2008. október 31., péntek

Bejegyzesfeleseg!!!

Helo mindenki,ujra itt vagyok,visszatertem!!!

Eloszor is irnek az ujonnan bekapcsolodoknak. Pisti,orulok,hogy meg Amerikabol is nyommal koveted palyafutasomat,illetve ezen keresztul kepbe vagy azokkal is,akik dolgoznak,vagy valami hasonlot muvelnek. Ausztraliarol sajnos letettunk,de en maximalisan elegedett vagyok ezzel a kis varoskaval (faluval), bar teny,hogy szorfozni nehezebb itt megtanulni.
Lackonak is nagyon orultem,a kulso szakertok velemenyere mindig nagyon odafigyeltem. A magyar csajokat nem utalom amugy,csak neha nem ertjuk egymas nyelvet,ami csak azert kulonos,mert elvileg ugyanazt beszeljuk...
Adam is egesz jol atlatja az osszefugeseket,nemhiaba volt o eveken keresztul evfolyamelso.:)

Koppenhaga jo volt, tetszett,de az igazat megvallvaha Berlin jobban tetszett.
Az 1. nap korbejartuk a varost,megneztuk a nevezetessegeket (szerencsere az ido is nekunk dolgozott). Lattuk a parlamentet, a tozsdejuket,voltunk kulonfele muzeumokban ......
Legnagyobb banatomra az Erotika Muzeumba nem mentunk be,mert le lett szavazva,de ahogy hallottam nem vesztettem olyan sokat,mert allitolag nem olyan nagy szam. Nehany erotikus szobor,nehany erotikus kep es ennyi.
Az elso esti vacsoran epp egy kinai etteremben kajaltunk,amikor az egyik magyar gyerek kapta a hirt,hogy befuccsolt a Sterling nevu repulogeptarsasag, csodbementek es igy nem kepesek tovabb embereket szalliatani tovabb. Nem is lenne ezzel gond,ha nem lenne egy jegyem hazafele december 14-ere 12 ora 40 percre. 800 korona volt a jegy,amit valahogy tulelek (mert allitolag meg csak vissza sem fizetik),de azert nem esett valami jol. Igy most ki kell talaljak egy "B"-tervet,valahogy csak hazajutok...
A masodik nap mar a parlamentet belulrol is lattuk:egy szocialdemokrata no adott egy keseloadasfeleseget arrol hogyan mukodnek a dolgok arrafele,aztan meg kulonfele kerdesek hangzottak el. A lengyel gyerek a bevandorlokrol kialakult velemenyre volt kivancsi es kb 3 perc alatt sikerult eljutnunk az afrikai prostitualtak beozonlesehez. Mikor mar lattam,hogy a tanar feje eg,mint az allat gyorsan feltettem egy mentokerdest a dan iskolarendszerrol. Meg is koszonte nagyon:)
Aztan kijottunk a parlamentbol es Janos nem fogod elhinni mi tortent,ettem eredeti dan hot-dogot. Rohadt jo volt, talan az is nyomott rajta,hogy a virslit errefele nem madartollbol,meg korombol csinaljak,na meg persze volt benne hagyma,uborka,meg volt rajta mustar meg ilyenek.
Mindket este voltunk barban,ahol nem volt semmi kulonos,de legalabb most egy jopar sort megkostoltam es egyik jobban izlett,mint a masik. A Jacobsen... es valami belga barna kulonosen izlett,de a szivem csucske tovabbra is a Carlsberg maradt es szerintem ez igy is fog maradni meg egy jo darabig. Ma mentunk is a Carlsberg gyarba,ahol megint megkostoltunk egy par sort,vettem egy Carlsberg sapkat amivel lehet tul nepszeruve valni,mivel errefele a Tuborg az ur. Ez majdnem olyan,mint amikor egy fradista bemegy egy Lokibarba es elkialtja magat:Hajra sasok!!!!
Voltunk meg Christianiaba,a kornyezet eleg felelmetes volt,lattuk a helyet,ahol hasist arulnak rossz emberek,voltak verebek,meg hasonlo finomsagok.
Aztan majdnem lekestuk a vonatot miattam es az egyik cseh gyerek miatt,mert ugy kellett hugyoznunk (sor:)),mint az allat es igy mar nem volt ido ebed megvetelere,mert elvileg minket kerestek. Aztan kopogo szemu,ehes emberek csunyan neztek rank a vonaton, es feltettek a koltoi kerdest: a vonat WC-n miert nem lehet hugyozni?A tanar is mondta,hogy ez igy nem mukodik,nem helyes!!!!DE en mondtam,hogy megyunk hugyozni,mert szetrobban a holyagunk,lehet erre nem figyelt oda mindenki kelloen. Na errol ennyit!!!!:)
Most meg itt vagyok a gep elott es probalom epkezlab gondolatokkal javitani a blog szinvonalat,de szerintem sikertelenul:)Holnap Hallowen (valahogy igy irjak),majd tudositok!!!

Udv.
U.I.: Ja ige,mi lett a Loki-Fradi!!!!!!

