi,miert,hogyan,itt nagyon konnyen csinaljazt az ember amit tiszta szivebol szeret,mert ugyis megel belole!!!!

A tegnapi cseh nap jo volt,eleg poenra vettek a skacok nekem tetszett!!!Na meg persze a sor sem volt utolso. A kajat persze elcsesztek,de az nem volt nagy meglepetes,kb ugy foznek,mint en,vagy meg egy kicsit rosszabbul.

Udvozlet mindenkinek,aki olvassa,de meg annak is,aki nem,de olvasna...Vagy valami ilyesmi!!!

Dzsonasz írta...

tegnap buli vót.megittam 9wct,meg még ezt azt, persze ezt csak azért mondom, hogy nosztalgiázzak, mikor még az volt a menő hogy ki mennyit ivott, és azt egyéntől függően el kellett osztani 1,5-6 ig-gal.
ma este meg tsutsuval megyünk az exbe, de majd onnan átcsábítok mindenkit rövid időn belül a t-boyba az új kedvenc helyemre, ahol füst is alig van, és a pia meg hát mondjuk úgy hogy nagyon baráti áron van (jimbo or jäger 250/5cl, na jó lehet kicsit vizes, de nem hiszem, előttem bontották az egyik üveget)az ászok meg 160, csak kár hogy nem a soproniak, szóval én meg aranyeret nem akarok, arany ászokat nem fogyasztok.vagy a csapolt kőbányai 160? na mindegy már elfelejtettem.mikor mész már börlinbe? mindig csak mondod hogy na most már nem írok, meg nem csinálok semmit mert berlin, de mikor lesz.jó tudom jövő héten, de melyik jövőn? :D
jelentem hogy debrecenben süt a nap, és esőnek nyoma sincs, tegnap még éjjel is egész jó idő volt.ettünk a frencsben is meg az ibiben egy tramit, most nagyon ízlett. ma vegetálok, aztán este megint jöhet a bandázás, kicsit olyan ez mint a régi szép időkben, amikor még gimiben minden pénteken és szombaton mentünk csapatni.
na végeztem, jó börlinezést mózsa, egyél dönert mindenképpen,meg igyál söröket, bár ezt gondolom annyira nem kell mondani.tényleg dán hotdogot ettetek már? peti+andi+mózsa? mert az ugye ledzsendöri...

üdv

Knorbi írta...

hali

hát igen az idő telik múlik de mindig ugyan az a történet, amíg a dolgozó nép itthon húzza az igát addig a tehetős nagypolgárság külföldön hegedülteti el az időt:) minden külföldön tartózkodónak kellemes időtöltést

akik ma mennek az ex-be pedig jó szórakozást, sajnos most mi nem tudunk menni, de majd legközöeöbb....

jövő héten megyek az első ügyfélhez - Miskolcra két Bosch céghez, Era marad a KFKI-n még egy hetet....

mindenkinek kellemes hétvégét - már amennyi maradt még belőle

üdv
knorbi