12 megjegyzés:

Lacás írta...

Hehe!!!!En vagyok az elso!Volt egy kisebbfajta a buli,hiszen az outdoor is hazajott Norvegiabol es meseltek tok jo sztorikat!!!Ott vannak a legjobbfejek es a legnyitottabb dan emberkek,akik szivesen hasznaljak az angolt.Van egy vaganyabb tarsasag,amelyikkekkel nehezebben talalom a hangot,de nem gond...
Amugy tenyleg majdnem minden dan felsofokon beszeli az angolt,hihetetlenek!!!!!!!!!!!
Az elvem mindig az volt,ha vagy egy helyen beszeld azt a nyelvet!!!De ez keptelenseg,mert az ido keves,a nyelv meg rohadt nehez.Igy az angollal probalok ervenyesulni.Ugy erzem alakul a nyelvtudasom,hisz tudjatok minden hulyessegrol tudok neha beszelni:)
Most egy kicsit ittam,de remelem nem veszes a megjegyzes,tudnotok kell,hogy hianyoztok,de az elet itt arany es nagyon jo.
Es bar Peti irta,hogy egy alomvilagban elek,azert elobb utobb en is elkezdem fantasztikus kozgazdasz karrierem,amivel megvaltom majd a vilagot:)!!!!!
Udv. es hajra Loki!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

üdv mindenkinek!
ezer éve nem olvastam a blogot! szia Lacás! nem felejtkeztem ám meg rólad, csak hát az új világrend...:) Örülök az aranyéletednek, nálunk inkább olyan bronz-szerű az élet,mint ahogy a városi bajnokságban is.
Végre on-line környezetben vagyok, tudok blogot olvasni, bejegyzést írni, HT-zni:), letölteni, ilyenek:) Amúgy tényleg szar net nélkül lenni, lehet ez a függőség első jelei:)
Pisti: jó hallani rólad!
Peti: nagyon jó a megközelítés a garázzsal kapcsolatban, legalább ennyi haszna volt az egyetemnek (a bulikon meg a pizzabizottság létrehozásán túl:)
srácok, akkor ma este buli??? t-boyhoz mit szóltok? de lehet más is.
Legyetek rosszak, vigyázzatok a vírussal:)!

Petya írta...

Szasztok skaccok!

Először is szeretném elmondani, hogy a hiányzók ellenére nagyon király kis bulit csaptunk a T-Boyban, János kedvenc transzvesztita helyén. Mindenki nagyon jól érezte magát, aki nem, az meg azért, mert nem jött el. A fradi meccs ma lesz, kiváncsi vagyok mennyire lesz telt ház, mindenesetre a dunaszerdahelyi igazságtétel után biztos fognak ugrálni a kopaszok :)
A hétvégén gyönyörű idő volt itt, volt vagy 20 fok, én nem is tudom utoljára mikor izzadtam le ennyiszer ilyen rövid idő alatt. Mátyuscsabi most megint Krakkóban van, reméljük hoz majd nekünk valami finom sört.
A hétvégén közgázhétvége, valaki tud valamit hogy hol kell jelentkezni és mennyibe kerül? Fellépők lesznek egyáltalán (vagy csak János?) Biztos nem sokan leszünk, de ha már páran, az már jó lenne. Hívjatok mindenkit!

Üdv
P

Dzsonasz írta...

nagyz végül megtalált titeket? engem is hívott, hogy nem vagytok a megbeszélt helyen, és senki nem vette fel. én ebből már tudtam hogy ez a t-boy lesz :)
nekünk is jól sikerült a pénteki buli, megittunk pcsvel ketten egy liter jimbeamet. meg rendgeteget nintendoztunk :) gondolhatjátok ennem mennyire örültek a csajok. a hétvége további része pocolással telt.
közgázhétvégére aki akar jönni szóljon nekem és felíratom, mert én még ugye rajta vagyok a dekés levlistán, de az NIosok tsutsunak is szólhatnak szerintem. épp most jelentkezett be dyego is szombatra, szóval azért gyűlünk.
mondtam én hogy zsír a hot-dog, nem?
amúgy miért mondod hogy transzvesztita? volt vmi incidens? még mindig ingyen van a csocsó?
aki azt írta hogy végre felállt akkor az most nagycs volt? mér van ennyi csaba? nagy nyereményjáték lehetett '83ban...

Lacás írta...

Majd mindenkepp irjatok beszamolot a kozgazhetvegerol!!!!!Sajnos szerintem se varhato sok ember,foleg ha figyelembe vesszuk,hogy a vegen az emberek 70%-at mar mi adtuk....
Peti,szerintem mindket opcionak vannak elonyei es hatranyai. En,ha nagyon jol keresnek,akkor a havi torlesztest valasztanam, ha meg lenne felesleges par milliom akkor a masikat. De ezt ugyis nektek kell eldonteni!!!!

Most volt a korussal fellepesunk a morning assembly-n,ami szerintem nagyon jol sikerult,meg vissza is tapsoltak minket (persze nem az en hangomat:)).
Most meg sport,aztan fociora,aztan meg angolozok,aztan setalunk az erdoben,majd a hetvegi kitchen-party szervezese kovetkezik.

A pontos hazamenetelem felol erdeklodot 1-2 ember E-mailben:december 14-en hagyon el Daniat(ami egy vasarnapi nap),utana ilyen talalkozasokra rugalmasan raerek,ezt tenyleg csak rajtatok mulik!!!!Akar tobb idopontot is megbeszelhetunk majd,mert szerintem mindenki maskor fog raerni!!!!

Petya írta...

Tanulságos... :)
Ha valakinek problémája lenne a jelenlegi pénzügyi válság: megértésével, a
következő sorok segíthetnek:
1. Valamikor régen, egy indiai kis faluban egy ember bejelentette a falusiaknak, hogy majmokat vásárol fel, darabját 10$-ért.
2. A falusiak tudták, hogy a környéken sok a majom, elmentek hát az erdőbe összefogdosni őket.
3. Az emberünk majmok ezreit vásárolta fel, mindegyikért kifizette a beígért 10$-t. Ahogy a majmok fogyni kezdtek az erdőben, a falusiak abbahagyták az összefogdosásukat. Erre az ember bejelentette, hogy 20$-t ad egy majomért. A falusiak fellelkesültek és újra elmentek majmokat fogni.
4. A majmok csakhamar még jobban megfogyatkoztak, a falusiak hazatértek. Az ember 25$-ra emelte az átvételi árat, de már így is nagyon nehéz volt majmotfogni.
5. Erre a férfi közölte, hogy 50$-t ad egy majomért, de sürgősen el kellutaznia egy kis időre, addig egy helyettese fogja őt képviselni, aki anevében átveszi a majmokat.
6. Amikor elutazott, a helyettese azt mondta a falusiaknak: "Nézzétek ezt a sok majmot a ketrecekben, amit a főnököm vett tőletek. Eladom nektekdarabját 35$-ert, és amikor az emberünk visszatér, eladhatjátok neki 50 $-ért."
7. A falusiak összeszedték minden megtakarított pénzüket, és megvették az összes majmot.
8. Ezután a falusiak soha többet nem látták sem az embert, sem a képviselőjét, csak a rengeteg majom mászkált megint a környéken, úgy, mint azelőtt.
Isten hozott a Wall Street-en...

Hehe..

Frank Klopas írta...

Na, írok már én is valamit, mielőtt megszólnak! :)
Tudtok valamit pontosan, hogy végül kik mennek közgáz hétvégére? Mert pl. én nagyon tanakodom mi legyen.
Peti: nagyon tanulságos kis történet volt! :)
Lacás: basszus most gondoltam csak bele, hogy mindjárt itthon is vagy.

AMúgy a loki meccs q szar volt. 1000 Huft és 2 órát dobtam ki az életemből.
Bár unokatesóm azt mondta, hogy a végén a fradistákkal együtt vonultak ki a stadionból, kordon nélkül, és együtt énekeltek, meg pocskondiázták Szlovákiát.
Na, ezt is megértük.

Dzsonasz írta...

nyeste meg én megyünk, csabi!!! de jön dyego, meg remélem peti és hermann is lejönnek egy napra.
én mindenesetre nagyon örülnék ha te is jönnél, és bemásznál az ablakon, és beleülnél tsutsu ölébe...
tegnap voltam focizni, ami annyira megviselt, hogy nem tudtam aludni, pedig azt hittem, rögtön elalszok olyan fáradt voltam. hiába az edzetlenség ide vezet. nagyznek is lehetne szólni a wíkend miatt, meg azt hiszem a popik is jönnek, meg száncsó.

Frank Klopas írta...

János: a popik úgy tudom nem mennek, mert Csucsunak igent mondtak már a hétvégi terembajnoki meccsünkre. Szét is rúgom a seggüket, ha nem lesznek ott! :)

Pitti írta...

Hihihi..
Peti ez a kis oktatómail hozzám is eljutott..
Laci a hazameneteledre reagálva, mennyire ragaszkodsz a 14-éhez netalán már van jegyed visszafele? Azért kérdemmert van kint Dániában egy barátom és Karácsonykor szerintem ő is hazamegy a barátjával kocsival, ja és debreceniek. Na a lényeg hogy nem tudom mikor mennek,de felvetettem neki, hogy esetleg lenne valaki aki hozzájuk csapódna ha nincs ellenükre. Jelenleg válszra várok.Ők most költöznel Lemvigből Koppenhágába, ami azt jelenti hogy oda kellene dzsambáznod és találkozni velük, vagy nemtom nem vagyok tisztában Bjerringbro és Koppenhága valamint az autóutak földrajzi elhelyezkedésében. A másik feltételezés amivel éltem, hogy ha ők később mennének olyan 20-a tájékán akkor addig el tudnál csövezni a suliban vagy nem?
Na mindegy sok a kérdőjel, de hátha összejön.
Remélem a fociórán azért ügyesebb vagy egy kicsit a lányoknál... :-DDD

Névtelen írta...

sokat tanultam

Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom